Ogłoszenie z dnia 2007-07-13
Zabór: Dostawy całodziennych posiłków do Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Centrum Leczenia Dzieci i Młodzieży w Zaborze
Numer ogłoszenia: 118524 - 2007; data zamieszczenia: 13.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej - Centrum Leczenia Dzieci i Młodzieży w Zaborze, ul. Zamkowa 1, 66-003 Zabór, woj. lubuskie, tel. 068 3274028, fax 068 3218008.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.cldim.zgora.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy całodziennych posiłków do Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Centrum Leczenia Dzieci i Młodzieży w Zaborze.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usług gastronomicznych, polegających na codziennych dostawach gotowych do spożycia posiłków składających się ze śniadań, drugich śniadań, obiadów, podwieczorków i kolacji stanowiących całodzienne wyżywienie dla około 105 pacjentów przebywających w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej Centrum Leczenia Dzieci i Młodzieży w Zaborze.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków Kod CPV wg słownika 2008: 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 4000 PLN (cztery tysiące zł)..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki z art.22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz warunki szczegółowe: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, objętej przedmiotem zamówienia jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień t.j.: posiadają aktualne decyzje, (opinię) właściwej terenowo Państwowej Inspekcji Sanitarnej zezwalającą na prowadzenie działalności w zakresie prowadzenia działalności objętej przedmiotem zamówienia o której mowa w art. 27 ustawy z dnia 11.05.2001r o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia ( j. tekst .Dz. U. z 2005 r Nr 31. Poz. 265 ze zm.) b) posiadają wdrożony system HACCP, czyli wdrożone zakładowe programy: GMP - Dobra Praktyka Produkcyjna, GHP - Dobra Praktyka Higieniczna i DDD - Dezynfekcja, Dezynsekcja, Deratyzacja; c) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia t.j. - posiadają prawo do dysponowania kuchnią spełniająca wymogi rozporządzenia Ministra Zdrowia z 26.04.2004r w sprawie wymagań higieniczno-sanitarnych w zakładach produkujących lub wprowadzających do obrotu środki spożywcze ( Dz. U. Nr 104. poz. 1096 z późn.zm.) pozwalającą przygotować każdego dnia łącznie minimum 105 całodobowych posiłków; - dysponują taborem dostosowanym do świadczenia usług transportowych żywności, spełniającym wymogi - rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 19.12.2002r w sprawie wymagań sanitarnych dotyczących środków transportu żywności, substancji pomagających w przetwarzaniu, dozwolonych substancji dodatkowych i innych składników żywności (Dz. U. 21 z 2003r , poz. 179). - dysponują osobami zdolnymi do prawidłowego i terminowego sporządzenia oraz dostarczenia posiłków, posiadającymi kwalifikacje w zakresie podstawowych zagadnień higieny tzn. osobami, które ukończyły co najmniej średnią ( ponad gimnazjalną ) szkołę przygotowującą do pracy w zawodach związanych z produkcją żywności i obrotem żywnością albo posiadają dyplom mistrza w tych zawodach lub zdały egzamin z zakresu podstawowych zagadnień higieny; osoby odpowiedzialne za produkcję żywności i obrót żywnością winny posiadać aktualne badania lekarskie ustalające brak przeciwwskazań do wykonywania prac w procesie produkcji żywności i obrocie żywnością o których mowa w ustawie z dnia 6.09.2001r. o chorobach zakaźnych i zakażeniach ( Dz. U. Nr 126, poz. 1384 z późn.zm.) - w okresie ostatnich 3 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali ( lub realizują ) co najmniej 2 usługi trwające nie krócej niż jeden rok, a polegające codziennych dostawach całodobowych posiłków (obejmujących minimum dostawy śniadań, obiadów i kolacji ) dla minimum 50-ciu osób, których wartość była nie mniejsza niż 90000PLN rocznie, albo zamiennie wykażą realizację analogicznych jednej usługi dla minimum 75 osób, której wartość była nie mniejsza niż 135000PLN rocznie oraz wykażą, że usługi te zostały wykonane (lub, że są wykonywane) należycie; W odniesieniu do grup WYKONAWCÓW ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (konsorcjów lub spółek cywilnych) uznaje się, że spełnienie wyżej wymienionych warunków następuje gdy WYKONAWCY łącznie dysponują wymaganym potencjałem technicznym i kadrowym, jeżeli żaden z WYKONAWCÓW nie spełnia samodzielnie wyżej określonego warunku. d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, t.j. osiągnęły w ostatnich dwóch latach obrotowych dodatni wynik na działalności gospodarczej, a ich średnioroczny przychód sprzedaży produktów, towarów i materiałów w tym okresie wyniósł nie mniej niż 150000 zł . e) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej, tj.: posiadają polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę ubezpieczenia nie mniejszą niż 200000 PLN, Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne przeprowadzona będzie w oparciu o złożone oświadczenia i dokumenty wykonawców zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia). Niespełnienie chociażby jednego z wyżej wymienionych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnia warunki udziału w postępowaniu Wykonawca składa niżej wymienione wymagane dokumenty: a) wypełniony formularz ofertowy ; b) oświadczenie zgodnie z art. 297 § 1 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r.- Kodeks karny o odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych oświadczeń w celu uzyskania niniejszego zamówienia c) oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych d) zaakceptowany projekt umowy e) informację potwierdzające posiadanie wymaganego doświadczenia zawodowego wraz z dokumentami, że wykonane zamówienia wykonał w sposób należyty, f) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym tym zamówieniem, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; g) aktualną decyzję właściwej terenowo Państwowej Inspekcji Sanitarnej zezwalającą na prowadzenie działalności w zakresie prowadzenia działalności objętej przedmiotem zamówienia, o której mowa w art. 27 ustawy z dnia 11.05.2001r o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia ( j. tekst .Dz. U. z 2005 r Nr 31. Poz. 265 ze zm.); h) dokumenty potwierdzające wdrożenie systemu HACCP - w tym w szczególności: Instrukcję Dobrej Praktyki Produkcyjnej i Higienicznej, Program Zwalczania Szkodników, Plan Higieny Kuchennej zawierający procedury i sposoby mycia i czyszczenia, opisy produktów i środków chemicznych, instrukcje użytkowania
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cldim.zgora.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego, budynek Administracji, Zabór ul. Zamkowa 1e, pokój nr 1 sekretariat Dyrektora od poniedziałku do piątku, godz. 8:00 - 14:00. - nieodpłatnie..
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.07.2007 godzina 12:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego w Zaborze ul Zamkowa 1e, budynek Administracji Sekretariat Dyrektora, pokój nr 1.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI ZABÓR
więcej: przetargi ZABÓR »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług cateringowych dla uczestników projektu prowadzonego przez Szkołę Biznesu PW finansowanego z IDUB.
- Świadczenie usług żywienia dla uczestników projektu Dziennego Domu Pomocy ul. Wygody 58 w Jaworznie.
- Świadczenie usługi całodziennego żywienia wychowanków dla Domu Dziecka "Dworek Marzeń" oraz Domu Dziecka "Pomocna Dłoń" w Olkuszu.
- Zakup usługi gastronomicznej wraz z obsługą podczas dwóch spotkań z przedstawicielami maz. powiatowych/miejskich urzędów pracy w celu omówienia kwestii dotyczących realizacji KFS w woj. maz.
- Świadczenie usług przygotowywania i dostarczania posiłków dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej im. s. M. Benodyny Koterbianki w Ostrowie Wielkopolskim
- Usługa cateringowa w ramach warsztatów edukacyjnych "Transformersi"
więcej: Usługi dostarczania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.