Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-03
Brodnica: Remont i modernizacja osady leśnej Borek
Numer ogłoszenia: 118671 - 2008; data zamieszczenia: 03.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Brodnica, ul. Sądowa 16, 87-300 Brodnica, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 4943900, 604753840, fax 056 4943923.
- Adres strony internetowej zamawiającego: brodnica.torun.lasy.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont i modernizacja osady leśnej Borek.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu i modernizacji osady leśnej Borek w zakresie robót remontowych ogólnobudowlanych i instalacyjnych obejmujących: - w budynku gospodarczo-garażowym (1) wymianę pokrycia dachu z dachówki ceramicznej na blachodachówkę z blachy powlekanej wraz z urządzeniami odprowadzenia wody i płotka przeciwśniegowego, (2) uzupełnienie muru między krokwiami cegłą ceramiczną i przedłużenie krokwi w celu wykonania okapu, (3) wymianę i powiększenie otworów drzwi, oraz wrót garażowych do maksymalnej wysokości, (4) prace budowlane w części garażowej i innych pomieszczeniach (poszerzenie otworu okiennego i zamurowanie pozostałych otworów okiennych i drzwiowych), (5) wykonanie utwardzonych podjazdów do garaży i ułożenie kostki betonowej, (6) rozebranie starego i wykonanie nowego podłoża betonowego w pomieszczeniach, (7) wymianę wewnętrznej instalacji elektrycznej, (8) dobudowanie wiaty drewnianej z tyłu budynku, - w budynku gospodarczym drewnianym (1) naprawę i konserwację budynku gospodarczego - w stodole (1) wymianę pokrycia dachowego z dachówki ceramicznej na blachodachówkę z blachy powlekanej z urządzeniami odprowadzania wody, (2) wymianę elementów konstrukcji dachu (koniec krokwii, murłat, płatki, mieczy) na wymienione elementy podobne do istniejących, (3) wymianę istniejącego obicia ścian deskowych - listwa maskująca między połączeniem desek szer. 10 cm. - ogrodzenie (1) demontaż istniejącego ogrodzenia i wykonanie nowego z cokołu betonowego pod zamocowanie ogrodzeń, (2) wykonanie słupów z cegły klinkierowej, (3) zamontowanie ogrodzenia drewnianego ze sztachet i z siatki z drutu ocynkowanego 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja techniczna i dokumentacja projektowa, stanowiące załączniki nr 2 i 3 do SIWZ. 3. Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia a) uniemożliwienie niepowołanego wstępu w okresie wymaganym przez technologię wykonania i względy bezpieczeństwa osób trzecich, b) roczna rękojmia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.08.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100)..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 22. i 24. ustawy); b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej wykonanie zamówienia;
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: wymagane dokumenty potwierdzające spełnianie warunku a) 1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); 2) oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22. i 24. ustawy (ujęte np. na formularzu ofertowym. stanowiącym załącznik do niniejszej SIWZ); 3) aktualne zaświadczenie właściwego terenowo naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); 4) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); wymagane dokumenty potwierdzające spełnianie warunku b) 1) wykaz min. pięciu robót budowlanych z zakresu budowy lub remontów budynków wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) i wartości minimum 100 tys. zł, na druku wg załącznika do SIWZ, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi ich wykonanie (np. referencje); 2) wykaz wg załącznika do SIWZ niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada (jakimi dysponuje) wykonawca wraz z udokumentowaniem posiadania (dysponowania), w tym co najmniej: a. betoniarka (1 szt.), b. rusztowanie ramowe warszawskie jednokolumnowe (pow. ustawienia min.15 mb,wys. do 6m); (w przypadku umieszczenia narzędzi i urządzeń równoważnych lecz o innych nazwach należy wskazać, którym ww. funkcjonalnie odpowiadają); 3) wykaz min. 8. osób (podmiotów), które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z potwierdzeniem ich stosunku prawnego z wykonawcą (wg stanu na dzień otwarcia ofert), informacjami na temat ich uprawnień i kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia (wraz z potwierdzeniem), a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (na formularzu wg załącznika do SIWZ), w tym co najmniej: a. 1. osoba z uprawnieniami budownictwa ogólnego (sprawująca funkcję kierownika robót), b. 1. osoba z uprawnieniami branży elektrycznej, c. 1. osoba przeszkolona do ustawiania rusztowań, e. 1. osoba z kwalifikacjami obsługi betoniarek, f. 1. osoba z kwalifikacjami cieśli, g. 1. osoba z kwalifikacjami tynkarza, h. 1. osoba z uprawnieniami kierowania pojazdami silnikowymi min. kat. B. (dopuszczalne jest sumowanie kilku posiadanych uprawnień w ramach kompetencji jednej osoby); 4) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, w tym co najmniej: a. uprawnienia budownictwa ogólnego i przynależności do branżowej izby inżynierów, zgodnie z art. 12. ust. 2. ustawy z 1994-07-07 Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U. z 2006 r. nr 156 poz. 1118 ze zm.) - osoby wymienione w wykazie wg pkt 5.1.b.3.a. SIWZ, b. uprawnienia branży elektrycznej i przynależności do branżowej izby inżynierów, zgodnie z art. 12. ust. 2. ustawy z 1994-07-07 Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U. z 2006 r. nr 156 poz. 1118 ze zm.) - osoby wymienione w wykazie wg pkt 5.1.b.3.c. SIWZ, c. uprawnienia do kierowania pojazdami silnikowymi, zgodnie z art. 88. ust. 1. i 2. ustawy 1997-06-20 Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity Dz.U. 2005 r. nr 108 poz. 908 ze zm.), (dopuszczalne jest sumowanie kilku posiadanych uprawnień w ramach kompetencji jednej osoby); wymagane dokumenty potwierdzające spełnianie warunku c) 1) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: brodnica.torun.lasy.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Sądowa 16 87-300 Brodnica.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.06.2008 godzina 08:00, miejsce: Oferty należy złożyć w zamkniętej kopercie w siedzibie zamawiającego w Brodnicy, przy ul. Sądowej 16, pokój nr 7 (Sekretariat)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: 24.07.2008.
INNE PRZETARGI Z BRODNICY
- Przebudowa dróg dojazdowych do gruntów rolnych, modernizacja nawierzchni wraz z poboczami
- Przebudowa wewnętrznych dróg gminnych - ul. Pliszki i ul. Jaskółczej w miejscowości Kominy
- Roboty budowlane w zakresie sieci wodno-kanalizacyjnych (II postępowanie)
- Zakup samochodu wraz z wyposażeniem dla osób z niepełnosprawnością /niesamodzielnych na potrzeby Centrum Usług Społecznych Gminy Brodnica"
- Przebudowa ulic Rzeźnickiej, Sulerzyskiego (I etap) oraz Żwirowej polegająca na budowie dróg dla pieszych w Brodnicy
- "Dostosowanie budynków POZ w ramach projektu - Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)"
więcej: przetargi w Brodnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa i przebudowa dróg na terenie gminy Długosiodło
- Wykonanie remontu balkonów w budynku Towarzystwa Budownictwa Społecznego Warszawa Południe Sp. z o.o. przy ul. Zawiszy 6 w Warszawie.
- Modernizacja pomieszczeń Oddziału C w Pawilonie VIII na terenie Specjalistycznego Psychiatrycznego ZOZ w Łodzi przy ul. Aleksandrowskiej 159
- Wykonanie robót budowlanych w formule zaprojektuj i wybuduj w ramach projektu inwestycyjnego pn. Modernizacja Żłobka nr 17 przy ul. Kochanowskiego 9
- Jelenia Góra, dawna willa noblisty Gerharta Hauptmanna z 1901 r.: prace remontowe i zabezpieczające przy tarasach, pokryciu dachowym i w pomieszczeniach piwnicznych
- Modernizacja punktu poboru wody oligoceńskiej przy ulicy Gustawa Daniłowskiego w Warszawie.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.