eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Dostawa systemu informatycznego, jego dostosowanie w celu uzyskania Zintegrowanego Systemu Informatycznego oraz jego wdrożenie, świadczenie usług utrzymania w oparciu o infrastrukturę Zamawiającego, wraz z udzieleniem licencji i przeszkoleniem pracowników, oraz dokonaniem niezbędnej integracji z aktualnie eksploatowanym oprogramowaniem wspierającym zarządzanie Wojewódzkim Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Gdańsku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-05-20

Gdańsk: Dostawa systemu informatycznego, jego dostosowanie w celu uzyskania Zintegrowanego Systemu Informatycznego oraz jego wdrożenie, świadczenie usług utrzymania w oparciu o infrastrukturę Zamawiającego, wraz z udzieleniem licencji i przeszkoleniem pracowników, oraz dokonaniem niezbędnej integracji z aktualnie eksploatowanym oprogramowaniem wspierającym zarządzanie Wojewódzkim Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Gdańsku
Numer ogłoszenia: 118728 - 2015; data zamieszczenia: 20.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Gdańsku , ul. Straganiarska 24-27, 80-837 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 301-91-92, 305-56-31, faks 58 301-91-92, 305-56-31.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wfosigw.gda.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa osoba prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa systemu informatycznego, jego dostosowanie w celu uzyskania Zintegrowanego Systemu Informatycznego oraz jego wdrożenie, świadczenie usług utrzymania w oparciu o infrastrukturę Zamawiającego, wraz z udzieleniem licencji i przeszkoleniem pracowników, oraz dokonaniem niezbędnej integracji z aktualnie eksploatowanym oprogramowaniem wspierającym zarządzanie Wojewódzkim Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Gdańsku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa systemu informatycznego, jego dostosowanie w celu uzyskania Zintegrowanego Systemu Informatycznego oraz jego wdrożenie, świadczenie usług utrzymania w oparciu o infrastrukturę Zamawiającego, wraz z udzieleniem licencji i przeszkoleniem pracowników, oraz dokonaniem niezbędnej integracji z aktualnie eksploatowanym oprogramowaniem wspierającym zarządzanie Wojewódzkim Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Gdańsku. 1. Minimalne wymagania do przedmiotu zamówienia 1.1. Dostawa, wdrożenie i dostosowanie oprogramowania ZSI a) Dostawa, dostosowanie i wdrożenie oprogramowania ZSI oznacza całokształt prac podjętych przez WYKONAWCĘ w celu doprowadzenia do samodzielnej eksploatacji ZSI przez pracowników ZAMAWIAJĄCEGO; czynności mające na celu wdrożenie ZSI, wykonanie analizy przedwdrożeniowej, dokumentacji, dostarczenie instrukcji użytkownika, dopisanie niezbędnych programów, wykonanie implementacji i modyfikacji oprogramowania ZSI i przetestowanie oprogramowania ZSI. b) Licencje na oprogramowanie będą bezterminowe. c) Minimalna ilość dostarczonych licencji dla ZSI to 60. Obecna ilość użytkowników to 56, spośród których zostanie wybranych 4 administratorów. Szacowany roczny przyrost około 1-3 użytkowników. d) ZAMAWIAJĄCY musi być uprawniony do korzystania z Oprogramowania zgodnie z jego przeznaczeniem, tj. w zakresie funkcjonalnym ustalonym w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia e) Zintegrowany System Informatyczny (ZSI) składać się będzie z następujących modułów, do których wymagania zostały opisane w punkcie drugim - specyfikacja wymagań funkcjonalnych: Moduł Dofinansowania Moduł Pożyczki Moduł Zarząd i Rada Nadzorcza Moduł Analizy i Raporty Moduł Sekretariat f) WYKONAWCA zobowiązany jest do przeprowadzenia analizy przedwdrożeniowej funkcjonalności dla każdego modułu g) WYKONAWCA zobowiązany jest do wykonywania prac wdrożeniowych zgodnie z harmonogramem opisanym w Załączniku 2 do Projektu umowy 1.2. Szkolenie pracowników W ramach projektu dostawy ZSI dostawca musi przeprowadzić następujące szkolenia : a) Szkolenie dla użytkowników - minimum 72 godziny szkolenia dla użytkowników oferowanego Systemu w grupach nie większych niż 5 osób, przeprowadzone w siedzibie ZAMAWIAJĄCEGO. Szkolenia powinny być podzielone i dostosowane do ról wykorzystywanych w systemie. WYKONAWCA powinien przygotować materiały oraz część warsztatową, na której uczestnicy sami powinni wykonywać działania w systemie. b) Dodatkowo szkolenie dla administratorów - minimum 20 godzin szkolenia dla administratorów oferowanego Systemu, przeprowadzonych w siedzibie ZAMAWIAJĄCEGO. Szkolenie ma być przeprowadzone na danych dostarczonych przez ZAMAWIAJĄCEGO. 1.3. Dostarczenie dokumentacji powykonawczej a) Dokumentacja musi zostać dostarczona w języku polskim b) Instrukcja obsługi oprogramowania - opisuje prawidłowy sposób użytkowania sytemu. Instrukcja powinna zawierać opis funkcjonalności z podziałem na moduły i role. Dokument ten powinien również zawierać opisy ścieżki (krok po kroku) najpopularniejszych czynności wykonywany przez daną rolę w szczególności: Instrukcja dodawania wniosków Instrukcja dekretacji przelewu bankowego Instrukcja generowania raportów Instrukcja eksportu do MS Excel Instrukcja oceny wniosku (formalnej i merytorycznej) Instrukcja generowania dokumentów seryjnych c) Instrukcja administracji systemu - opisująca prawidłowy sposób administrowania systemem. Instrukcja powinna w szczególności uwzględniać: Instrukcja modyfikacji szablonów dokumentów - opis procedury modyfikacji szablonów dokumentów wraz ze zmiennymi możliwymi do zastosowania Instrukcja tworzenia szablonów raportów - opis procedury dodawania/modyfikacji szablonów raportów w module raportów i analiz (powinien być on wyodrębniony z instrukcji ogólnej) Instrukcja zarządzania formularzami (np. oceny) Instrukcja zarządzania elementami słownikowymi Instrukcja zarządzania użytkownikami Instrukcja zarządzania uprawnieniami Instrukcja tworzenia i przywracania kopii bezpieczeństwa systemu Wytyczne konfiguracyjne dla środowiska systemowego oraz procedurę odtworzeniową każdego z użytych systemów (baza danych, serwer aplikacji) d) Opis struktury bazy danych - pełen opis struktury bazy danych wraz z jej charakterystyką e) Prezentacje i materiały wykorzystane podczas szkolenia - WYKONAWCA zobowiązany jest do przekazania informacji szkoleniowych na potrzeby ZAMAWIAJĄCEGO f) Rejestr działań objętych gwarancją - wykaz elementów podlegających gwarancji oraz zadań wykonywanych w ramach gwarancji g) Dokument opisujący procedury awaryjne w przypadku problemu z dostępem zdalnym do ZSI 1.4. Migracja danych z aktualnych systemów a) Do zakresu migrowanych danych należą aktualnie obowiązujące szablony dokumentów, obowiązujące raporty oraz aktualne dane dotyczące wniosków, umów, pożyczek oraz Beneficjentów. Około 50 szablonów dokumentów (dokumenty MS Office lub Works) Około 20 predefiniowanych raportów i analiz (na bazie raportów z MS Excel i Works) Około 1000 aktywnych wniosków i umów w toku nie będących pożyczkami. Dane te są przenoszone z kilku baz rozproszonych programu Works oraz arkuszy MS Excel Około 250 aktywnych pożyczek. Dane te są przenoszone z kilku baz programu Works oraz wielu arkuszy MS Excel (każda pożyczka ma jeden arkusz). b) WYKONAWCA zobowiązany jest uzupełnić aktualnie obowiązujące słowniki. c) WYKONAWCA powinien w uzgodnieniu z ZAMAWIAJĄCYM przygotować wymagane grupy uprawnień dla środowiska produkcyjnego. 1.5. Integracja ZSI a) Integracja z systemem bankowym Jednostronna integracja ZSI z systemem bankowym (w szczególności Bank Gospodarki Krajowej) polega na automatycznym (raz dziennie) oraz ręcznym (wywołana przyciskiem z pliku) pobieraniu wyciągów bankowych do systemu w celu dalszej edycji oraz wprowadzeniu tych danych do systemu ZSI. b) Integracja z systemem finansowo-księgowym SAGE Symfonia Jednostronna integracja ZSI z systemem finansowo-księgowym SAGE Symfonia, polegająca na automatycznym (raz dziennie) i ręcznym (wywoływanym przyciskiem) generowaniu pliku zgodnym z szablonem i wymaganiami programu SAGE Symfonia opisanymi szczegółowo w podręczniku użytkownika SAGE Symfonia w rozdziale 7-1 Wymiana danych (tytuł podręcznika: Am_FK_Podręcznik - który jest w posiadaniu ZAMAWIAJĄCEGO). ZSI powinien prowadzić rejestr wygenerowanych plików (data, godzina, nazwa pliku) oraz wysyłać informacje email na adres podany przez ZAMAWIAJĄCEGO, jeżeli generowanie się nie powiodło. c) Integracja z systemem Active Directory WYKONAWCA powinien zapewnić możliwość logowania się do systemu danymi domenowymi przechowywanymi w systemie Active Directory. 1.6. Świadczenie serwisu gwarancyjnego WYKONAWCA udziela ZAMAWIAJĄCEMU gwarancji na okres nie krótszy niż 12 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego na poprawne wykonanie i funkcjonowanie ZSI oraz gwarantuje, że wszystkie nośniki oprogramowania, oprogramowanie ZSI oraz wykonane instalacje są odpowiedniej jakosci, reprezentują najnowsze wersje, działają poprawnie, cechują się stabilnością i nie posiadają wad fizycznych i prawnych. 1.7 Świadczenie usług utrzymania WYKONAWCA zobowiązany jest świadczyć 20 godzin w miesiącu w ramach usługi utrzymania. W ramach świadczenia usługi utrzymania WYKONAWCA zobowiązuje się do: zapewnienie pełnego nadzoru nad systemem w początkowej fazie jego eksploatacji bieżących modyfikacji oprogramowania ZSI wynikających ze zmian przepisów prawa polskiego, UE wraz z wytycznymi do tych przepisów w zakresie niezbędnym do prawidłowego funkcjonowania, wraz z instalacją w ZSI w siedzibie ZAMAWIAJĄCEGO, aktualizacji dokumentacji użytkowej jeżeli zmiany przepisów prawnych wpływają na zmianę interfejsu oprogramowania ZSI. modyfikacji wszelkich wzorców wydruków, formularzy i szablonów, modyfikacji słowników zawartych w oprogramowaniu ZSI, dostarczania nowych wersji i poprawek wdrożonego oprogramowania ZSI, dostarczania nowych wersji ZSI, bazy danych oraz oprogramowania narzędziowego; dostarczania zmian dokumentacji do nowych wersji oprogramowania ZSI, dostarczania aktualnej dokumentacji technicznej oraz dokumentacji użytkownika do nowych wersji oprogramowania ZSI, usuwania Awarii oprogramowania ZSI, usuwanie Błędów i Usterek oprogramowania ZSI, wymiany wadliwego oprogramowania wraz z nośnikiem na nowe, naprawy bazy danych oraz konfiguracji serwerów, zabezpieczenia ZSI i jego danych w przypadku awarii - backup, bieżącej pomocy w zakresie diagnozy problemów w eksploatacji ZSI, kontroli danych i ich spójności oraz uzgadnianie danych zawartych w ZSI, świadczenia serwisu w zakresie bazy danych oraz oprogramowania narzędziowego, świadczenia usługi merytorycznego wsparcia poprzez telefoniczne Biuro Obsługi Klienta (w godz. 7:30-15:30 w dniach od poniedziałku do piątku) w zakresie wszystkich systemów lub modułów tworzących ZSI jak i bazy danych. Czas reakcji serwisu na zgłoszenie wynosi 2 godziny (powiadomienie pisemne lub za pośrednictwem poczty elektronicznej o przyjęciu zlecenia) WYKONAWCA zobowiązuje się dokonać naprawy ZSI w następujących terminach: w razie Awarii - niezwłocznie a najdalej w terminie do 4 godzin od momentu zgłoszenia drogą elektroniczną lub faksem, w razie Błędu - niezwłocznie a najdalej w terminie 3 dni roboczych od daty pisemnego zgłoszenia, w razie Usterki - niezwłocznie a najdalej w terminie 15 dni roboczych od daty pisemnego zgłoszenia. ZAMAWIAJĄCY awarię, błąd lub usterkę rozumie w następujący sposób: Awaria Oprogramowania - niesprawność uniemożliwiająca pracę w ogóle lub uniemożliwiająca realizację głównego procesu objętego przez ZSI; jest to niesprawność, dla której nie ma możliwości obejścia, Błąd Oprogramowania - niesprawność uniemożliwiająca wykorzystanie jednego modułu lub funkcji w module, która uniemożliwia obsługę części działalności operacyjnej ZAMAWIAJĄCEGO, lecz nie powoduje przerwy w jego działaniu, Usterka Oprogramowania - działanie modułów niezgodne z właściwą dokumentacją nie będące Awarią ani Błędem, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ, zamieszczonym na tronie internetowej zamawiającego..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 48.61.10.00 - Pakiety oprogramowania dla baz danych 48.61.20.00 - System zarządzania bazą danych 48.77.10.00 - Pakiety oprogramowania użytkowego ogólnego 72.25.00.00 - Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów 72.26.30.00 - Usługi wdrażania oprogramowania 72.26.50.00 - Usługi konfiguracji oprogramowania 72.26.80.00 - Usługi dostawy oprogramowania 79.63.20.00 - Szkolenie pracowników .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 43.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: a.Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium zgodnie z art. 45 ustawy Pzp w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). Wadium musi zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2014r., poz. 1804); b.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek Zamawiającego na konto nr 16113011210006558813200001 z adnotacją (wadium ZSI) c.Wadium należy wnieść z takim wyprzedzeniem aby zostało uznane na koncie ZAMAWIAJĄCEGO przed upływem terminu składania ofert. d.Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. e.Wadium wniesione w pieniądzu zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego zawartej przez Zamawiającego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszt prowadzenia tego rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wykonawcy f.Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału przed upływem terminu składania ofert, w siedzibie zamawiającego w Gdańsku przy ul. Straganiarska 24-27, w Zespole Finansowo-Księgowym w pokoju nr 16, od poniedziałku do piątku w godzinach pracy Zamawiającego. g.Zaleca się (nie jest obligatoryjne) załączenie potwierdzenia wniesienia wadium do oferty. h.W przypadku składania wadium w innej formie niż pieniądz, poręczenie/gwarancja powinno zawierać następujące elementy: Nazwę dającego zlecenie (WYKONAWCY), nazwę beneficjenta (ZAMAWIAJĄCEGO), nazwę gwaranta/poręczyciela (instytucji udzielającej poręczenia/gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona, nazwę postępowania, kwotę poręczenia/gwarancji, termin ważności poręczenia/gwarancji, zobowiązanie poręczyciela/gwaranta do zapłaty kwoty poręczenia/gwarancji na pierwsze pisemne żądanie ZAMAWIAJĄCEGO zawierające oświadczenie, ze WYKONAWCA, którego ofertę wybrano: odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, na wezwanie zamawiającego, o którym mowa w art. 26 ust 3 ustawy Pzp nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1ustawy Pzp lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, ze wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, poręczenie/gwarancja winno być nieodwołalne i bezwarunkowe, poręczenie/gwarancja musi być wykonalne na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, klauzulę, że wszelkie spory dotyczące poręczenia /gwarancji podlegają rozstrzygnięciu zgodnie z prawem RP i podlegają kompetencji sądu właściwego dla siedziby ZAMAWIAJĄCEGO, termin ważności poręczenia/gwarancji nie może być krótszy niż okres związania ofertą. i.Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania , z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. j. j.Wykonwcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. k.Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. l.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli WYKONAWCA, którego oferta została wybrana: odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, na wezwanie zamawiającego, o którym mowa w art. 26 ust 3 ustawy Pzp nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy Pzp lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ZAMAWIAJĄCY nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ZAMAWIAJĄCY uzna warunek za spełniony, gdy WYKONAWCA składając ofertę wykaże, że zrealizował w okresie trzech ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert (a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), co najmniej dwa zamówienia obejmujące swoim zakresem dostawy i wdrożenia systemów informatycznych sieciowych, wielostanowiskowych w jednostkach sektora finansów publicznych, i obejmujących co najmniej 50 licencji dostępowych w konfiguracji łącznej nie mniejszej niż elektroniczny obieg dokumentów i pożyczki. WYKONAWCA udokumentuje to poprzez sporządzenie wykazu, którego wzór stanowi ZAŁĄCZNIK nr 5, zawierającego informacje na temat zrealizowanych zamówień tj.: opisu przedmiotu zrealizowanego zamówienia, daty wykonania i odbiorców oraz załączy dowody potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie. a. Jako elektroniczny obieg dokumentów ZAMAWIAJĄCY rozumie, moduł sytemu umożliwiający: Załączanie i historyzowanie plików; Tworzenie i zarządzanie procesami obiegów dokumentów; Tworzenie i zarządzanie opisów tabel, które opisują procesy obiegu dokumentu; Akceptacje dokumentów przez przełożonych; Generowanie dokumentów na podstawie danych wprowadzonych w systemie i szablonu; b. Jako pożyczki ZAMAWIAJĄCY rozumie, moduł sytemu umożliwiający: Tworzenie i zarządzanie harmonogramów spłat; Automatyczne naliczanie odsetek karnych za opóźnienie spłat rat kapitałowych Automatyczne naliczanie odsetek umownych na podstawie danych wprowadzonych do systemu Wprowadzenie spłat rat kapitałowych, odsetek umownych oraz odsetek karnych Wprowadzenie wypłat Przeliczenie harmonogramu po wprowadzeniu aneksu do umowy

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ZAMAWIAJĄCY nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ZAMAWIAJĄCY uzna warunek za spełniony, gdy WYKONAWCA wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował zespołem przeznaczonym do realizacji zamówienia, z doświadczeniem we wdrażaniu systemów informatycznych sieciowych i wielostanowiskowych, a w tym: a. Co najmniej jednym Kierownikiem Wdrożenia z 3 letnim doświadczeniem we wdrażaniu systemów informatycznych, który kierował co najmniej dwoma ukończonymi wdrożeniami systemów informatycznych sieciowych wielostanowiskowych. b. Co najmniej trzema konsultantami ds. wdrożenia, którzy posiadają co najmniej 2 letnie doświadczenie we wdrażaniu systemów informatycznych sieciowych a w tym co najmniej jednym konsultantem wdrożeniowym posiadającym jeden z czterech wymienionych certyfikatów: OCP, OCM, OCA, OCE lub równoważnych, o profilu administrator i operator baz danych (DB) oraz jednym konsultantem o profilu administrator systemowy. Poprzez certyfikat równoważny Zamawiający rozumie, że Wykonawca dla roli opisanej powyżej przedstawi certyfikat, który: jest analogiczny, co do zakresu z przykładowymi certyfikatami wskazanymi z nazwy dla danej roli, co jest rozumiane jako analogiczna dziedzina merytoryczna wynikająca z roli, której dotyczy certyfikat, analogiczny stopień poziomu kompetencji, analogiczny poziom doświadczenia zawodowego wymagany do otrzymania danego certyfikatu. Na potwierdzenie spełniania w/w warunku udziału w postępowaniu WYKONAWCA przedstawi wykaz potencjału kadrowego zgodnie z wzorem stanowiącym ZAŁĄCZNIK Nr 6.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie tego warunku ZAMAWIAJĄCY uzna wykazanie się przez WYKONAWCĘ składającego ofertę posiadaniem ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, co najmniej na kwotę 500 000 zł i udokumentuje to poprzez załączenie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że WYKONAWCA jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na ww. kwotę.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

WYKONAWCA może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. WYKONAWCA w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić ZAMAWIAJĄCEMU, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - czas trwania gwarancji i serwisu gwarancyjnego bezpłatnego liczonego w pełnych miesiącach kalendarzowych - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 ust.1 ustawy Pzp zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba, że Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz określił warunki takiej zmiany. 21.2 Przewiduje się możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w sytuacji gdy: nastąpią istotne zmiany przepisów lub norm mających zastosowanie do przedmiotu zamówienia; zaistnieje potrzeba wykonania prac dodatkowych, nie objętych przedmiotem niniejszego zamówienia koniecznych do jego prawidłowego wykonania; zaistnieje istotna zmiana okoliczności powodująca, że wykonanie części przedmiotu zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; z przyczyn niezależnych od Wykonawcy nie można wykonać zadania w terminie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wfos.gdansk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Gdańsku ul. Straganiarska 24-27 80-837 Gdańsk.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.06.2015 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Gdańsku - sekretariat (Ipiętro) ul. Straganiarska 24-27 80-837 Gdańsk.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.