Ogłoszenie z dnia 2007-07-13
Warszawa: Modernizację systemu informatycznego MIDAS wraz blokiem systemu gospodarki surowcami mineralnymi i jego udostępnienie na stronie WWW.pgi.gov.pl
Numer ogłoszenia: 118460 - 2007; data zamieszczenia: 13.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowy Instytut Geologiczny, ul. Rakowiecka 4, 00-975 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8498085, 8495027, fax 022 8498085, 8495027.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgi.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Badawczo-Rozwojowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizację systemu informatycznego MIDAS wraz blokiem systemu gospodarki surowcami mineralnymi i jego udostępnienie na stronie WWW.pgi.gov.pl.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji Systemu Gospodarki i Ochrony Bogactw Mineralnych Polski MIDAS. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, przedstawiono w Rozdziale nr 2.A SIWZ
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 72.24.60.00 - Usługi doradcze w zakresie systemów Kod CPV wg słownika 2008: 72.24.60.00 - Usługi doradcze w zakresie systemów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 24.03.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości 11 000,- PLN (słownie: jedenaście tysięcy złotych);.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności w zakresie objętym zamówieniem. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 2.1.Wykonawca musi wykazać, że realizował w ostatnich 3-ch latach (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), co najmniej 2 zakończone zadania polegające na zaprojektowaniu i wdrożeniu systemów internetowych portali transakcyjnych wykorzystujących technologię infrastruktury klucza publicznego o wartości nie mniejszej niż 200.000 brutto zł każde, z podaniem ich wartości, przedmiotu usługi, daty i odbiorcy oraz załączą dokumenty potwierdzające, że wymienione powyżej realizacje zostały wykonane należycie. 2.2.Wykonawca musi wykazać, że realizował w ostatnich 3-ch latach (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), co najmniej 2 zakończone zadania polegające na zaprojektowaniu i wdrożeniu systemu wykorzystującego dane przestrzenne GIS o wartości nie mniejszej niż 200.000 zł brutto każde, z podaniem ich wartości, przedmiotu usługi, daty i odbiorcy oraz załączą dokumenty potwierdzające, że wymienione powyżej realizacje zostały wykonane należycie. 2.3.Wykonawca musi wykazać, że realizował w ostatnich 3-ch latach (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), co najmniej 2 zakończone zadania polegające na zaprojektowaniu i wdrożeniu systemu wykorzystującego relacyjną bazę danych o wartości nie mniejszej niż 200.000 zł brutto każde, z podaniem ich wartości, przedmiotu usługi, daty i odbiorcy oraz załączą dokumenty potwierdzające, że wymienione powyżej realizacje zostały wykonane należycie. 2.4.Wykonawca musi wykazać, że realizował w ostatnich 3-ch latach (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), co najmniej 2 zakończone zadania polegające na zaprojektowaniu i wdrożeniu systemu wykorzystującego certyfikaty i podpis cyfrowy do autentykacji i podpisywania dokumentów o wartości nie mniejszej niż 200.000 zł brutto każde, z podaniem ich wartości, przedmiotu usługi, daty i odbiorcy oraz załączą dokumenty potwierdzające, że wymienione powyżej realizacje zostały wykonane należycie. 2.5.Wykonawca musi wykazać, że realizował w ostatnich 3-ch latach (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), co najmniej 2 zakończone zadania polegające na zaprojektowaniu i wdrożeniu systemu opartego o architekturę SOA o wartości nie mniejszej niż 200.000 zł brutto każde, z podaniem ich wartości, przedmiotu usługi, daty i odbiorcy oraz załączą dokumenty potwierdzające, że wymienione powyżej realizacje zostały wykonane należycie. 2.6.Wykonawca musi wykazać, że realizował w ostatnich 3-ch latach (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), co najmniej 1 zakończone zadanie polegające na zaprojektowaniu i wdrożeniu systemu bilansowania zasobów geologicznych o wartości nie mniejszej niż 200.000 zł brutto każde, z podaniem ich wartości, przedmiotu usługi, daty i odbiorcy oraz załączą dokumenty potwierdzające, że wymienione powyżej realizacje zostały wykonane należycie. 2.7. Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi kwalifikacje zawodowe, uprawnienia i doświadczenie niezbędne do realizacji zamówienia oraz zapewni zespół zdolny do realizacji zamówienia o kwalifikacjach nie gorszych niż: 2.7.1. Kierownik projektu posiadający certyfikat Prince2 Practitioner; 2.7.2. co najmniej 2 specjalistów w zakresie projektowania i wdrażania relacyjnych baz danych posiadających certyfikaty producentów baz danych lub certyfikaty ukończenia szkoleń; 2.7.3. co najmniej 2 specjalistów w zakresie projektowania i wdrażania systemów WWW opartych o Oracle IAS posiadających certyfikaty firmy Oracle w tym zakresie lub certyfikaty ukończenia szkoleń; 2.7.4. co najmniej 2 programistów systemów WWW opartych o Oracle IAS posiadających certyfikaty firmy Oracle w tym zakresie lub certyfikaty ukończenia szkoleń; 2.7.5. co najmniej 2 specjalistów w zakresie projektowania i wdrożenia systemów GIS posiadających odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie zawodowe potwierdzone udziałem w realizacji co najmniej dwóch projektów o podobnym zakresie; 2.7.6. co najmniej 2 specjalistów w zakresie projektowania i wdrożenia serwisów WWW do udostępniania danych przestrzennych posiadających odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie zawodowe potwierdzone udziałem w realizacji co najmniej dwóch projektów o podobnym zakresie W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek Wykonawcy mogą spełniać łącznie. 3. Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Ocena spełniania w/w warunków zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt V Instrukcji.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca załączy do oferty następujące oświadczenia i dokumenty: 1.Oświadczenie wykonawcy, że posiada niezbędny potencjał finansowy, kadrowy, techniczny oraz doświadczenie niezbędne do realizacji zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Pzp, złożone na druku stanowiącym załącznik Nr 3 do niniejszej instrukcji. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej dopuszczający wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS-u lub KRUS-u potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej, niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Wykaz (załącznik nr 4 do niniejszej Instrukcji) zrealizowanych prac zgodnych z wymaganiami Zamawiającego wraz z załączonymi dokumentami, że zostały wykonane należycie. 5.Wykaz (załącznik nr 5 do niniejszej Instrukcji) osób przewidzianych do realizacji zamówienia wraz z informacją o ich kwalifikacjach zawodowych, posiadanych uprawnieniach i doświadczeniu. 6.Wykaz (załącznik nr 6 do niniejszej Instrukcji) ze zobowiązaniem do współpracy osób/ podmiotów przewidzianych do realizacji zamówienia jako podwykonawcy . Wykonawcy składający ofertę wspólnie załączają do oferty następujące dokumenty: 7.Dokumenty wymienione w punktach 2-3 składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólnie. 8.Dokumenty wymienione w punkcie 1, 4, 5 i 6 składają wykonawcy wspólnie. 9.Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgi.gov.pl pod zakładką przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego pok. 220 bud.A.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.07.2007 godzina 12:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego pok. 220 bud.A.
IV.3.5) Termin związania ofertą: 22.08.2007.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w podziale na 7 części
- Dostawa zestawów do implantacji portów z zastosowaniem elektrokardiograficznej lokalizacji końcówki cewnika portu
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych (10 pustostanów - 10 części) - Oznaczenie sprawy: DNZP.260.137.2025
- Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, urządzeń wielofunkcyjnych i kserokopiarek.
- Usługi telekomunikacyjne w zakresie telefonii komórkowej i Internetu mobilnego
- Leasing pojazdu służbowego
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





