Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-23
Słupsk: Dostawa ceramicznych kafli piecowych (50 kompletów) dla PGM Sp. z o.o. w Słupsku
Numer ogłoszenia: 118707 - 2009; data zamieszczenia: 23.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Słupsku , ul. Tuwima 4, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. (059) 842 82 93, faks (059) 842 80 48.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pgm.slupsk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zarządca nieruchomości.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa ceramicznych kafli piecowych (50 kompletów) dla PGM Sp. z o.o. w Słupsku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do magazynu Zamawiającego w Słupsku 50 kompletów ceramicznych (odlewanych) kafli piecowych (fazowanych szlifowanych) Typu K - (kwadratowe) wg PN-B-12044 gatunek pierwszy, kolor brązowy jasny, w tym: 35 kpl. pieców 8 rzędowych ( 2,5 x 4 x 8 kafli + gzyms górny + podstawa lub cokół dolny) oraz 15 kpl. pieców 7 rzędowych (2,5 x 4 x 7 kafli + gzyms górny + podstawa lub cokół dolny). 1.1. Skład kompletu kafli pieca 8 rzędowego musi zawierać: a) kafel środkowy 220 x 220mm - 56 szt. b) kafel narożny 220 x 220x110mm - 32 szt. c) kafel wieńcowy środkowy (górny) - 7 szt. d) kafel wieńcowy narożny (górny) - 4 szt. e) kafel cokołowy środkowy (dolny) - 7 szt. f) kafel cokołowy narożny (dolny) - 2 szt. lub 2 szt. podstaw skrzynkowych PN-B-12044-K5-1b zamiast poz. p.pkt. e i f g) korki (rozetki) - PN-B-12044-K7-1b - 2 szt. 1.2. Skład kompletu kafli pieca 7 rzędowego musi zawierać: a) kafel środkowy 220 x 220mm - 49 szt. b) kafel narożny 220 x 220x110mm - 28 szt. c) kafel wieńcowy środkowy (górny) - 7 szt. d) kafel wieńcowy narożny (górny) - 4 szt. e) kafel cokołowy środkowy (dolny) - 7 szt. f) kafel cokołowy narożny (dolny) - 2 szt. lub 2 szt. podstaw skrzynkowych PN-B-12044-K5-1b zamiast poz. p.pkt. e i f g) korki (rozetki) - PN-B-12044-K7-1b - 2 szt..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 26.26.40.00 - 26.26.40.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Opis warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy oraz zobowiązany jest spełnić warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy. W zakresie warunków wskazanych w art. 22 ust.1 pkt 2 - 3 ustawy Zamawiający wymaga w szczególności, aby Wykonawca wykazał, iż: 1) posiada doświadczenie w zakresie wykonywania dostaw stanowiących przedmiot zamówienia tj. zrealizował w okresie ostatnich 3 lat licząc od daty terminu składania ofert, co najmniej jedno zamówienie dotyczące dostawy kafli piecowych o wartości nie mniejszej niż 50.000zł każde 2) zaoferuje termin płatności za wykonane zamówienia nie krótszy niż 30 dni, 3) zaoferuje kafle objęte minimum 36 miesięczną gwarancją jakości, 4) wykonawca dysponuje stosownymi atestami lub wynikami badań przeprowadzonych przez uprawnione podmioty potwierdzające zgodność oferowanych kafli z wymaganiami PN-B-12044 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Zgodnie z art. 23 ustawy przepisy ustawy i zapisy SIWZ dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. 3. Opis dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 3.1. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty, w oparciu o dyspozycje zawarte w pkt 6.0 niniejszej SIWZ 3.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia warunki wskazane w pkt 5.1 muszą być spełnione łącznie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z zastrzeleniem, że warunek nie podlegania wykluczeniu z postępowania, o którym mowa w art. 22 ust.1 pkt 4 ustawy musi być spełniony przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty sporządzonej w oparciu o Formularz oferty, stanowiący Załącznik nr 1 i nr 1A do SIWZ należy dołączyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy, sporządzone wg Załącznika nr 2 do SIWZ (składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia), 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia), 3) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim zakresem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania sporządzony wg Załącznika nr 3 do SIWZ, potwierdzający spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 5.1. p.pkt 1 SIWZ, 4) dokumenty potwierdzające, że wykazane wg Załącznika nr 3 do SIWZ dostawy zostały wykonane należycie np. referencje, 5) pisemna gwarancja jakości na przedmiot zamówienia obejmująca okres co najmniej 36 miesięcy, 6) W celu potwierdzenia wymaganych parametrów jakościowych oferowanych kafli oraz określenia wzoru oferowanych kafli do oferty należy załączyć następujące dokumenty: a) dokumenty (atesty lub wyniki badań przeprowadzonych przez uprawnione podmioty) potwierdzające zgodność oferowanych kafli z wymaganiami PN-B-12044 b) informacje handlową lub kartę techniczną albo kartę katalogową wyrobu albo inny dokument przedstawiający wzór i kolor oferowanych kafli 7) oświadczenie, o terminie związania ofertą przez okres 30 dni - zamieszczone na formularzu oferty 8) oświadczenie, że Wykonawca dostarczy oferowane materiały własnym transportem na koszt własny - zamieszczone na formularzu oferty, 2. Dokumenty, o których mowa w pkt 6.1 są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę 3. W przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocników, należy dołączyć do oferty uwierzytelniony odpis pełnomocnictwa lub pełnomocnictwo w oryginale. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia dokumenty, o których mowa w punkcie 6.1. p.pkt 2 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oświadczenie, o którym mowa w pkt 1. p.pkt 1 niniejszego rozdziału SIWZ składane jest wspólnie przez Wykonawców..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pgm.slupsk.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia w formie papierowej (drukowanej)można uzyskać pod adresem: 76-200 Słupsk, ul. Tuwima 4, pok. nr 7..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, tj Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Spółka z o.o. w Słupsku, ul. Tuwima 4, pok. nr 4 (sekretariat)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Remont i konserwacja elewacji budynku Sądu Rejonowego w Słupsku przy ul. Grodzkiej 6
- Częściowy remont pokrycia dachowego na budynku przy ul. Kościuszki 1 oraz remont pokrycia dachowego na budynku przy ul. Kilińskiego 41b na terenie Szkoły Policji w Słupsku.
- Usługa kompleksowego przygotowania i przeprowadzenia kampanii informacyjno-promocyjnej - KPO-38/TP/2025
- Dostawa jednorazowych obłożeń, wyrobów medycznych i odzieży zabiegowej - 43/TP/2025
- "Budowa i przebudowa dróg dla pieszych w ciągu dróg powiatowych na terenie powiatu słupskiego mająca na celu poprawę bezpieczeństwa niechronionych uczestników ruchu - etap II"
- Przeglądy i naprawy aparatury do hemodializy i terapii nerkozastępczej - 41/TP/2025
więcej: przetargi w Słupsku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.