Ogłoszenie z dnia 2007-07-13
Warszawa: Wykonanie robót wykończeniowych w budowanym pawilonie medycznym Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego przy ul. Mehoffera 72/74 w Warszawie
Numer ogłoszenia: 118684 - 2007; data zamieszczenia: 13.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Opiekuńczo-Leczniczy, Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Mehoffera 72/74, 03-131 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8110688 w. 104, fax 022 6145850 w. 200.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zol.warszawa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót wykończeniowych w budowanym pawilonie medycznym Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego przy ul. Mehoffera 72/74 w Warszawie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie robót wykończeniowych w budowanym pawilonie medycznym Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego przy ul. Mehoffera 72/74 w Warszawie
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.32.40.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.40.00 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej Oryginalny kod CPV: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Oryginalny kod CPV: 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 100.000 PLN Formy wniesienia wadium umieszczone ust. 11 cześć I SIWZ.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy z dnia 29.01.2004 Prawo Zamówień Publicznych tekst jednolity, oraz spełniający warunki dodatkowe określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia - w tym: 1) Posiada zaplecze techniczne w postaci specjalistycznego sprzętu, urządzeń technicznych, środków transportu - przeznaczone do wykonywania robót budowlanych w zakresie niniejszego zamówienia, w ilości zapewniającej wykonanie zamówienia z należytą starannością, 2) w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - tym okresie przeciętne średnioroczne zatrudnienie wynosiło co najmniej 20 pracowników. 3) Osoba wskazana na kierownika budowy posiada: a) wymagane przez Prawo Budowlane uprawnienia budowlane w branży konstrukcyjno-budowlanej; b) aktualne potwierdzenie członkowstwa we właściwej izbie samorządu zawodowego i ubezpieczenia OC; c) co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w pełnieniu funkcji kierownika budowy. 4) osoba wskazana na kierownika robót sanitarnych posiada: a) wymagane przez Prawo Budowlane uprawnienia budowlane w branży sanitarnej; b) aktualne potwierdzenie członkostwa we właściwej izbie samorządu zawodowego i ubezpieczenia OC; c) co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w pełnieniu funkcji kierownika robót sanitarnych. 5) Osoba wskazana na kierownika robót elektrycznych posiada: a) wymagane przez Prawo Budowlane uprawnienia budowlane w branży elektrycznej; b) aktualne potwierdzenie członkostwa we właściwej izbie samorządu zawodowego i ubezpieczenia OC; c) co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w pełnieniu funkcji kierownika robót elektrycznych. 6) W okresoe ostatnich 5 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówień oraz potwierdzą dokumentami Zamawiających, że dokonali je z należytą starannością. Przez robotę porównywalną należy rozumieć wykonanie robót w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej o wartości rocznej łącznie w wysosokości 4,0 mlz zł., wykonanych w obiektach jednostek służby zdrowia lub pomocy społecznej. 7) obroty w robotach budowlanych w każdym z ostatnich 3 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie wyniosły co najmniej 7,0 mln zł. 8) Posiadają zdolność kredytową lub środki finansowe w wysokości co najkniej 800 tys. złotych 9) Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenia wynikające z Ustawy z dn. 29.01.04r. Prawo zamówień Publicznych z późn. zm. 1) o spełnieniu wymogu art. 22 ust.1 pkt 1-4 2) o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 3) o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - art. 44 2. Dokumenty wymagane zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dn. 19.05.2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumentu mogą być składane (Dz.U. z dn. 24.05.2006r. Nr 87 poz. 605)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zol.warszawa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego, opłata : 50 zł - opłata dotyczy wykonawców, którzy odbiorą specyfikację w wersji papierowej osobiście w sekretariacie Dyrektora, opłata w kasie.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.08.2007 godzina 10:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego przy ul. Mehoffera 72/74 w Warszawie - sekretariat Dyrektora.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Sukcesywna dostawa odczynników do badania krwi dla Instytutu Sportu - Państwowego Instytutu Badawczego
- Obsługa serwisowa oraz przeglądy centralnego zasilacza awaryjnego UPS Socomec typu Delphys BC 200 kVA.
- Zabudowa powierzchni wystawowej wraz z obsługą na potrzeby organizacji polskiego stoiska promocyjnego podczas targów ISM Middle East 2025 w dniach 15-17 września 2025 r. w Dubaju w ZEA
- Remont 5 lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem będących w zasobie Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego w Poznaniu
- 390/2025 Świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości i porządku oraz pielęgnacji zieleni na terenach Dzielnicy Wawer m. st. Warszawy.
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania do Instytutu Łączności - PIB
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty budowlane w zakresie montażu stolarki okiennej na terenie nieruchomości położonej w Łodzi przy ul. Włókienniczej 1
- Budowa budynków mieszkalnych w miejscowości Gościno
- Adaptacja i przebudowa budynku na potrzeby Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli - zakres na 2025 rok
- Adaptacja pomieszczeń oraz stajni w Zespole Szkół Rzemiosła w Łodzi
- Zakup i montaż windy zewnętrznej budynku przy ul. Granicznej 63 Tomaszowskiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Tomaszowie Mazowieckim
- Remont i aranżacja Sali Rycerskiej w budynku Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Szczecinie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.