eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MalborkZaprojektowanie i wybudowanie obiektów handlowych na Targowisku Miejskim w Malborku przy ul. Targowej



Ogłoszenie z dnia 2008-01-16

Malbork: Zaprojektowanie i wybudowanie obiektów handlowych na Targowisku Miejskim w Malborku przy ul. Targowej
Numer ogłoszenia: 11847 - 2008; data zamieszczenia: 16.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Sportu i Rekreacji, ul. Parkowa 3, 82-200 Malbork, woj. pomorskie, tel. 055 2723012, fax 055 2723012.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.osirmalbork.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i wybudowanie obiektów handlowych na Targowisku Miejskim w Malborku przy ul. Targowej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie uzyskanie pozwolenia na budowę i wybudowanie pawilonów handlowych, boksów handlowych i kontenera sanitarno-higienicznego. W cenie ofertowej należy uwzględnić wartość poszczególnych obiektów budowlanych wraz z wyposażeniem w niezbędne instalacje i urządzenia sanitarne zgodnie z Specyfikacją techniczną (cena łączna) oraz koszt budowy na terenie Targowiska Miejskiego w Malborku przy ul. Targowej wraz z wszelkimi kosztami pośrednimi. a) Blok A ( 1 zespół) składający się z: - 4 pawilonów o powierzchni użytkowej 26,8m2 z drzwiami wejściowymi, witryną, drzwiami od zaplecza oraz wyposażone w zlewozmywak, - 1 pawilonu o powierzchni użytkowej 22,1m2 z drzwiami wejściowymi z witryną, drzwiami od zaplecza i oknem PCV o wymiarze 130x150cm, zgodnie z załączonym szkicem, b) Blok B ( 1 zespół ) składający się z: - 4 pawilonów o powierzchni użytkowej 26,8m2 z drzwiami wejściowymi z witryną, drzwiami od zaplecza oraz wyposażone w zlewozmywak, zgodnie z załączonym szkicem, c) Bloki C i F ( 2 zespoły ) składające się z: - 3 pawilonów o powierzchni użytkowej 22,1m2 z drzwiami wejściowymi z witryną, drzwiami od zaplecza. W boksach skrajnych zamontować należy okno PCV uchylno-rozwieralne o wym. 130X150cm zgodnie z załączonym szkicem. d) Blok D ( 1 zespół ) składający się z: - 5 pawilonów o powierzchni użytkowej 22,1m2 z drzwiami wejściowymi z witryną, drzwiami od zaplecza (w 1 pawilonie) oraz oknami PCV 130x150cm w ścianach bocznych zgodnie z załączonym szkicem, e) Blok E ( 2 zespoły )składający się z: - 1 pawilonu o powierzchni użytkowej 22,1m2 z drzwiami wejściowymi z witryną, drzwiami od zaplecza oraz oknami PCV 130x150 w ścianach bocznych zgodnie z załączonym szkicem, f) Blok G ( 1 zespół )składający się z: - 2 pawilonów o powierzchni użytkowej 22,1m2 z drzwiami wejściowymi z witryną, drzwiami od zaplecza, oknami PCV o wym. 130X150 i 100x150 w ścianach bocznych zgodnie z załączonym szkicem. g) Blok K kontener sanitarno-higieniczny w ilości 1 szt. o wymiarach 600x500cm z podziałem i wyposażeniem zgodnie z załączonym szkicem, h) hala H-1 z boksami handlowymi w ilości 22 szt. o wymiarach: - długość - 300 cm - szerokość - 450 cm - wysokość - 298 cm i) hala H-2 z boksami handlowymi w ilości 26 szt. o wymiarach - długość - 300 cm - szerokość - 450 cm - wysokość - 298 cm 2) Sąsiadujące pawilony handlowe i boksy handlowe muszą posiadać wspólne ściany działowe - szczytowe i tylne. 3) Boksy handlowe połączone w kompleks hali z zadaszoną komunikacją , każdy boks musi posiadać oddzielne zamknięcie żaluzją antywłamaniową. Wejście zawężone do standardowej szerokości rolety. Boksy hali H 1 podwójne otwarte do wnętrza i na zewnątrz hali. Boksy hali H-2 otwarte do wnętrza hal;. Przewiduje się wspólne fundamentowanie w obrębie hali. 4) Hala musi mieć możliwość zamknięcia na noc komunikacji wewnętrznej ( główne drzwi). Obie hale winny posiadać zadaszenie wykonane z materiałów przepuszczających światło np. poliwęglan. Dodatkowo hala H-1 winna posiadać zadaszenie zewnętrzne wspornikowe o wysięgu max. 1,2 m. wokół obiektu. 5) Zastosowane materiały muszą posiadać dokumenty dopuszczające do obrotu i stosowania w budownictwie ( aprobaty techniczne, deklaracje zgodności). 6) Wyroby z każdej dostawy powinny posiadać atesty m.in. Higieniczny dla funkcji spożywczej i deklaracje certyfikaty, a w/w dokumenty powinny być dostarczone Zamawiającemu w dniu dostawy. 7) Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w Rozdziale 4 niniejszej SIWZ: Opis Przedmiotu Zamówienia, zawierającym Specyfikacje Techniczne wykonania i odbioru robót oraz w Rozdziale 5 SIWZ: Projekt umowy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.31.41 - Targowiska zadaszone Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.31.41 - Roboty budowlane w zakresie targowisk zadaszonych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 120.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający na podstawie art 45 ust.1 ustawy Pzp żąda wniesienia wadium w kwocie 32.000 zł ( słownie trzydzieści dwa tysiące złotych).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Warunki ogólne 1) Wykonawca musi spełniać warunki udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006r. Nr 164, poz. 1163, Nr 170, poz.1217 i Nr 227, poz.1658 oraz z 2007 r. Nr 64, poz.427 i Nr 82, poz. 560), zwanej dalej ustawą Pzp. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia niniejszy warunek mogą spełniać łącznie wszyscy Wykonawcy. 2) Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 oraz ust 2 ustawy Pzp. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia niniejszy warunek musi spełniać odrębnie każdy z Wykonawców. 2.Warunki szczegółowe udziału w postępowaniu 1) Podwykonawstwo Zamawiający ustala, że realizacja zamówienia w zakresie zaprojektowania i budowy : pawilonów i boksów handlowych oraz zaplecza sanitarno-higienicznego nie może być powierzona podwykonawcom oraz zastrzega sobie prawo akceptacji podwykonawców wskazanych przez Wykonawcę w ofercie. Uwaga: Wykonawca, który wskaże w ofercie Podwykonawców, w przypadku uznania jego oferty za najkorzystniejszą, będzie zobowiązany przed podpisaniem umowy przedłożyć od Podwykonawców dokumenty, o których mowa w niniejszej Instrukcji dla Wykonawców 2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Pzp winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania wszystkich Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy Wymienione wyżej warunki ogólne i szczegółowe zostaną uznane przez Zamawiającego za spełnione, jeżeli Wykonawca złoży wszystkie wymagane dokumenty, o których mowa w punkcie 3: Dokumenty wymagane dla potwierdzenia warunków, jakie muszą spełnić Wykonawcy niniejszej SIWZ, oraz w wypełnionych i przedłożonych dokumentach składających się na ofertę wykaże, że spełnił wszystkie wymagane warunki.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 pkt 1 do 3 ustawy Pzp, zgodne z treścią Formularza. 2) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) Zaświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5) Zaświadczenie , że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dla potwierdzenia spełnienia warunków szczegółowych, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 6) Informację na temat Podwykonawców, przy udziale, których Wykonawca zamierza wykonać zamówienie, na druku zgodnym z treścią Formularza (Podwykonawcy) do niniejszej SIWZ. Informacja winna dotyczyć kwalifikacji Podwykonawców i zakresów wykonywanych przez nich czynności. Informacja o Podwykonawcach musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w niniejszej Instrukcji dla Wykonawców. Przedłożenie informacji na Formularzu wymagane jest tylko w przypadku, gdy Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części usług montażowych Podwykonawcom. Podwykonawcy wskazani w Formularzu muszą być również wykazani w pkt 8 Formularza Oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.osirmalbork.pl oraz www.malbork.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: OSiR Malbork 82-200 Malbork ul. Parkowa 3.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.02.2008 godzina 10:00, miejsce: Ośrodek Sportu i Rekreacji w Malborku, ul. Parkowa 3, sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.