Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-07-05
Piotrków Trybunalski: PRZEBUDOWA BOISKA SZKOLNEGO PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 13
Numer ogłoszenia: 118495 - 2016; data zamieszczenia: 05.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
| V | zamówienia publicznego |
| zawarcia umowy ramowej | |
| ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Piotrków Trybunalski , ul. Pasaż Rudowskiego 10, 97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, tel. 044 7327796, faks 044 7327798.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.piotrkow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA BOISKA SZKOLNEGO PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 13.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: Przebudowę i rozbudowę wielofunkcyjnego boiska przyszkolnego na terenie Szkoły Podstawowej nr 13 przy ul. Dmowskiego 11 w Piotrkowie Trybunalskim w ramach zadania RIM-64:G:i - pn. Przebudowa boiska szkolnego przy Szkole Podstawowej nr 13 ROBOTY BUDOWLANE: Planuje się zagospodarowanie terenu : projektowana powierzchnia boiska do koszykówki P= 15,0x28,00m=420,00m2 projektowana powierzchnia boiska do siatkówki P= 7,0x14,0m=98,00m2 projektowana powierzchnia kortu tenisowego P= 8,23x23,77m=195,53m2 projektowana nawierzchnia z poliuteranu P= 21,00x32,50m=682,50m2 w tym na istniejącej podbudowie P=633,00m2 w tym na nawierzchni biologicznie czynnej P=49,50m2 projektowana powierzchnia boiska nawierzchnia z poliuteranu kolor ceglasty P= 606,41,00m2 projektowana powierzchnia boiska nawierzchnia z poliuteranu kolor zielony P= 76,08m2 projektowane obrzeża trawnikowe 8x30x100 L=217,00m projektowane trawniki P=224,00m2 projektowane chodniki z kostki polbruk P=217,00m2 w tym na istniejącej podbudowie P=105,22,00m2 na nawierzchni biologicznie czynnej P=111,78m2 projektowany piłkochwyt h=6,00m 94,66m likwidacja piłkochwytu od ul. Dmowskiego z wbudowaniem nowego h=8,0m na cokole betonowym do wysokości 4,0m panel 6:5:6 powyżej siatka polipropylenowa L=30,0m likwidacja fragmentu ogrodzenia h=4,0m na cokole betonowym z wbudowaniem nowego h=4,0m z panela 6:5:6 na cokole betonowym L=3,20m rozbiórka ogrodzenia przy placyku na cokole betonowym z kształtowników stalowych h=1,5m L=24,31m rozbiórka powierzchni asfaltowej i jej utylizacja gr 6cm P=760,00m2 kolizje konarów drzew z piłkochwytami 4x3 = 12 konarów do O20cm wykonanie murku oporowego o dł. 33,2 m i wysokości 0,9 m PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST CAŁOŚĆ ROBÓT PRZEWIDZIANYCH W DOKUMENTACJI TECHNICZNEJ. UWAGA: Wszelkie wskazanie projektowe i kosztorysowe z nazwy wyroby należy rozumieć, jako określenie wymaganych parametrów technicznych i standardów jakościowych. Zamawiający dopuszcza wykonanie prac innymi materiałami z zastrzeżeniem, że nie odbiegają one, jakością i standardem od przyjętych w kosztorysie oraz dokumentacji projektowej. Wszystkim wskazaniom znaków towarowych, patentów lub pochodzenia występującym w dokumentacji technicznej towarzyszą wyrazy lub równoważny, co oznacza, że dopuszcza się zastosowanie urządzeń i materiałów nie gorszych niż opisywanym w dokumentacji tj. spełniających wymagania techniczne, funkcjonalne i jakościowe co najmniej takie jak wskazane w dokumentacji projektowej lub lepsze. Wykonawca, który zdecyduje się stosować urządzenia i materiały równoważne opisywane w dokumentacji, obowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego materiały i urządzenia spełniają wymagania określone w dokumentacji technicznej. Wszystkie materiały użyte do wykonania robót mają być w I gatunku. Wszystkie materiały użyte do budowy muszą posiadać: Certyfikat na znak bezpieczeństwa wykazując, że zapewniono zgodność z kryteriami właściwych przepisów i dokumentów technicznych. Deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z: Polską Normą lub, Aprobatą techniczną w przypadku wyrobów dla których nie ustanowiono Polskiej Normy, jeżeli nie są objęte certyfikacją. 2. WYMAGANIA OGÓLNE WYKONANIA ROBÓT: a) Niezbędnym jest przed zgłoszeniem oferty szczegółowe zapoznanie się z warunkami terenowymi realizacji robót. b) Zamówienie należy wykonać ściśle wg projektu technicznego i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. c) Roboty prowadzone będą na czynnym obiekcie. Roboty będą wykonywane po godzinach urzędowania. d) W kalkulacji ceny uwzględnić: Wykonanie w 4 (czterech) egzemplarzach: - dokumentacji powykonawczej, - map inwentaryzacyjnych, - protokołów badań i sprawdzeń, e) Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia z materiałów własnych w tym prądu i wody. Wykonawca, z którym zostanie podpisana umowa dostarczy do dnia podpisania umowy kosztorys ofertowy zgodny z ofertą przedstawioną do przetargu. Wymaganą metodą kalkulacji ceny za roboty budowlane jest metoda uproszczona. Na końcu kosztorysu ofertowego należy doliczyć podatek od towarów i usług VAT.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.11.12.13 - Roboty w zakresie oczyszczania terenu 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.21.22.21 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych 45.11.27.23 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw 45.22.38.00 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji 45.34.00.00 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego 45.23.32.62 - Roboty budowlane w zakresie stref ruchu pieszego .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia, zamawiający uzna za spełniony w przypadku, gdy wykonawca: a) wykaże co najmniej trzy zamówienia (wykonane w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie) odpowiadających rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia, tj. 3 roboty (budowa, przebudowa, remont - wg ustawy Prawo budowlane Art. 3 pkt 6, 7a, 8) boiska z poliuretanu o wartości co najmniej 250.000,00 PLN każda - wg załącznika nr 4. b) załączy dokumenty potwierdzające, że roboty wyszczególnione w załączniku nr 4 zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków: przy dokonaniu oceny spełniania warunków zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia, niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania; ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Ocena spełniania powyższych warunków nastąpi na podstawie oświadczeń lub dokumentów zawartych w ofercie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zostanie przez zamawiającego uznany za spełniony w przypadku, gdy wykonawca wykaże i przedłoży: Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wg załącznika nr 3. Osoby te muszą posiadać uprawnienia do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie o specjalności: - Uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków: przy dokonaniu oceny spełniania warunków zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia, niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania; ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Ocena spełniania powyższych warunków nastąpi na podstawie oświadczeń lub dokumentów zawartych w ofercie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Formularz ofertowy według wzoru zawartego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia - wg załącznika nr 1; 2.Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 oraz ust 2 ustawy Pzp - wg załącznika nr 2; 3.Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wg załącznika nr 3. 4.Wykaz co najmniej trzech zamówień (wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie), odpowiadających rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia, tj. 3 roboty (budowa, przebudowa, remont - wg ustawy Prawo budowlane Art. 3 pkt 6, 7a, 8) boiska z poliuretanu o wartości co najmniej 250.000,00 PLN każda - wg załącznika nr 4. 5.Dokumenty potwierdzające, że roboty wyszczególnione w załączniku nr 4 zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. 6.Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg załącznika nr 5.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - skrócony termin realizacji zamówienia - 5
IV.2.2)
| przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Umowa na realizację zamówienia zostanie zawarta na warunkach wymienionych w załączonym do SIWZ wzorze umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip@piotrkow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Piotrkowa Trybunalskiego
Pasaż Karola Rudowskiego 10
Piotrków Tryb. 97-300.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.07.2016 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta Piotrkowa Trybunalskiego Pasaż Karola Rudowskiego 10 Piotrków Tryb. 97-300 punkt informacyjny.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
- Wyprodukowanie i sukcesywne dostarczanie tablic rejestracyjnych oraz odbiór tablic wycofanych z użytku i ich zagospodarowanie.
- Odbiór odpadów komunalnych i innych niż komunalne, odpadów medycznych oraz pokonsumpcyjnych z terenu AŚ w Piotrkowie Trybunalskim oraz OZ Golesze.
- ŚWIADCZENIE USŁUG USUWANIA POJAZDÓW Z DRÓG W GRANICACH ADMINISTRACYJNYCH POWIATU PIOTRKOWSKIEGO
- Dostawa samochodu 9 miejscowego do przewozu osób niepełnosprawnych , w tym na wózkach inwalidzkich - uczestników WTZ w Piotrkowie Trybunalskim
- Wymiana opasek wraz z odpływami z rur spustowych, izolacją ścian fundamentowych oraz remontem cokołu budynku mieszkalnego położonego w Piotrkowie Trybunalskim przy ulicy Działkowej 3
- Utwardzenie terenu Obwodu Drogowego pod materiały sypkie i budowa wiaty - utwardzenie terenu
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa szlaku rowerowego "Bug rajem turysty" na terenie Gminy Siemiatycze
- Odtworzenie nawierzchni Oślej Drogi na jej przebiegu wzdłuż odbudowywanego muru kamiennego
- Modernizacja parkingu w Kobylej Górze przy ul. T. Sikorskiego
- Budowa szkoły podstawowej w Szkotowie - etap I
- Budowa odcinka drogi gminnej ul. Wspólna w Woli Kopcowej (odcinek dł. ok 180mb od Zajączkowej strugi w kierunku północnym)
- "Zagospodarowanie terenów zdegradowanych w wyniku działalności górniczej w rejonie Cisowca w Imielinie."
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





