eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa artykułów czystościowych i higienicznych - 5 pakietów

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-03

Warszawa: Dostawa artykułów czystościowych i higienicznych - 5 pakietów
Numer ogłoszenia: 118404 - 2008; data zamieszczenia: 03.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut "Pomnik - Centrum Zdrowia Dziecka", Al. Dzieci Polskich 20, 04-730 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8151024, fax 022 8151015.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.czd. pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka badawczo-rozwojowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów czystościowych i higienicznych - 5 pakietów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 1 - Art. czystościowe i higieniczne cz. I - 16 pozycji Pakiet nr 2 - Art. czystościowe i higieniczne cz. II - 16 pozycji Pakiet nr 3 - Wkłady mop Rasand i pady do polerowania - 2 pozycje Pakiet nr 4 - Wózki, wkłady mop Sprint Basic, kije do mopa, ścierki - 8 pozycji Pakiet nr 5 - Art. jednorazowego użytku - 8 pozycji. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia: 1.Oświadczenia, iż oferowany przedmiot zamówienia jest dopuszczony do obrotu i używania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej i na potwierdzenie powyższego posiada aktualne dokumenty zgodnie z obowiązującym prawem oraz dostarczy je na każde żądanie Zamawiającego w trakcie realizacji umowy - według załącznika nr 6 do SIWZ; 2.Katalogi/Foldery potwierdzające parametry oferowanego przedmiotu zamówienia - dotyczy pakietu nr 4 poz. 1 formularza cenowego - zał. nr 4.4. do siwz. 3.Wzory oferowanego przedmiotu zamówienia w ilości określonej w opisie przedmiotu zamówienia - zał. nr 1 do siwz

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.51.32.90 - Detergenty Kod CPV wg słownika 2008: 39.83.12.00 - Detergenty .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postepowaniu okreslone w SEKCJI III.2) pkt 1-4 niniejszego ogłoszenia, Wykonawca zobowiązany jest do załączenia do oferty niżej wymienionych dokumentów i oświadczeń: 1.Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu - załącznik nr 5 do SIWZ 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3.Aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czd.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiajacego, budynek K, pokój 103 - cena 20 zł (gotówką za zaliczeniem pocztowym).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.06.2008 godzina 11:30, miejsce: siedziba Zamawiajacego, budynek K, pokój 104. Otwarcie nastąpi tego samego dnia o godz. 12:00..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Art. czystościowe i higieniczne cz. I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Płyn do mycia naczyń, op= 500 ml, usuwający tłuszcz i inne zabrudzenia, chroniący skórę rąk 2.Proszek do czyszczenia garnków, zlewów urządzeń sanitarnych op=500 g, Typu Yplon lub CIF lub równoważne lub o podobnych parametrach jakościowych 3.Mleczko do czyszczenia, op= 500ml, Typu Yplon lub CIF lub równowazne lub o podobnych parametrach jakościowych 4.Płyn do czyszczenia i dezynfekcji WC i innych urządzeń sanitarnych, op= 750 ml, Domestos lub równoważny o podobnych parametrach jakościowych 5.Dezodorant WC z zawieszką w kostce 6.Mydło w kostce dla dzieci, o delikatnym zapachu, idealne do pielęgnacji wrażliwej skóry dziecka, testowane dermatologicznie 7.Płyn do usuwania kamienia, rdzy i osadów, op= 500ml 8.Proszek do prania/biel 90C (op. 600g) 9.Sól do zmywarek Calgonit lub równoważny o podobnych parametrach jakościowych op= 1,5kg 10.Tabletki do zmywarki Calgonit z nabłyszczaczem lub równoważne o podobnych parametrach jakościowych (op. 39 tabletek) 11.Szampon dla dzieci, op= 500ml, łagodny do częstego stosowania 12.Oliwka dla dzieci op= 150 - 200ml 13.Krem do rąk 75g, glicerynowy 14.Płyn uniwersalny do mycia powierzchni zmywalnych np. podłóg, ścian, glazury. łazience do mycia i czyszczenia różnego rodzaju umywalek, kabin z prysznicami, wanien, baterii, pisuarów, bidetów, ścian, podłóg, w kuchni do czyszczenia zlewozmywaków, kuchenek - 1L 15.Pasta BHP, op= 500ml, do mycia rąk z tłuszczów i smarów, mydlana (bez piasku) 16.Mydło w płynie białe perłowe op=5L.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.51.32.90-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 80
    • 2. jakość - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Art. czystościowe i higieniczne cz. II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Patyczki higieniczne op.100szt 2.Gąbka do mycia bardzo miękka, w kształcie prostokąta o wym min. 4cmx8cmx13cm 3.Płyn antypoślizgowy do mycia, ochrony i nabłyszczania podłóg z PCV i linoleum, op= 500ml 4.Bielinka, op= 1L 5.Krem do masażu z arniką, op= 175 ml. 6.Ręcznik papierowy kuchenny 100% celuloza 7.Odświeżacz powietrza w aerozolu, op= 300ml 8.Pasta do zębów dla dzieci, tubka 125ml 9.Nici lniane (szpulka 0,25kg lub nawój ok. 250m) 10.Szczotki do rąk 11.Denaturat, op= 500ml 12.Maszynka jednorazowa do golenia posiadająca 2 ostrza oraz pasek nawilżający 13.Ścierka antystatyczna, tworzywo sztuczne + wiskoza 37 x 51cm +/- 5% 14.Zmywak z gąbki do mycia naczyń 8,5 x 6cm +/- 5% 15.Płyn do mycia okien z rozpylaczem - op=500ml, bez amoniaku 16.Pasta do czyszczenia powierzchni, op= 150g.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.51.32.90-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 80
    • 2. jakość - 20

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wkłady mop Rasand i pady do polerowania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Wkład mop Rasand 50cm, supełkowy, płaski dezynfekcyjny,100% bawełna 2.Pad do polerowania biały 16 (41cm).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.51.32.90-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 80
    • 2. jakość - 20

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wózki, wkłady mop Sprint Basic, kije do mopa, ścierki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wózek do mycia podłóg o wymiarach do: 65x60x95 cm. Podstawa wózka z tworzywa sztucznego, odpornego na uszkodzenia mechaniczne wskazany kolor antracytowy. Kółka samoskrętne o średnicy 75mm 4 szt. Składa się: z segmenta dźwigara ze stali nierdzewnej, z ramy 1x70L z elementami do wieszania wiader, haków, 3 sztuk wiader/kuwet z pokrywą w kolorze: niebieskim, czerwonym, żółtym (kompatybilne z kolorem ścierek), adaptera do dźwigara, segmenta do pojemnika ze stali szlachetnej, 2 pojemników - kuwet, ociekacza na mopy - wskazany kolor antracytowy żółtym klipsem i czerwonym, z uchwytem do mocowania kija i worka. Gwarancja - 2 lata. 2. Wkład mop Sprint Basic. Wykonany z bawełny, poliestru. Zewnętrzna niebieska końcówka, na jednej z kieszeni data produkcji i logo szpitala. Tkany - 15 krotnie (nie szyty). Wewnątrz mopa pętelki, na obrzeżach mopa frędzle. Przystosowany do uchwytu o długości 40cm. 2 kieszenie do mocowania uchwytu, z nacięciami do szybkiego odprowadzania wody. Do czyszczenia wszelkich powierzchni na wilgotno i na mokro. Gwarancja na 350-400 cykli prania w temperaturze do 95st.C. 3. Kij roboczy wykonany z aluminium, eloksalowany. Ergonomiczny, bardzo lekki o długości 140cm., średnicy 23,5mm. Możliwość dezynfekcji chemicznej oraz termicznej do 110 st.C 4. Kij teleskopowy do mopa, wykonany z aluminium. Ergonomiczny, bardzo lekki o długości 90-165cm. Możliwość dezynfekcji chemicznej oraz termicznej do 110 st.C 5. Uchwyt do mopa długość 40 cm, waga ok.. 350g. Wykonany z utwardzonego tworzywa sztucznego, perforowany: kolor antracytowy. Mocowany do kija za pomoca śruby. Duża powierzchnia styku z podłożem. Stabilny przegub ułatwiający prace na różnych płaszczyznach. Przycisk nożny w koloże żółtym, umożliwiający otwieranie i zamykanie uchwytu bez pomocy rąk. Możliwość dezynfekcji chemicznej oraz termicznej do 110 st.C. 6. Ścierki z mikrofazy wielorazowego użytku w wymiarze 40x40 cm. Wykonane z poliesteru 100%. Do czyszczenia (mycia i dezynfekcji) wszelkich powierzchni na sucho i wilgotno. Bezpyłowe. emperatura prania: 95st.C. Kolor niebieski, czerwony, żółty. Nie farbujące powierzchni..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.67.33.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 80
    • 2. jakość - 20

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Art. jednorazowego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Folia spożywcza aluminiowa 50 m 2.Folia spożywcza, rolka 300m X 45cm 3.Tacki jednorazowe papierowe 20 x 14 cm 4.Łyżki jednorazowe (op.100szt) 5.Widelce jednorazowe (op.100szt) 6.Kubki jednorazowe 0,2 (op.100szt) 7.Noże jednorazowe (op.100szt) 8.Łyżeczki jednorazowe małe (op.100szt).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.24.31.10-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.