Ogłoszenie z dnia 2009-04-23
Opole: Dostawa polegająca na sprzedaży i dostarczeniu artykułów biurowych oraz papieru do urządzeń poligraficznych i drukujących szczegółowo opisanych w załącznikach od 1 do 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Numer ogłoszenia: 118480 - 2009; data zamieszczenia: 23.04.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego, ul. Piastowska 14, Opole, woj. opolskie, tel. 077 5416409, faks 077 5416411.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa polegająca na sprzedaży i dostarczeniu artykułów biurowych oraz papieru do urządzeń poligraficznych i drukujących szczegółowo opisanych w załącznikach od 1 do 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa polegająca na sprzedaży i dostarczeniu artykułów biurowych oraz papieru do urządzeń poligraficznych i drukujących szczegółowo opisanych w załącznikach od 1 do 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zamawiający określił parametry papieru w załączniku do SIWZ jako minimalne. Tym samym papier o parametrach równych lub lepszych tu: wyższych /białość 168, 180 itp./ należy rozumieć jako spełniający opis przedmiotu zamówienia określony przez Zamawiającego. To samo należy odnieść do certyfikatu, który potwierdzi parametry oferowanego papieru tj.: papier kserograficzny o gramaturze co najmniej 80g/m2, białość 168, gładkość 100. Jeżeli certyfikat potwierdzi wyższe parametry niż te, które Zamawiający określił jako minimalne - zostanie uznany jako spełniający warunki Zamawiającego. Wykonawca udzieli przynajmniej 12 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia. Miejsce dostawy poszczególnych części zamówienia: Opole, ul. Piastowska 14 - Ostrówek 5-7 - cz. 1, Opole, ul. Piastowska 12 - cz. 2, Opole, ul. Piastowska 17 - cz. 3, Opole, ul. Piastowska 14 - cz. 4, Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych, o czym mowa w części II pkt.1) niniejszej SIWZ. Części zamówienia opisane są w załącznikach do SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.20 - Papier do pisania 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.70.00 - Drobny sprzęt biurowy .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 160932.13 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zakup współfinansowany ze środków: Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego, Europejskiego Funduszu Rolnego na Rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie, zakup współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Pomocy Technicznej Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa polegająca na sprzedaży i dostarczeniu artykułów biurowych oraz papieru do urządzeń poligraficznych i drukujących szczegółowo opisanych w załącznikach od 1 do 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - cz. 1
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.04.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Artim Sp. z o.o., ul. Oleska 121, 45-231 Opole, kraj/woj. opolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 28578.50
- Oferta z najniższą ceną: 28578.50 oferta z najwyższą ceną: 51055.48
- Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa polegająca na sprzedaży i dostarczeniu artykułów biurowych oraz papieru do urządzeń poligraficznych i drukujących szczegółowo opisanych w załącznikach od 1 do 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - cz. 2
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.04.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Artim Sp. z o.o., ul. Oleska 121, 45-231 Opole, kraj/woj. opolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 7978.04
- Oferta z najniższą ceną: 7978.04 oferta z najwyższą ceną: 8040.62
- Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Dostawa polegająca na sprzedaży i dostarczeniu artykułów biurowych oraz papieru do urządzeń poligraficznych i drukujących szczegółowo opisanych w załącznikach od 1 do 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - cz. 3
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.04.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Polprimes Sp. z o.o., ul. Światowida 5, 45-325 Opole, kraj/woj. opolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 6377.18
- Oferta z najniższą ceną: 6377.18 oferta z najwyższą ceną: 8458.72
- Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Dostawa polegająca na sprzedaży i dostarczeniu artykułów biurowych oraz papieru do urządzeń poligraficznych i drukujących szczegółowo opisanych w załącznikach od 1 do 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - cz. 4
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.04.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Artim Sp. z o.o., ul. Oleska 121, 45-231 Opole, kraj/woj. opolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 54213.68
- Oferta z najniższą ceną: 54213.68 oferta z najwyższą ceną: 59501.50
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- D/18/2025/A2/A Sukcesywny zakup materiałów na potrzeby Centrum Sieci i Wsparcia Technicznego, część nr 2, pn.: Sukcesywny zakup materiałów hydraulicznych [ ... ]
- Przeprowadzenie przez eksperta zewnętrznego dofinansowanych ze środków Unii Europejskiej szkoleń dla pracowników Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Opolu
- Modernizacja sieci strukturalnej - O/Opole, ul. Firmowa
- Wymiana dźwigu osobowo-towarowego w budynku magazynowym Komendy Wojewódzkiej Policji w Opolu przy ul. Oleskiej 95
- "Zapewnienie posiłków dla uczestników półkolonii półkolonii organizowanych przez Młodzieżowy Dom Kultury w Opolu" z podziałem na części.
- Wykonanie i dostawa materiałów na potrzeby Młodzieżowego Domu Kultury w Opolu.
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów biurowych
- Dostawa materiałów biurowych, niszczarek i smyczy z nadrukiem - postępowanie z podziałem na 3 części
- Zakup materiałów biurowych dla uczestników projektu "Poprawa jakości kształcenia zawodowego na terenie Powiatu Krakowskiego" (numer projektu: FEMP.06.11-IP.01-0130/24)-Postępowanie powtórzone
- Dostawa artykułów biurowych do siedzib Warszawskiego Centrum Pomocy Rodzinie
- "ZAKUP I DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH"
- Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i obwolut na potrzeby Prokuratury Okręgowej w Lublinie oraz podległych jej jednostek
więcej: Wyroby biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.