Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-07-13
Warszawa: Dostawa mebli biurowych i mebli do siedzenia
Numer ogłoszenia: 118402 - 2007; data zamieszczenia: 13.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Bezpieczeństwa Wewnętrznego Biuro Administarcyjno-Gospodarcze, Rakowiecka 2A, 00-993 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0 22 58 56 525, fax 0 22 58 56 565.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.abw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli biurowych i mebli do siedzenia.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa nw. asortymentu w III grupach asortymentowych (łącznie 37 pozycji) I Grupa asortymentowa - meble biurowe (16 pozycji), II Grupa asortymentowa - meble biurowe (18 pozycji), III Grupa asortymentowa - meble do siedzenia (3 pozycje).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.00.00.00 - Wyroby gotowe, meble, rzemiosło ręczne, produkty specjalnego zastosowania oraz podobne towary Kod CPV wg słownika 2008: 39.00.00.00 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 49.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wykonawca, pod rygorem wykluczenia z postępowania, zobowiązany jest do wniesienia wadium, w wysokości: I grupa asortymentowa - 3.170,00 zł (słownie: trzy tysiące sto siedemdziesiąt złotych 00/100), II grupa asortymentowa - 380,00 zł (słownie: trzysta osiemdziesiąt złotych 00/100), III grupa asortymentowa - 450,00 zł (słownie: czterysta pięćdziesiąt złotych 00/100), przed upływem terminu składania ofert, tj. do godz. 10:00 w dniu 24 lipca 2007 r..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Spełnianie warunków oceniane będzie /spełnia/ - /nie spełnia/.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzania spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie o spełnianiu warunków wymienionych w art. 22 ust. 1 uPzp, b) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 uPzp, c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Na potwierdzenie, że oferowana dostawa, w zakresie III grupy asortymentowej spełnia wymagania określone przez zamawiającego, wykonawca przedstawi opisy i zdjęcia (np. prospekty) mebli, wraz z wymiarami, zaproponowanych w poszczególnych pozycjach asortymentowych w tej grupie, (będą one stanowić podstawę oceny zgodności oferowanych mebli z wymaganiami odnośnie przedmiotu zamówienia określonymi w specyfikacji.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.abw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Zamówień Publicznych Biura Administracyjno-Gospodarczego Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego, 02-652 Warszawa, ul. Samochodowa 5..
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.07.2007 godzina 10:00, miejsce: Wydział Zamówień Publicznych Biura Administracyjno-Gospodarczego Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego, 02-652 Warszawa, ul. Samochodowa 5..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: I Grupa asortymentowa - meble biurowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I Grupa asortymentowa - meble biurowe (16 pozycji).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.00.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 49.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: II Grupa asortymentowa - meble biurowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: II Grupa asortymentowa - meble biurowe (18 pozycji).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.00.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: III Grupa asortymentowa - meble do siedzenia.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: III Grupa asortymentowa - meble do siedzenia (3 pozycje).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.00.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa sprzętu komputerowego dla FINA
- Dostawa monitorów na potrzeby funkcjonowania Instytutu Badawczego IDEAS (nr postępowania: 25/WNP-000014)
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, oraz akcesoriów komputerowych na potrzeby Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie
- Świadczenie usługi audytu bezpieczeństwa przetwarzania danych w Rządowej Chmurze Obliczeniowej (RChO)
- Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem położonych na osiedlu we Wrocławiu przy ul. Koszarowej 6-8
- Utrzymanie i konserwacja siłowni plenerowych, boisk i placów zabaw zlokalizowanych na terenie parków i skwerów Dzielnicy Ochota w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych do realizacji zajęć w ramach projektu "Lepsi na starcie", realizowanego przez Zespół Szkół w Karczmiskach - część 2 i część 3.
- Dostawa mebli dla 21 Wojskowego Szpitala Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjnego SP ZOZ w Busku-Zdroju
- Utworzenie i wyposażenie Klubu Senior+ w miejscowości Ryczów w Gminie Ogrodzieniec
- 153/TP/ZP/D/2025 Dostawa wyposażenia do AOS/POZ
- Dostawa i montaż mebli na potrzeby utworzenia Powiatowego Zakładu Aktywności Zawodowej w Sokółce
- Dostawa i montaż mebli kuchennych i wyposażenia AGD do pięciu mieszkań przy ul. Rolniczej oraz mebli na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Toruniu.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





