eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań 102dostawa materiałów biurowych wg zadań zad. nr 1 - dostawa materiałów biurowych zad nr 2 - dostawa papieru komputerowego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-04-28

Poznań 102: dostawa materiałów biurowych wg zadań zad. nr 1 - dostawa materiałów biurowych zad nr 2 - dostawa papieru komputerowego
Numer ogłoszenia: 118586 - 2010; data zamieszczenia: 28.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 2094 , skrytka pocztowa 129, 61-716 Poznań 102, woj. wielkopolskie, tel. 061 8578408.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ogloszenia.propublico.pl/jednostkawojskowa2094

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej - Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa materiałów biurowych wg zadań zad. nr 1 - dostawa materiałów biurowych zad nr 2 - dostawa papieru komputerowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: w/g szczegółowego opisu zamówienia zał 5 i 6 do SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00-1, 21.12.53.00-8, 21.12.56.92-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamowienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełni warunek po złożeniu stosownego Oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy PZP. Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte dokumentach, i oświadczeniach których żąda Zamawiający w SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamowienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełni warunek po złożeniu stosownego Oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy PZP. Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte dokumentach, i oświadczeniach których żąda Zamawiający w SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamowienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełni warunek po złożeniu stosownego Oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy PZP. Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte dokumentach, i oświadczeniach których żąda Zamawiający w SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamowienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełni warunek po złożeniu stosownego Oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy PZP. Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte dokumentach, i oświadczeniach których żąda Zamawiający w SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamowienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełni warunek po złożeniu stosownego Oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy PZP. Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte dokumentach, i oświadczeniach których żąda Zamawiający w SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony formularz ofertowy, załącznik nr 1 do SIWZ 2.Oświadczenie o spełnieniu warunkow. 3. Wypełniony szczegółowy opis przedmiotu zamowienia zał nr 5 do SIWZ 4. Wypełniony szczegółowy opis przedmiotu zamowienia zał nr 6 do SIWZ 5.Pełnomocnictwo w wypadku zlożenia oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ogloszenia.propublico.pl/jednostkawojskowa2094
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa Nr 2094 ul. Lotnicza, Poznań Budynek 5 pokój 115.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.05.2010 godzina 08:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego kancelaria jawna w bud. nr 3.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa materiałów biurowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa materiałów biurowych w/g szczegółowego opisu zamówienia zał 5.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa papieru komputerowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: w/g szczegółowego opisu zamówienia zał 6 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.25.33.00-8, 21.12.56.92-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.