Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-04-28
Poznań 102: dostawa materiałów biurowych wg zadań
zad. nr 1 - dostawa materiałów biurowych
zad nr 2 - dostawa papieru komputerowego
Numer ogłoszenia: 118586 - 2010; data zamieszczenia: 28.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 2094 , skrytka pocztowa 129, 61-716 Poznań 102, woj. wielkopolskie, tel. 061 8578408.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ogloszenia.propublico.pl/jednostkawojskowa2094
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej - Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa materiałów biurowych wg zadań zad. nr 1 - dostawa materiałów biurowych zad nr 2 - dostawa papieru komputerowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: w/g szczegółowego opisu zamówienia zał 5 i 6 do SIWZ.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00-1, 21.12.53.00-8, 21.12.56.92-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamowienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełni warunek po złożeniu stosownego Oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy PZP. Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte dokumentach, i oświadczeniach których żąda Zamawiający w SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamowienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełni warunek po złożeniu stosownego Oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy PZP. Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte dokumentach, i oświadczeniach których żąda Zamawiający w SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamowienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełni warunek po złożeniu stosownego Oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy PZP. Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte dokumentach, i oświadczeniach których żąda Zamawiający w SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamowienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełni warunek po złożeniu stosownego Oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy PZP. Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte dokumentach, i oświadczeniach których żąda Zamawiający w SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamowienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełni warunek po złożeniu stosownego Oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy PZP. Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte dokumentach, i oświadczeniach których żąda Zamawiający w SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony formularz ofertowy, załącznik nr 1 do SIWZ 2.Oświadczenie o spełnieniu warunkow. 3. Wypełniony szczegółowy opis przedmiotu zamowienia zał nr 5 do SIWZ 4. Wypełniony szczegółowy opis przedmiotu zamowienia zał nr 6 do SIWZ 5.Pełnomocnictwo w wypadku zlożenia oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ogloszenia.propublico.pl/jednostkawojskowa2094
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa Nr 2094 ul. Lotnicza, Poznań
Budynek 5 pokój 115.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.05.2010 godzina 08:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego kancelaria jawna w bud. nr 3.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa materiałów biurowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa materiałów biurowych w/g szczegółowego opisu zamówienia zał 5.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa papieru komputerowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: w/g szczegółowego opisu zamówienia zał 6 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.25.33.00-8, 21.12.56.92-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyposażenie żłobka i przedszkola w meble, urządzenia i sprzęt oraz akcesoria; zabawki i pomoce dydaktyczne; wyposażenie kuchni i bloku żywieniowego
- Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i papierniczych do Sądu Najwyższego
- "Dostawa papieru kserograficznego i artykułów biurowych na potrzeby "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o."
- SUKCESYWNE DOSTAWY ARTYKUŁÓW BIUROWYCH RÓŻNEGO RODZAJU DLA SZPITALI POMORSKICH SP. Z O.O.
- Zakup wraz z dostawą materiałów do zajęć artystycznych do Gminnego Klubu Seniora w Trzcianie i Dziennego Domu Pomocy w Bratkowicach
- Dostawa artykułów biurowych dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.