eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa Wieś Wielka › Dowóz dzieci do szkół i przedszkoli na terenie Gminy Nowa Wieś Wielka w roku szkolnym 2012/2013

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-05-29

Nowa Wieś Wielka: Dowóz dzieci do szkół i przedszkoli na terenie Gminy Nowa Wieś Wielka w roku szkolnym 2012/2013
Numer ogłoszenia: 118485 - 2012; data zamieszczenia: 29.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zespół Obsługi Oświaty , ul. Kwiatowa 20, 86-060 Nowa Wieś Wielka, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3812358, faks 052 3812358.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz dzieci do szkół i przedszkoli na terenie Gminy Nowa Wieś Wielka w roku szkolnym 2012/2013.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dowóz dzieci do szkół i przedszkoli na terenie Gminy Nowa Wieś Wielka w roku szkolnym 2012/2013. Część Nr 1 zamówienia obejmuje dowóz dzieci do Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Nowej Wsi Wielkiej przy ul. Ogrodowej 1 oraz Przedszkola Samorządowego Stokrotka w Nowej Wsi Wielkiej przy ul. Kwiatowej 20, na trasach o długości ok. 190 km dziennie. Część Nr 2 zamówienia obejmuje dowóz dzieci do Szkoły Podstawowej w Brzozie przy ul. Powstańców Wielkopolskich 31, Gimnazjum w Brzozie przy ul. Powstańców Wielkopolskich 31a oraz Przedszkola Samorządowego Jarzębinka w Brzozie przy ul. Łabiszyńskiej 23, na trasach o długości ok. 128 km dziennie.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.06.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy składając ofertę muszą spełnić (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, przedmiotowy warunek musi być spełniony przez każdego z nich) warunek posiadania uprawnień niezbędnych do wykonywania krajowego drogowego przewozu osób, tj. aktualnej licencji na wykonywanie transportu drogowego

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy składając ofertę muszą spełnić (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna wiedza i doświadczenie) warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, polegający na wykazaniu się w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należytym wykonaniem usługi polegającej na dowozie dzieci do placówki oświatowej przez min. jeden rok szkolny

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy składając ofertę muszą spełnić (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny) warunek dysponowania odpowiednią ilością sprawnego taboru samochodowego, dopuszczonego do ruchu według obowiązujących przepisów w przewozach pasażerskich i oznakowanego właściwie do charakteru przewozu, tj. w części Nr 1 min. trzema pojazdami, w tym jednym posiadającym co najmniej 47 miejsc, w części Nr 2 min. trzema pojazdami, w tym jednym posiadającym co najmniej 44 miejsc

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - polega na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy: a) nastąpi zmiana obowiązującej stawki podatku VAT; w takim przypadku cena przedmiotu umowy zostanie odpowiednio zmieniona; b) zmiany tras, godzin przejazdów oraz liczby dowożonych osób w przypadkach: wystąpienia niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających realizację przedmiotu zamówienia, działania siły wyższej, przyjęcia nowych uczniów do placówek oświatowych, skreślenia dziecka z listy uczniów danej placówki oświatowej lub zmiany w szkolnym planie nauczania

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.nowawieswielka.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Zespół Obsługi Oświaty, 86-060 Nowa Wieś Wielka ul. Kwiatowa 20, pok. 1.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.06.2012 godzina 12:00, miejsce: Gminny Zespół Obsługi Oświaty, 86-060 Nowa Wieś Wielka ul. Kwiatowa 20, pok. 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dowóz dzieci do Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Nowej Wsi Wielkiej przy ul. Ogrodowej 1 oraz Przedszkola Samorządowego Stokrotka w Nowej Wsi Wielkiej przy ul. Kwiatowej 20.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dowóz dzieci do Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Nowej Wsi Wielkiej przy ul. Ogrodowej 1 oraz Przedszkola Samorządowego Stokrotka w Nowej Wsi Wielkiej przy ul. Kwiatowej 20, na następujących trasach: Nowa Wieś Wielka - Dąbrowa Wielka - Nowa Wioska - Nowa Wieś Wielka (ok. 22 km, 47 osób, wyjazd godz. 6.40, powrót godz. 7.20), Nowa Wieś Wielka - Tarkowo Dolne - Nowa Wioska - Nowa Wieś Wielka (ok. 14 km, 46 osób, wyjazd godz. 7.25, powrót godz. 7.50), Nowa Wieś Wielka - Dobromierz - Dobromierz Górny - Nowa Wieś Wielka - Leszyce - Nowa Wieś Wielka (ok. 24 km, 33 osoby, wyjazd godz. 6.40, powrót godz. 7.20), Nowa Wieś Wielka - Jakubowo - Januszkowo - Nowa Wieś Wielka (ok. 16 km, 34 osoby, wyjazd godz. 7.25, powrót godz. 7.50), Nowa Wieś Wielka - Tarkowo Dolne - Nowa Wioska - Dąbrowa Wielka - Nowa Wieś Wielka (ok. 26 km, 32 osoby, wyjazd godz. 12.40, powrót godz. 13.20), Nowa Wieś Wielka - Tarkowo Dolne - Nowa Wioska - Dąbrowa Wielka - Nowa Wieś Wielka (ok. 26 km, 36 osób, wyjazd godz. 13.40, powrót godz. 14.20), Nowa Wieś Wielka - Dobromierz - Dobromierz Górny - Nowa Wieś Wielka - Leszyce - Nowa Wieś Wielka (ok. 24 km, 33 osoby, wyjazd godz. 14.35, powrót godz. 15.15), Nowa Wieś Wielka - Kolankowo - Jakubowo - Januszkowo - Nowa Wieś Wielka (ok. 16 km, 34 osoby, wyjazd godz. 15.25, powrót godz. 15.50), Nowa Wieś Wielka - Tarkowo Dolne - Nowa Wioska - Dąbrowa Wielka - Nowa Wieś Wielka (ok. 22 km, 25 osób, wyjazd godz. 15.55, powrót godz.16.35).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dowóz dzieci do Szkoły Podstawowej w Brzozie przy ul. Powstańców Wielkopolskich 31, Gimnazjum w Brzozie przy ul. Powstańców Wielkopolskich 31a oraz Przedszkola Samorządowego Jarzębinka w Brzozie przy ul. Łabiszyńskiej 23.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dowóz dzieci do Szkoły Podstawowej w Brzozie przy ul. Powstańców Wielkopolskich 31, Gimnazjum w Brzozie przy ul. Powstańców Wielkopolskich 31a oraz Przedszkola Samorządowego Jarzębinka w Brzozie przy ul. Łabiszyńskiej 23, na następujących trasach: Brzoza - Emilianowo - Brzoza (ok. 24 km, 2 osoby, wyjazd godz. 6.40, powrót godz. 7.10), Brzoza - Olimpin - Kobylarnia - Nowe Smolno - Brzoza (ok. 22 km, 44 osoby, wyjazd godz. 7.10, powrót godz. 7.50), Brzoza - Chmielniki - Prądocin - Piecki - Brzoza (ok. 16 km, 41 osób, wyjazd godz. 7.15, powrót godz. 7.50), Brzoza - Kobylarnia - Nowe Smolno - Brzoza (ok. 12 km, 26 osób, wyjazd godz. 12.45, powrót godz. 13.05), Brzoza - Chmielniki - Prądocin - Piecki - Brzoza (ok. 16 km, 20 osób, wyjazd godz. 13.10, powrót godz. 13.50), Brzoza - Chmielniki - Prądocin - Piecki - Brzoza (ok. 16 km, 21 osób, wyjazd godz. 14.35, powrót godz. 15.10), Brzoza - Kobylarnia - Nowe Smolno - Olimpin - Brzoza (ok. 22 km, 18 osób, wyjazd godz. 15.15, powrót godz. 15.55).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.