eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SkawinaUtrzymanie czystości w budynkach administrowanych przez PGM

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-03

Skawina: Utrzymanie czystości w budynkach administrowanych przez PGM
Numer ogłoszenia: 118316 - 2008; data zamieszczenia: 03.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Spółka z o.o., ul. Bukowska 1, 32-050 Skawina, woj. małopolskie, tel. 012 2762360 w. 36, fax 012 2762688.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: ww.ogloszenia.propublico.pl/pgmskawina

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego, 100% własność gminy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie czystości w budynkach administrowanych przez PGM.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie czystości w budynkach administrowanych przez PGM oraz na terenach przyległych do nich w następującym zakresie: OTOCZENIE BUDYNKU : 1.Codzienne (tj. od poniedziałku do piątku) zamiatanie chodników, jezdni i ulic - na szerokość 1m wzdłuż chodników do których przylegają, w wielkościach podanych w przedmiarze według załącznika nr 1 do SIWZ 2. Codzienne usuwanie wszelkich zanieczyszczeń z terenów zielonych położonych w obrębie zleconych do sprzątania nieruchomości (papierów, butelek, worków, itp.)- w powierzchniach określonych w załączniku nr 1 do SIWZ 3. Codzienne (włącznie z dniami wolnymi od pracy i świątecznymi) usuwanie śniegu i lodu w okresie zimowym z powierzchni chodników, usypywanie go w pryzmy przy krawężnikach chodnika, przy pozostawieniu wolnego przejścia na chodniku i przejazdu na ulicy. Stosowanie piasku jako środka przeciw gołoledzi w porze zimowej. 4. Codzienne opróżnianie kubłów na śmieci oraz utrzymywanie ich w czystości kubły znajdujące się przy wejściach do klatek schodowych 5. Codzienne zamiatanie altan śmietnikowych oraz ich otoczenia, dezynfekcja kontenerów wg potrzeb, oraz bezzwłoczne zawiadamianie zarządcy nieruchomości o stwierdzonych faktach niewykonania obowiązków wywozu śmieci przez Miejski Zakład Usługowy 6. Pielęgnowanie zieleńców, kwietników itp. w granicach od krawężnika do jezdni (placu), a w szczególności: pielenie żywopłotu, oczyszczanie opasek i krawężników 7. 1 x na kwartał mycie od zewnątrz okienek piwnicznych WEWNĄTRZ BUYDNKU : 1. Codzienne (tj. od poniedziałku do piątku) zamiatanie klatek schodowych (począwszy od wejścia na strych) 2. Mycie klatek schodowych, parapetów, skrzynek na listy - 1 x w tygodniu, w każdy piątek 3. Pastowanie klatek schodowych, omiatanie pajęczyn na klatkach, mycie bram wejściowych, drzwi do pomieszczeń ogólnych, lamp orientacyjnych - 1 x w m.-cu w ostatni piątek. 4. Czyszczenie daszków i odpływów z daszków ze śmieci - 1 x w m.-cu 5. Zamiatanie pralni, suszarni, korytarzy piwnicznych - 1 x w m.-cu 6. Mycie okien, w pomieszczeniach wspólnego użytku oraz na klatkach schodowych - 1 x na kwartał (w 1 tygodniu marca, czerwca. września, grudnia) 7. Mycie lamperii, balustrad, lamp oświetleniowych, gablot ogłoszeniowych, grzejników na klatkach oraz pomieszczeniach wspólnego użytku - 1 x na kwartał , 2 tydzień marca, czerwca, września, grudnia) POZOSTAŁE 1. Wykonywanie czynności związanych z deratyzacją i dezynfekcją pomieszczeń stanowiących nieruchomość wspólną , w zakresie ustalonym przez organy Państwowej Inspekcji Sanitarnej, stosownie do wytycznych tych organów 2. Wykonywanie czynności w zakresie zleconym przez organy Państwowej Inspekcji Sanitarnej w związku z prowadzoną akcją przeciwepidemiologiczną 3. Doręczanie korespondencji mieszkańcom, w terminie 3 dni od daty przekazania, za potwierdzeniem odbioru. 4. Wywieszanie na tablicach ogłoszeń, informacji przekazanych przez zarządcę oraz ściąganie nieaktualnych. 5. Usuwanie z budynków plakatów, reklam, napisów, rysunków umieszczonych bez zgody zarządcy. 6. Czuwanie nad przestrzeganiem przez mieszkańców regulaminu porządku domowego i powiadamianie zarządcy o rażących lub uporczywych przypadkach jego naruszania. 7. Bezzwłoczne zawiadamianie zarządcy o stwierdzonych usterkach w pomieszczeniach wspólnej używalności. 8. Zgłaszanie zarządcy, otwartych, względnie z wadliwym zamknięciem pomieszczeń pralni, suszarni, strychów a także skrzynek z licznikami na klatkach schodowych. 9. Odczytywanie stanu liczników wody w lokalach mieszkalnych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.73.10.00 - Usługi sprzątania budynków Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków Oryginalny kod CPV: 90.20.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane Kod CPV wg słownika 2008: 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: wadium: 4000zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, tzn: a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień b)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia c) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych e) Za spełnienie warunku posiadania niezbędnego doświadczenia Zamawiający uzna wykonanie w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie), przed dniem wszczęcia postępowania co najmniej 2 usług odpowiadających przedmiotowi niniejszego zamówienia, tj. usług utrzymania czystości w budynkach wielorodzinnych oraz na terenach do nich przyległych o wartości co najmniej 150 000zł brutto. f) Za spełnienie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna wykazanie się przez Wykonawcę dysponowaniem co najmniej 8 osobami. g) Za spełnienie warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Zamawiający uzna wykazanie przez Wykonawcę posiadaniem środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości co najmniej 100 000zł Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie spełnia/nie spełnia. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty następujące dokumenty /oryginały lub kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę/ i oświadczenia: a: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b: Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ c: Aktualna informacja z Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert d: Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert e: Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. f: Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) przed wszczęciem postępowania usług, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ, informacje zawarte w wykazie powinny jednoznacznie potwierdzać spełnianie warunku przez Wykonawcę. g: Dokumenty potwierdzające, że usługi wymienione w wykazie e zostały wykonane należycie h: Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia i doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 doSIWZ, przedłożony przez Wykonawcę wykaz musi jednoznacznie potwierdzać, że przewidziane do realizacji niniejszego zamówienia osoby spełniają wymagane warunki. i: Informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. j: Aktualną (tj. taką, której termin ważności upływa nie wcześniej niż ostatniego dnia związania ofertą) polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ogloszenia.propublico.pl/pgmskawina

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o., ul. Bukowska 1, 32-050 Skawina, pok. nr 6.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o., ul. Bukowska 1, 32-050 Skawina, pok. nr 10.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.