eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PionkiDostawa aparatu RTG dla potrzeb SPZZOZ w Pionkach.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-03

Pionki: Dostawa aparatu RTG dla potrzeb SPZZOZ w Pionkach.
Numer ogłoszenia: 118724 - 2008; data zamieszczenia: 03.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej, ul. Sienkiewicza 11, 26-670 Pionki, woj. mazowieckie, tel. 048 6121866, fax 048 6121381.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzzozpionki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa aparatu RTG dla potrzeb SPZZOZ w Pionkach..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotowy obejmuje zakup aparatu RTG - szt. 1

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Oryginalny kod CPV: 33.11.10.00 - Aparatura rentgenowska Kod CPV wg słownika 2008: 33.11.10.00 - Aparatura rentgenowska .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę aparatu RTG dla potrzeb SPZZOZ w Pionkach zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu: 1.W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej postępowaniem (jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień), posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Warunki finansowe i płatności: 2.1. termin płatności - zapłata wynagrodzenia nastąpi po wydaniu i zainstalowaniu sprzętu na podstawie protokołu wydania i zainstalowania sprzętu w ciągu 30 dni od doręczenia faktury zamawiającemu przez wykonawcę, 3.Warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: 3.1.realizacja przedmiotu zamówienia przez wykonawcę odbywać się będzie zgodnie z obowiązującymi w tej kwestii przepisami a oferowany aparat RTG musi być dopuszczone do obrotu i stosowania na terenie RP (tj. posiadać zezwolenie na dopuszczenie do obrotu stanowiące decyzję właściwego organu), spełniać wymagania zasadnicze zgodne z wymaganiami prawa wspólnotowego i polskiego, spełniać wymagania jakościowe oraz posiadać odpowiednie dokumenty rejestracyjne. 3.2.dla potwierdzenia zgodności parametrów technicznych oferowanego aparatu RTG z parametrami określonymi przez zamawiającego, wykonawca dołączy do oferty odpowiednie karty katalogowe (ulotki informacyjne, foldery, itp.) - w języku polskim - charakteryzujące oferowany aparat. 3.3.oferowany przez wykonawcę aparat RTG ma być fabrycznie nowy, kompletny, gotowy do stosowania zgodnie z przeznaczeniem (rok produkcji 2008), bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji 4.Warunki dotyczące gwarancji: 4.Wykonawca udziela na aparat RTG gwarancji na okres 12 miesięcy od daty jego wydania i instalacji z zastrzeżeniem postanowień zawartych w umowie. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu przez wykonawców w przedmiotowym postępowaniu o zamówienie publiczne zamawiający dokona na podstawie dokumentów i oświadczeń dostarczonych przez wykonawców na zasadzie klasyfikacji: spełnia/ nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wzór oświadczenia określa załącznik nr 3 do SIWZ dostępny na stronie internetowej zamawiającego, 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt.2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych powyżej, wówczas zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego 1.Oświadczenie wykonawcy potwierdzające, że aparat RTG jaki ma zamiar dostarczać wykonawca w przypadku wyboru jego oferty jako najkorzystniejszej odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym oraz są dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wykonawcy zobowiązani są do samodzielnego przygotowania stosownego oświadczenia, Ponadto do oferty należy dołączyć: 1.Wypełniony formularz oferty - wzór formularza ofertowego określa załącznik nr 1 do SIWZ, 2.Wypełniony formularz - Zestawienie parametrów technicznych - uwzględniający informacje przedstawione w załączonym do SIWZ załączniku nr 2. 3.Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem - tylko w sytuacji, gdy dokumenty i oświadczenia składające się na ofertę podpisane będą przez osobę inną niż uprawnioną do reprezentacji zgodnie z treścią odpisu z rejestru sądowego lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 4.Dokumenty dodatkowe, typu katalogi producenta lub inne (strony dot. oferowane aparatu RTG) - przetłumaczone na język polski - potwierdzające, iż oferowany przez wykonawcę przedmiot zamówienia spełnia wymagania co do określonych przez zamawiającego i deklarowanych przez wykonawcę parametrów technicznych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzzozpionki.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej, ul. Sienkiewicza 11, 26-670 Pionki.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.06.2008 godzina 10:30, miejsce: Ofertę należy złożyć w sekretariacie lub przesłać na adres zamawiającego, tj. Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej, ul. Sienkiewicza 11, 26-670 Pionki.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nazwa (firma) i adres zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej, ul. Sienkiewicza 11, 26-670 Pionki, tel./ fax: (48) 612 13 81 Tryb zamówienia: przetarg nieograniczony - wartość szacunkowa zamówienia niższa od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 ustawy (poniżej progów unijnych) Rodzaj zamówienia: dostawy - w rozumieniu art.2 pkt.2) ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych - tekst jednolity: Dz. U. z 2006r., Nr 164, poz. 1163 ze zm., dalej: ustawa Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzzozpionki.pl Przedmiot zamówienia: Dostawa aparatu RTG dla potrzeb SPZZOZ w Pionkach. Wielkość lub zakres zamówienia: Zakres przedmiotowy obejmuje zakup aparatu RTG - szt. 1 Formularz asortymentowo-cenowy dostępny jest na stronie internetowej zamawiającego www.spzzozpionki.pl (patrz zał. nr 2). Przedmiot zamówienia opisano w sposób nie utrudniający uczciwej konkurencji, zgodnie z postanowieniami art.29 ust.2 ustawy. W związku z art. 29 ust. 3, jeżeli w załączniku nr 2 - zestawienie parametrów technicznych, określających przedmiot zamówienia, użyto określeń wskazujących znaki towarowe, patenty lub pochodzenie produktu wówczas należy mieć na uwadze, że takiemu wskazaniu towarzyszą wyrazy lub równoważne co oznacza produkty o takiej samej lub wyższej jakości, odpowiadające poszczególnym urządzeniom opisanym we wskazanym załączniku. Termin wykonania zamówienia: Zamówienie będące przedmiotem niniejszego postępowania zostanie zrealizowane przez wykonawcę w terminie nie dłuższym niż 3 miesiące od daty podpisania umowy. Miejsce realizacji: Miejsce realizacji: : Oddział Chirurgiczny zlokalizowany przy ul. 15-go Stycznia 1 w Pionkach. Powyższe dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Niniejsze postępowanie prowadzi się w języku polskim, postanowienia art.9 ust.3 nie mają zastosowania. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Kryterium, jakim zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty jest cena. Znaczenie kryterium: cena (wartość brutto) - 100%. Termin związania ofertą: Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni Dla obliczenia terminu związania ofertą uwzględnia się dzień złożenia oferty. Jeżeli obliczonym końcem terminu związania ofertą jest dzień uznany za ustawowo wolny od pracy, termin upływa dnia następnego (art. 115 kodeksu cywilnego). Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. W uzasadnionych przypadkach, zgodnie z dyspozycją art. 85 ust.2 ustawy, na co najmniej 7 dni przed upływem terminu związania ofertą określonego w pkt.1 zamawiający może zwrócić się do wykonawców o wyrażenie zgody na jego przedłużenie na oznaczony okres nie przekraczający 60 dni. Informacje dodatkowe: 1.Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej, 2.Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów, 3.Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej, 4.Osoba uprawniona do porozumiewania się z wykonawcami: - mgr Katarzyna Świdzikowska, tel./fax. (048) 612 18 66, w godz. 07:30 - 14:30 tel. kom. 0 604 288 604 w godz. 07:30 - 16:30 adres poczty elektronicznej: k.swidzikowska@op.pl 5.Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: SZP - 13/ 2008 6.Sposób uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia: do 11.06.2008r., odbiór osobisty lub za pobraniem pocztowym (na podstawie wniosku wykonawcy o przekazanie specyfikacji): płatne 12,00 PLN, można też pobrać nieodpłatnie na stronie internetowej zamawiającego www.spzzozpionki.pl

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.