Ogłoszenie z dnia 2007-07-13
Katowice: dostawa serwera sieciowego z oprogramowaniem
Numer ogłoszenia: 118360 - 2007; data zamieszczenia: 13.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Główny Instytut Górnictwa, pl. Gwarków 1 1, 40-166 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2581631-9, fax 0322596533.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gig.katowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa serwera sieciowego z oprogramowaniem.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa serwera sieciowego z oprogramowaniem
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.26.10.00 - Serwery sieciowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.82.10.00 - Serwery sieciowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 1.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie przewiduje sie.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Zgodnie z art. 22 Ustawy Pzp, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 1.3znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 Ustawy Pzp. 2.Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: 2.1 W zakresie warunku wskazanego w punkcie 1.1.1 ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w rozdziale VI pkt.4,5,6,7,8 oraz na podstawie oferty stanowiącej załącznik nr 1do Specyfikacji 2.2W zakresie warunku wskazanego w punkcie 1.1.2 wymagane jest posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia w zakresie dostaw urządzeń o podobnym lub takim samym działaniu. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia, stanowiącego załącznik nr 2 do Specyfikacji. 2.3W zakresie warunku wskazanego w punkcie 1.1.3 ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie oferty stanowiącej załącznik nr 1 do Specyfikacji. 2.4W zakresie warunków wskazanych w punkcie 1.1.4 ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie oferty stanowiącej załącznik nr 1do Specyfikacji. 2.5Zamawiający wymaga potwierdzenia okresu gwarancyjnego na dostawę urządzeń na okres 36 miesięcy od daty dostawy i wystawienia faktury Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonej przez Wykonawcę oferty, stanowiącej załącznik nr 1do Specyfikacji Uprawnienia z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy przysługują Zamawiającemu niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji 2.6Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonej przez Wykonawcę oferty, stanowiącej załącznik nr 1do Specyfikacji 2.7Zamawiający wymaga, aby Wykonawca potwierdził gotowość zawarcia umowy w przypadku wyboru jego oferty. Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie uzupełnionego wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 3 do oferty. 2.8Zamawiający wymaga aby należność za przedmiot zamówienia była uregulowana w następujący sposób : - 100% zostanie zapłacone przez Zamawiającego w terminie do 30 dni po końcowym odbiorze na podstawie wystawionej faktury handlowej.Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonej przez Wykonawcę oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2.1 W zakresie warunku wskazanego w punkcie 1.1.1 ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w rozdziale VI pkt.4,5,6,7,8 oraz na podstawie oferty stanowiącej załącznik nr 1do Specyfikacji 2.2 W zakresie warunku wskazanego w punkcie 1.1.2 wymagane jest posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia w zakresie dostaw urządzeń o podobnym lub takim samym działaniu. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia, stanowiącego załącznik nr 2 do Specyfikacji.2.3W zakresie warunku wskazanego w punkcie 1.1.3 ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie oferty stanowiącej załącznik nr 1 do Specyfikacji.2.4W zakresie warunków wskazanych w punkcie 1.1.4 ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie oferty stanowiącej załącznik nr 1do Specyfikacji. 2.5Zamawiający wymaga potwierdzenia okresu gwarancyjnego na dostawę urządzeń na okres 36 miesięcy od daty dostawy i wystawienia faktury Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonej przez Wykonawcę oferty, stanowiącej załącznik nr 1do Specyfikacji Uprawnienia z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy przysługują Zamawiającemu niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji 2.6Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom.Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonej przez Wykonawcę oferty, stanowiącej załącznik nr 1do Specyfikacji2.7Zamawiający wymaga, aby Wykonawca potwierdził gotowość zawarcia umowy w przypadku wyboru jego oferty. Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie uzupełnionego wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 3 do oferty.2.8Zamawiający wymaga aby należność za przedmiot zamówienia była uregulowana w następujący sposób : - 100% zostanie zapłacone przez Zamawiającego w terminie do 30 dni po końcowym odbiorze na podstawie wystawionej faktury handlowej.Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonej przez Wykonawcę oferty. Oferta - załącznik 1 Specyfikacja techniczno-cenowa- załącznik 1.1 Oświadczenia i dokumenty: 2Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat, co najmniej 5, o takim lub podobnym charakterze przedmiotu zamówienia (jeżeli okres działalności jest krótszy-za ten okres ) z podaniem ich odbiorców, wartości oraz dat wykonania. Integralną częścią wykazu mają być dokumenty ( np.: opinie, protokoły odbioru, itp.) potwierdzającenależyte wykonanie wszystkich wymienionych dostaw - załącznik 2 3.Uzupełniony wzór umowy, parafowany na każdej stronie przez osoby uprawnione - załącznik 3 4.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.- dokument 5.W przypadku spółek z ograniczoną odpowiedzialnością, których oferta przekracza 2-krotną wysokość kapitału zakładowego ( art. 230 Kodeksu Spółek Handlowych ), wymagana jest uchwała wspólników lub umowa spółki upoważniająca zarząd do zaciągania zobowiązań przekraczających wielkość określoną w art. 230 Kodeksu Spółek Handlowych. - uchwała wspólników, lub umowa spółki.- dokument 6.W przypadku spółek cywilnych należy załączyć aktualną umowę spółki cywilnej - dokument 7.W przypadku spółek z ograniczoną odpowiedzialnością wymagane jest oświadczenie o posiadaniu kapitału zakładowego wg oferty stanowiącej załącznik nr 1 do Specyfikcji 8.W przypadku spółek cywilnych wymagane jest oświadczenie o posiadaniu kapitału zakładowego i kapitału wpłaconego wg oferty stanowiącej załącznik nr 1 do Specyfikacji.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gig.katowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Główny Instytut Górnictwa Plac Gwarków 1 40-166 Katowice Gmach Dyrekcji , Dział Handlowy (FZ-1) pokój 226, II piętro.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.07.2007 godzina 10:00, miejsce: Główny Instytut Górnictwa Plac Gwarków 1 40-166 Katowice Gmach Dyrekcji , Dział Handlowy (FZ-1) pokój 226, II piętro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Usługa w zakresie zapewnienia całodobowej opieki weterynaryjnej dla psów służbowych oraz psów wycofanych ze służby pozostających na stanie KMP Katowice
- Wykonanie przeglądów okresowych oraz serwis klimatyzacji w samochodach służbowych będących w użytkowaniu GDDKiA Oddział w Katowicach Rejon Wysoki Brzeg.
- Wybór psychologa, który przeprowadzi wykłady na kursach prowadzonych przez Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Katowicach
- Dostawa na rzecz Zamawiającego komór laminarnych.
- Awaryjne czyszczenie wpustów deszczowych z przykanalikami, aco-drenów, odwodnienia szczelinowego, cieków odwodnieniowych,odpompowania wody z zalewiska pompami w drogach adm. MZUiM Katowice w 2026
- Analiza porealizacyjna drogi ekspresowej S1 Pyrzowice - Kosztowy, odc. Podwarpie - Dąbrowa Górnicza (przebudowa DK1).
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa licencji systemu monitorowania sieci komputerowej, urządzeń do sieci komputerowych oraz serwerów dla Gminy Brześć Kujawski i jednostek podległych
- Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego i oprogramowania przy realizacji projektu "Cyberbezpieczny Samorząd Gminy Iwaniska"
- Dostawa sprzętu i oprogramowania dla Gminy Bukowina Tatrzańska w ramach projektu pn. "Cyberbezpieczny Samorząd" - Klaster wirtualizacyjny oraz serwer testów odtworzeniowych
- Dostawa urządzeń i systemów cyberbezpieczeństwa wraz z wdrożeniem - program Cyberbezpieczny Samorząd
- Zakup, wdrożenie i konfiguracja sprzętu oraz oprogramowania zapewniającego ochronę przed atakami i zagrożeniami - podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Gminie Dzierzążnia
- Zapewnienie wymaganego poziomu cyberbezpieczeństwa i ochrony informacji w Urzędzie Gminy w Biesiekierzu - zakup licencji i sprzętu
więcej: Serwery sieciowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





