eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrześniaDostawa kopert z nadrukiem dla Urzędu Miasta i Gminy we Wrześni

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-04-08

Września: Dostawa kopert z nadrukiem dla Urzędu Miasta i Gminy we Wrześni
Numer ogłoszenia: 118570 - 2014; data zamieszczenia: 08.04.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 95600 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Września, ul. Ratuszowa 1, 62-300 Września, woj. wielkopolskie, tel. 061 4360880 w. 146, faks 061 4362500.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa kopert z nadrukiem dla Urzędu Miasta i Gminy we Wrześni.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia objętego przetargiem jest dostawa kopert z wykonaniem na nich nadruków wg załączonych wzorów. Poszczególne rodzaje kopert + nadruki należy popaczkować i oznaczyć ilość kopert. Zakres ilościowy: 1) Koperta DLSK (prawe okienko) + nadruk nr 1 - 18000 szt. 2) Koperta B5 + nadruk nr 1 - 4000 szt. 3) Koperta C6 + nadruk nr 1 - 13 000 szt. 4) Koperta DLSK (prawe okienko) + nadruk nr 2 - 1000 szt. 5) Koperta C6 + nadruk nr 2 - 6000 szt. 6) Koperta C4 + nadruk nr 3 - 50 szt. 7) Koperta B5 + nadruk nr 3 - 50 szt. 8) Koperta C6 + nadruk nr 3 - 1900 szt. 9) Koperta E4 + nadruk nr 4 - 100 szt. 10) Koperta C4 + nadruk nr 4 - 100 szt. 11)Koperta B5 + nadruk nr 4 - 50 szt. 12) Koperta C6 + nadruk nr 4 - 50 szt..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.90.00 - Papeteria i inne wyroby 30.19.97.10 - Zadrukowane koperty 30.19.97.11 - Zadrukowane koperty z okienkiem adresowym .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.04.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Aktywności Zawodowej, ul. Ludwikowo 3, 85-502 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8130,08 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3577,50

  • Oferta z najniższą ceną: 3577,50 / Oferta z najwyższą ceną: 6064,51

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.