eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MysłowicePełnienie funkcji Inżyniera Projektu eGmina Mysłowice - szerokopasmowy dostęp do Internetu współfinansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach działania 1.5 ZPORR.



Ogłoszenie z dnia 2007-07-13

Mysłowice: Pełnienie funkcji Inżyniera Projektu eGmina Mysłowice - szerokopasmowy dostęp do Internetu współfinansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach działania 1.5 ZPORR.
Numer ogłoszenia: 118351 - 2007; data zamieszczenia: 13.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto, ul. Powstańców 1, 41-400 Mysłowice, woj. śląskie, tel. (032) 3171195, fax (032) 2234075.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.myslowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Inżyniera Projektu eGmina Mysłowice - szerokopasmowy dostęp do Internetu współfinansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach działania 1.5 ZPORR..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inżyniera Projektu eGmina Mysłowice - szerokopasmowy dostęp do Internetu współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach działania 1.5 ZPORR. Zakres usługi obejmuje nadzór techniczny i merytoryczny nad realizacją projektu eGmina Mysłowice - szerokopasmowy dostęp do Internetu. Proces nadzoru realizacji musi być ukierunkowany na osiągnięcie określonych wskaźników wymienionych w tabeli E2 wniosku o dofinansowanie. Nadzór techniczny i merytoryczny ma polegać na: a) kierowaniu realizacją kontraktu, sporządzaniu i przechowywaniu dokumentacji kontraktowej, prowadzeniu rejestru robót, aprobowaniu harmonogramu rzeczowo-finansowego realizacji zgodnie z procedurami i standardami Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, aprobowaniu płatności, aprobowaniu dodatkowych żądań wykonawcy, b) konsultacjach w czasie oceny ofert, c) konsultacjach dokumentacji do ewentualnego arbitrażu, d) konsultacjach przy opracowywaniu i odbiorze dokumentacji przetargowej, e) zapewnieniu codziennej dyspozycyjności nadzoru na placu budowy/dostaw i prac z nimi związanych, f) rozwiązywaniu problemów i sporów powstałych w trakcie realizacji robót/dostaw, g) monitorowaniu realizacji kontraktu, sprawdzaniu obmiarów, nadzorowaniu i odbiorze robót/dostaw, h) kontroli i aprobowaniu dokumentów roszczeniowych wykonawcy robót/dostaw, i) informowaniu na piśmie Zamawiającego o wszystkich faktach mających znaczenie dla realizacji inwestycji, a zwłaszcza o wszystkich zagrożeniach terminu zakończenia robót/dostaw, j) udostępnianiu Zamawiającemu, na każde pisemne żądanie, wszelkich dokumentów związanych z realizacją umowy, k) sporządzaniu okresowych sprawozdań z przebiegu realizacji inwestycji i przedstawianiu ich Zamawiającemu, w terminach wzajemnie uzgodnionych (miesięcznych), l) sporządzaniu raportów z przebiegu realizacji inwestycji Zamawiającego, w terminach zgodnych z zawartą umową (przygotowanie raportów na koniec miesiąca lub dzień po zakończeniu), m) sporządzeniu uzgodnionych z Zamawiającym dowodów OT i przekazanie tych dokumentów do Urzędu Miasta Mysłowice wraz z oświadczeniem o usunięciu przez Wykonawcę robót/dostaw ewentualnych usterek stwierdzonych przy odbiorze w terminie 1 miesiąca od daty przekazania Zamawiającemu protokołu odbioru końcowego, n) sporządzeniu uzgodnionych z Zamawiającym protokołów zdawczo-odbiorczych i przekazanie tych dokumentów do Urzędu Miasta Mysłowice wraz z oświadczeniem o usunięciu przez Wykonawcę robót/dostaw ewentualnych usterek stwierdzonych przy odbiorze w terminie 1 miesiąca od daty przekazania Zamawiającemu protokołu odbioru końcowego, o) wsparcie Zamawiającego w kwestiach technicznych dotyczących realizacji Projektu. 2. Zobowiązuje się Wykonawców do zachowania poufności materiałów otrzymanych do przetargu w stosunku do zainteresowanych przyszłym przetargiem na roboty budowlane/dostawy związanych z przedmiotową inwestycją.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.26.41.00 - Usługi zarządzania projektem budowlanym Kod CPV wg słownika 2008: 71.54.10.00 - Usługi zarządzania projektem budowlanym .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.05.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium 3000 PLN - wniesione zgodnie z wymogami określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. wykażą, iż: 1.2.1. W ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali lub są w trakcie wykonywania co najmniej dwóch umów w roli Inżyniera Projektu/Kontraktu (lub równoważnej) dla projektów Społeczeństwa Informacyjnego, przy czym co najmniej jeden z nich musi dotyczyć infrastruktury teleinformatycznej dla miasta o populacji ponad 50 tys. mieszkańców, wykazanych w zał. Nr 2 do siwz. 1.2.2. Dysponują min. 2 osobami posiadającymi kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia, w tym: co najmniej jedną osobą, która w okresie ostatnich 3 lat wykonywała lub wykonuje prace w zakresie nadzorowania (jako Inspektor Nadzoru) co najmniej dwóch inwestycji budowlanych telekomunikacyjnych (z czego co najmniej jedna była realizowana w mieście o populacji ponad 50 tys. mieszkańców) oraz posiadającą odpowiednie uprawnienia budowlane stwierdzone decyzją wydaną przez organ samorządu zawodowego i wpisaną w drodze decyzji do centralnego rejestru osób posiadających uprawnienia budowlane prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego, zgodnie z art. 88a ust. 1 pkt 3 lit. a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.), oraz - zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 z późn. zm.), a także z rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006 r. Nr 83, poz. 578) wpisaną na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, posiadającą zaświadczenie wydane przez tę izbę z określonym w nim terminem ważności, co najmniej jedną osobą, która w okresie ostatnich 3 lat przygotowywała lub przygotowuje raporty bieżące i finansowe w zakresie rozliczenia co najmniej jednego projektu dot. społeczeństwa Informacyjnego, wykazanymi w zał. Nr 3 do siwz. 1.3. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 uPzp. 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w ppkt 5.1. nastąpi na podstawie załączonych do oferty: oświadczenia (zał. Nr 1 lub 1a do siwz) oraz dokumentów, o których mowa w pkt. 6 siwz według formuły: spełnia, nie spełnia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych jak wyżej nastąpi na podstawie załączonych do oferty: oświadczenia (zał. Nr 1 lub 1a do siwz) oraz dokumentów, o których mowa niżej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na podstawie art. 44 uPzp, Wykonawca składa wraz z ofertą: 1.1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - zał. Nr 1 do siwz. 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony(ne) nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 1.3. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie (zał. Nr 2 do siwz) oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie (referencje). 1.4. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (zał. Nr 3 do siwz). 1.5 Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyły w wykonaniu zamówienia, posiadają: uprawnienia budowlane stwierdzone decyzją wydaną przez organ samorządu zawodowego i wpisaną w drodze decyzji do centralnego rejestru osób posiadających uprawnienia budowlane prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego, zgodnie z art. 88a ust. 1 pkt 3 lit. a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.), oraz - zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządzie zawodowym architektów, inżynierów budownictwa i urbanistów (Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 z późn. zm.), a także z rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. Nr 83, poz. 578) wpisaną na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, posiadającą zaświadczenie wydane przez tę izbę z określonym w nim terminem ważności. 2. Podmioty występujące wspólnie (tj.: w szczególności grupa podmiotów składająca ofertę łączną określana jako konsorcjum, grupa podmiotów (wspólników) składająca ofertę łączną określana jako spółka cywilna): 2.1. Składają oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zał. Nr 1a do siwz). 2.2. Oddzielnie wykazują, iż posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 uPzp: na potwierdzenie ww. warunku każdy z Wykonawców z osobna składa dokument, o którym mowa w ppkt. 1.2. 2.3. Wspólnie wykazują, iż: posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, w tym wykonanych usług oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia: - na potwierdzenie ww. warunków Wykonawcy wspólnie przedkładają dokumenty, o których mowa w ppkt. 1.3. do ppkt. 1.5. 2.4. Obowiązane są załączyć do oferty pełnomocnictwo, zgodnie z którym ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument, z którego wynika ustanowienie pełnomocnika musi być podpisany przez osobę (osoby) uprawnioną(e) do reprezentowania z osobna każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z aktualnym odpisem z właściwego rejestru lub zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 3. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w ppkt. 1.2. składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o którym mowa wyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o których mowa w pkt. 3., zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument, o których mowa wyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Złożenie dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu sporządzonych w języku obcym jest dopuszczalne wraz z załączaniem tłumaczenia na język polski, poświadczonego przez osobę (osoby) uprawnioną(e) do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z aktualnym odpisem z właściwego rejestru lub zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej albo udzielonym pełnomocnictwem. 6. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. Nr 1 lub 1a do siwz) musi być podpisane przez osobę (osoby) uprawnioną(e), do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z aktualnym odpisem z właściwego rejestru lub zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej albo udzielonym pełnomocnictwem. 7. Dokumenty, o których mowa w pkt. 6. siwz należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem podpisem i pieczęcią imienną osoby (osób) uprawnionej(ych) do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z aktualnym odpisem z właściwego rejestru lub zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej albo udzielonym pełnomocnictwem.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.myslowice.pl/

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Mysłowice, 41-400 Mysłowice, ul. Powstańców 1 w Wydziale Zamówień Publicznych, pokój nr 305..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.07.2007 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta Mysłowice, 41-400 Mysłowice, ul. Powstańców 1 w Wydziale Zamówień Publicznych, pokój nr 305..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.