Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-01-18
Koszalin: PRZEBUDOWA I ADAPTACJA BUDYNKU MŁODZIEŻOWEGO OŚRODKA WYCHOWAWCZEGO W POLANOWIE CZĘŚCIOWO REALIZOWANA
W RAMACH PROJEKTU TERMOMODERNIZACJA OBIEKTÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ POWIATU KOSZALIŃSKIEGO
Numer ogłoszenia: 11867 - 2010; data zamieszczenia: 18.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Koszaliński , ul. Racławicka 13, 75-620 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3428489, faks 094 3462261.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.koszalin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA I ADAPTACJA BUDYNKU MŁODZIEŻOWEGO OŚRODKA WYCHOWAWCZEGO W POLANOWIE CZĘŚCIOWO REALIZOWANA W RAMACH PROJEKTU TERMOMODERNIZACJA OBIEKTÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ POWIATU KOSZALIŃSKIEGO.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty remontowe ogólnobudowlane i instalacyjne w adaptowanym budynku należącym do Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Polanowie. Zakres robót obejmuje wykonanie wymienionych niżej robót budowlanych, instalacyjno-sanitarnych oraz wykonanie instalacji elektrycznych i telefonicznych. Roboty budowlane a) Roboty rozbiórkowe: dachu o konstrukcji drewnianej, pokrycia z papy, obróbek blacharskich, schodów drewnianych, obicia ścian, elementów stropów drewnianych, stropów Kleina, posadzek ceramicznych i z tworzyw sztucznych, wykucie otworów drzwiowych i okiennych, podsypek z tłucznia, ścian i filarów z cegieł, elementów konstrukcji betonowych. b) Wykonanie nowej konstrukcji dachowej ( kratownice stalowe) wraz z deskowaniem połaci dachu płytami OSB, izolacjami, osadzeniem okien połaciowych, obróbkami blacharskimi i pokryciem papą termozgrzewalną. c) Wykonanie robót tynkarsko- murarskich. d) Tynki i gładzie z gipsu szpachlowego. e) Schody wewnętrzne konstrukcji żelbetowej z balustradą. f) Okładziny stropów płytami gipsowo - kartonowymi na ruszcie metalowy. g) Wykonanie posadzek wraz z warstwami: izolacyjnymi, wzmacniającymi, wyrównawczymi z wykładzin zgrzewanych , płytek kamionkowych Gress, terakoty. h) Izolacja cieplna stropodachu z wełny mineralnej. i) Stolarka okienna z kształtowników wysokoudarowego PCV, ( min. pięciokomorowa w kolorze białym). j) Stolarka drzwiowa: wewnętrzna drewniana, zewnętrzna PCV. k) W pomieszczeniach sanitarnych licowanie ścian płytkami glazurowanymi. l) Wykonanie i montaż schodów zewnętrznych stalowych. ł) Ocieplenie ścian budynku płytami styropianowymi z przygotowaniem podłoża i wykonaniem wyprawy elewacyjnej cienkowarstwowej. m) Malowanie farbami emulsyjnymi. Roboty instalacyjno sanitarne a) Wykonanie instalacji wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji. b) Montaż: ustępów typu kompakt, brodzików natryskowych, umywalek porcelanowych, zlewozmywaków, pisuarów, baterii, wodomierzy , szafki hydrantowej. c) Wykonanie wewnętrznej kanalizacji sanitarnej. d) Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania wraz z montażem grzejników. e) Montaż zaworów przelotowych, zwrotnych, rozdzielaczy pomp, itp. w obrębie istniejącej kotłowni olejowej. f) Wykonanie wentylacji mechaniczno-grawitacyjnej. g) Montaż otulin termoizolacyjnych na rurociągach o śr. od 15mm do 40mm. Roboty instalacji elektrycznych i telefonicznych a)Wykonanie wewnętrznej instalacji elektrycznej wraz z montażem osprzętu i robotami towarzyszącymi. b) Wykonanie prac przygotowawczych i montażowych związanych z tablicami rozdzielczymi. c) Wykonanie instalacji odgromowej. d) Wykonanie pomiarów elektrycznych. e) Wykonanie i montaż instalacji i osprzętu telefonicznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ i załącznikach do SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.47.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy pobytowych obiektów budowlanych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 20000 PLNIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca ubiegający się o niniejsze zamówienia jest zobowiązany spełnić następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące: 1. wiedzy i doświadczenia: Wykonawca jest zobowiązany udokumentować wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego zamówienia o wartości minimum 700.000,00 PLN brutto obejmującego roboty rozbiórkowe, betoniarskie, inne ogólnobudowlane, elektryczne, sanitarne - Wykonawca musi złożyć wykaz na/wg załącznika nr 9 do SIWZ wraz z wymaganymi załącznikami; 2. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Wykonawca musi dysponować osobami oraz maszynami, urządzeniami, narzędziami itp. niezbędnymi do wykonania przedmiotu zamówienia oraz złożyć oświadczenie (na/wg załącznika nr 4), że dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia z branży sanitarnej, elektrycznej, kierownik budowy z branży konstrukcyjno-budowlanej wraz z aktualnymi wpisami do Izby Inżynierów Budownictwa; 3. sytuacji ekonomicznej i finansowej: Wykonawca jest zobowiązany posiadać opłaconą polisę lub inny dokument potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia min. 500.000,00 PLN i złożyć oświadczenie (na/wg zał. nr 5 do SIWZ), że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełniania w/w warunków zostanie dokonana w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenia i dokumenty metodą spełnia/nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW WYMAGANYCH OD WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: 1)OŚWIADCZENIE WYKONAWCY o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego na podstawie art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych na/wg druku - Załącznik nr 3 do SIWZ; 2)WYKAZ WYKONANYCH ROBÓT na/wg Załącznika nr 9 do SIWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi wykonanie wykazanych robót zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; 3)OŚWIADCZENIE WYKONAWCY na/wg załącznika nr 4 do SIWZ, że osoby uczestniczące w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane prawem uprawnienia; 4) OŚWIADCZENIE WYKONAWCY na/wg załącznika nr 5 do SIWZ, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia; 5)OPŁACONA POLISA lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia /wymagana suma ubezpieczenia min. 500.000,00 PLN/..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.koszalin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: STAROSTWO POWIATOWE W KOSZALINIE
75-620 KOSZALIN, Ul.Racławicka 13 pokój 301/302 (III piętro)
tel.94 342 85 76, 94 342 83 33.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.02.2010 godzina 14:00, miejsce: STAROSTWO POWIATOWE W KOSZALINIE 75-620 KOSZALIN, Ul.Racławicka 13 pokój 301/302 (III piętro).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Wykonanie rozbiórki całkowitej budynków i budowli położonych w miejscowości Sucha, gmina Grzmiąca, powiat szczecinecki, województwo zachodniopomorskie na dz. nr 31/25, obręb 0011 Sucha"
- ZAKUP BUSA OSOBOWEGO
- Remont budynku wartowni nr 51 zlokalizowanego na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Zwycięstwa 30 w Darłowie.
- Dostawa pojazdu do zbierania odpadów zbieranych selektywnie, na podwoziu trzyosiowym, o pojemności skrzyni ładunkowej minimum 21 m3 z systemem wagowym
- 38/TP1/SZP-2/2025 Świadczenie usług w zakresie wynajmu transportu osobowego wraz z kierowcami, dla Politechniki Koszalińskiej, na potrzeby realizacji wyjazdów lokalnych i krajowych
- Remont kabin dźwigowych wind w budynku kuchni-jadalni nr 61 na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Wojska Polskiego w Koszalinie (DZSW)
więcej: przetargi w Koszalinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.