To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-05-20
Warszawa: Przeglądy, kontrole, wymiana piasku oraz bieżące utrzymanie placów zabaw
i siłowni plenerowych na terenie Dzielnicy Praga Północ m. st. Warszawy
w 2015 roku
Numer ogłoszenia: 118546 - 2015; data zamieszczenia: 20.05.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 82430 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Praskich Terenów Publicznych w Dzielnicy Praga Północ m. st. Warszawy, ul. Burdzińskiego 7, 03-480 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8187910, faks 022 818 77 10.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeglądy, kontrole, wymiana piasku oraz bieżące utrzymanie placów zabaw i siłowni plenerowych na terenie Dzielnicy Praga Północ m. st. Warszawy w 2015 roku.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Kontrole, konserwacja i naprawa urządzeń stanowiących wyposażenie placów zabaw i siłowni plenerowych. Wymiana piasku w piaskownicach i podłożach piaskowych.Przedmiotem zamówienia są usługi związane z utrzymaniem, kontrolą, naprawą, konserwacją placów zabaw i siłowni plenerowych zlokalizowanych na terenie dzielnicy Praga Północ m. st. Warszawy oraz wymianą piasku w piaskownicach i podłożach piaskowych. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia podzielony został na dwa zadania:Zadanie 1: Wykonywanie systematycznych kontroli na placach zabaw i siłowniach plenerowych oraz wymiana piasku w piaskownicach i podłożach piaskowych. Realizacja zadania będzie się odbywała z uwzględnieniem niżej wymienionych czynności oraz zapisów zawartych w wykazie kontroli oraz wymianie piasku stanowiącego załącznik nr 14 do SIWZ:Kontrola podstawowa przeprowadzana jest raz w roku, pierwsza kontrola rozpoczynająca prace objęte przedmiotem zamówienia, które polegają na ocenie ogólnego stanu technicznego, poziomu bezpieczeństwa, wyposażenia placów zabaw, stanu fundamentów i nawierzchni. Wynik kontroli będzie podstawą do likwidacji urządzeń zabawowych lub sportowych, których stan techniczny może stanowić zagrożenie, dla zdrowia lub życia użytkowników. Kontrolę należy przeprowadzić nie później niż 14 dni od podpisania umowy przy udziale przedstawiciela Zamawiającego. Kontrola podstawowa będzie obejmowała dodatkowo sprawdzenie zebranej dotychczas dokumentacji przeglądów.O terminie przeprowadzenia kontroli Wykonawca informuje Zamawiającego pisemnie. Kontrolę przeprowadza osoba posiadająca uprawnienia budowlane o specjalności konstrukcyjnej.Kontrola obejmuje sprawdzenie ogólnego stanu urządzeń, a w szczególności uszkodzeń powstałych w wyniku eksploatacji, prześwitów pomiędzy urządzeniami a nawierzchnią, stanu nawierzchni, odsłoniętych fundamentów, niebezpiecznych krawędzi, braku elementów konstrukcyjnych, nadmiernego zużycia elementów ruchomych urządzeń.W razie stwierdzenia niebezpiecznego uszkodzenia należy tymczasowo zabezpieczyć urządzenie taśmą przed użytkowaniem, zamieszczając informację o uszkodzeniu oraz niezwłocznie poinformować o tym fakcie Zamawiającego.Powyższa kontrola zostanie udokumentowana w karcie kontroli według załącznika nr 11 do SIWZ.Kontrola funkcjonalna odbywająca się co trzy miesiące, w czasie, której sprawdza się drobiazgowo urządzenia zabawowe pod kontem zużycia technicznego i funkcjonalności. Czynnościom kontrolnym będą podlegały :ocena stabilności konstrukcji wszystkich urządzeń znajdujących się na placach zabaw, sprawdzenie czy nie występują ewentualne uszkodzenia olinowania, prawidłowość działania urządzeń,ocena czystości i stanu terenu placów zabaw - stref bezpieczeństwa i ciągów komunikacyjnych,ocena stanu występujących elementów dodatkowych takich jak: tablice informacyjne, ogrodzenia, ławki oraz pozostałe elementy małej architektury.Powyższa Kontrola będzie udokumentowana w karcie kontroli według załącznika nr 10 do SIWZ.Kontrola regularna, której celem będą dokonywane raz w tygodniu oględziny wyposażenia placów zabaw: ogrodzeń, urządzeń zabawowych, elementów małej architektury i nawierzchni. Kontrole będą obejmowały sprawdzenie ogólnego stanu urządzeń (w szczególności uszkodzeń powstałych w wyniku wandalizmu), prześwitów pomiędzy urządzeniami a nawierzchnią, stanu nawierzchni, odsłoniętych fundamentów, niebezpiecznych krawędzi, braku elementów konstrukcyjnych, nadmiernego zużycia urządzeń, kompletności i zwartości konstrukcji, ogólnego stanu bezpieczeństwa pod względem BHP.Powyższa Kontrola będzie udokumentowana w karcie kontroli według załącznika nr 12 do SIWZ.Comiesięczna kontrola siłowni plenerowych: mająca na celu sprawdzenie stanu technicznego urządzeń pod względem stabilności i mocowania do fundamentów oraz dokonania przeglądu elementów ruchomych, kompletności i poziomu zużycia urządzeń oraz sprawdzenie stanu nawierzchni. W przypadku wykrycia nieprawidłowości w działaniu urządzenie należy zabezpieczyć taśmą przed użytkowaniem, zamieszczając informację o uszkodzeniu i niezwłocznie poinformować o tym Zamawiającego.Wymiana dwa razy w roku piasku w piaskownicach i nawierzchniach placów zabaw z uwzględnieniem czynności:zdjęcie wierzchniej warstwy starego piasku z piaskownic do głębokości 25 cm,zdjęcie wierzchniej warstwy nawierzchni placu zabaw do głębokości 20 cm,wywóz wybranego piasku wraz z kosztami jego utylizacji,dowóz świeżego piasku kopalnianego spełniającego obowiązujące normy i uzupełnienie stanu piasku w piaskownicach oraz nawierzchniach do właściwego poziomu.Zadanie 2: Bieżące utrzymanie placów zabaw. Do zakresu bieżącego utrzymania placów zabaw należą prace naprawcze, konserwacyjne, remontowe oraz porządkowe : Wykonywanie drobnych czynności i napraw niewymagających zakupu części zamiennych m.in. mocowanie poluzowanych lub wyrwanych desek, połówek, belek, smarowanie urządzeń, dokręcanie obluzowanych wkrętów, śrub nakrętek, regulowanie naciągu lin, naprawa zamków, skobli i haczyków w furtkach ogrodzeń, demontaż zniszczonych elementów i urządzeń, mocowanie łańcuchów, usuwanie drzazg i zadziorów z elementów drewnianych, konserwacja ogrodzeń i furtek, ogrodzeniowych, palisad (przybijanie przęseł, smarowanie, prostowanie wygiętych części, mocowanie luźnych elementów) i inne naprawy niewymagające zakupu części zamiennych, itp., dokonywanie wymiany zużytych części i bieżących napraw zniszczonych elementów ogrodzeń i palisady (należy stosować elementy, stanowiące odpowiedniki obecnie istniejących), w razie niebezpiecznego uszkodzenia tymczasowo zabezpieczyć przed użytkowaniem taśmą ostrzegawczą i zamieścić informację o uszkodzeniu urządzenia, naprawa i demontaż urządzeń zabawowych, ich części oraz elementów małej architektury (ławki, kosze, tablice), których skala zniszczenia nie pozwala na ich dalsze bezpieczne użytkowanie, a koszt naprawy przekracza realną wartość. Decyzje o w/w czynnościach na wniosek Wykonawcy podejmuje każdorazowo Zamawiający, wymiana i uzupełnianie brakujących regulaminów korzystania z placów zabaw, impregnacja elementów drewnianych i malowanie metalowych urządzeń na placach zabaw (minimum raz w roku).Bieżące utrzymanie siłowni plenerowych z uwzględnieniem poniższych czynności:przy dokonywaniu kontroli raz w miesiącu należy wkroplić niewielką ilość smaru w miejsca ruchome urządzeń (zalecane jest użycie smaru do łańcuchów motocyklowych w sprayu, zapewniającego głęboką penetracje trudno dostępnych miejsc),poluzowane śruby w urządzeniach należy dokręcić Wykonawca zobowiązany jest do podjęcia interwencji na placu zabaw lub siłowni plenerowej w ciągu 60 minut od otrzymania informacji o zdarzeniu niebezpiecznym dla użytkowników oraz poinformowanie o tym fakcie Zamawiającego. Zamawiający wymaga by Wykonawca w przypadkach nagłych podjął działanie w celu zabezpieczenia urządzeń zabawowych, sportowych przed ewentualnymi dodatkowymi szkodami, mogącymi powstać w następstwie zaistniałej dewastacji lub być przyczyną zagrożenia zdrowia lub życia.Wykonawca będzie wykonywał usługi zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP i wymogami określonymi w PN-EN 1176-7. Za skutki ewentualnych wypadków spowodowanych zaniedbaniami lub nieprawidłową realizacją przedmiotu umowy Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność cywilno-prawną.Wykonawca zobowiązany jest do zawartej umowy na realizację przedmiotu zamówienia przedłożyć polisę potwierdzającą, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.87.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji wyposażenia placów zabaw .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Przeglądy, kontrole, wymiana piasku na placach zabaw i siłowniach plenerowych w Dzielnicy Praga Północ m. st. Warszawy w 2015 roku
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.05.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- OSKARBUD Artur Stolarzak, ul. skrajna 32b lok. 25, 05-091 Ząbki, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 85738,38 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 58395,50
Oferta z najniższą ceną: 58395,50 / Oferta z najwyższą ceną: 87433,30
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Bieżące utrzymanie placów zabaw i siłowni plenerowych w Dzielnicy Praga Północ m. st. Warszawy w 2015 roku
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.05.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- OSKARBUD Artur Stolarzak, ul. skrajna 32b lok. 25, 05-091 Ząbki, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 91403,86 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 61602,40
Oferta z najniższą ceną: 61602,40 / Oferta z najwyższą ceną: 79959,59
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa systemu bezpieczeństwa sieciowego i systemu ochrony aplikacji webowych wraz z gwarancją i usługą wsparcia technicznego oraz zapewnienie gwarancji i usług wsparcia technicznego
- DOSTAWA KONSOLETY OŚWIETLENIOWEJ DLA TEATRU SYRENA.
- Analiza wydzielonych pasów autobusowych na terenie Metropolii Warszawskiej - Etap I
- Wykonanie materiałów promocyjnych na wydarzenia ze szkołami
- Zakup mebli biurowych i kuchennych
- Sukcesywna dostawa art. spożywczych dla Wydziału Mechanicznego Energetyki i Lotnictwa Politechniki Warszawskiej.
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.