Ogłoszenie z dnia 2007-07-13
Piła: BUDOWA ŚRODOWISKOWEJ SALI WIDOWISKOWO-SPORTOWEJ WRAZ Z ZAPLECZEM PRZY ZESPOLE SZKÓŁ GASTRONOMICZNYCH W PILE
Numer ogłoszenia: 118295 - 2007; data zamieszczenia: 13.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Pilski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pile, al. Niepodległości 33/35, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2109330, 2109337, fax 067 2109332.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.pila.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA ŚRODOWISKOWEJ SALI WIDOWISKOWO-SPORTOWEJ WRAZ Z ZAPLECZEM PRZY ZESPOLE SZKÓŁ GASTRONOMICZNYCH W PILE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa środowiskowej sali sportowej z widownią dla ok. 200 osób, w połączeniu z istniejącą salą gimnastyczną, wraz z towarzyszącą infrastrukturą techniczną. Budynek został zaprojektowany jako jednokondygnacyjny, nie podpiwniczony. Działka, na której planowana jest budowa zlokalizowana jest w ścisłym centrum miasta, obok znajdujących się pod ochroną konserwatorską budynków Zespołu Szkół Ekonomicznych i Kościoła pw. Św. Rodziny. Budynek projektowanej sali zlokalizowano w południowej części działki, jako przylegający krótszym bokiem do istniejącej sali gimnastycznej. Powierzchnia zabudowy nowej sali sportowej - 1599,7 m2, natomiast powierzchnia wewnętrzna - 1550,71 m2. Projektowany budynek składa się z dwóch brył - wyższej mieszczącej salę sportową i niższej mieszczącej zaplecze higieniczno-sanitarne oraz widownię. Projektowany obiekt wyposażony będzie w następujące sieci i przyłącza - wodociągowe, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej, energetyczne, system usuwania odpadów komunalnych. Szczegółowo przedmiot zamówienia jest opisany w projekcie budowlanym, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiarach robót, projekcie umowy, które stanowią załączniki do SIWZ
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.22.25 - Hale sportowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.22.25 - Roboty budowlane związane z halami sportowymi .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 180000 złotych (słownie: sto osiemdziesiąt tysięcy złotych)..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Pzp. 2. Osiągnęli w robotach budowlanych ostatnich 3 lat średni roczny obrót równy co najmniej kwocie 12000000 złotych. 3. Posiadają doświadczenie i udokumentują, że w ciągu ostatnich 5 lat jako główny wykonawca budowlany wykonali co najmniej dwa obiekty użyteczności publicznej o łącznej wartości nie mniejszej niż 5000000 złotych. 4. Zobowiążą się do zatrudnienia kierownika budowy z nie mniej niż trzyletnim doświadczeniem na tym stanowisku oraz kierowników robót branżowych. 5. Udokumentują dysponowanie sprzętem budowlanym, niezbędnym do realizacji robót (maszyny do prac ziemnych - koparka, spycharka, betoniarki, podnośniki przyścienne, rusztowania, spawarki, środki transportu ciężarowego i dostawczego). 6. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej wykonanie robót i w tym względzie udokumentują, że: a) posiadają możliwość częściowego sfinansowania realizowanej inwestycji do wysokości 5 500 000 złotych na warunkach określonych w pkt. 12; b) posiadają środki obrotowe lub zdolność kredytową na kwotę stanowiącą co najmniej 50% ceny ofertowej lub promesę finansowania inwestycji. 7. Zobowiążą się do ubezpieczenia budowy w wiarygodnym zakładzie ubezpieczeń w następującym zakresie: a) ubezpieczenie na bazie wszystkich ryzyk robót będących przedmiotem umowy na sumę równą łącznej cenie oferty. b) ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonych prac budowlanych za szkody wyrządzone osobom trzecim na sumę co najmniej 500000 złotych. Wykonawca zobowiąże się do przedłożenia Zamawiającemu w terminie 14 dni od podpisania umowy - umów ubezpieczenia na powyższych warunkach. Umowy ubezpieczenia muszą być ważne przez cały okres realizacji umowy. 8. Udzielą gwarancji jakości za wykonane roboty na okres nie krótszy niż 36 miesięcy, a na wbudowaną stolarkę 60 miesięcy. 9. Wykonają we własnym zakresie roboty budowlano-montażowe. 10. Wskażą w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzą podwykonawcom. 11. Dostarczą ofertę sporządzoną wg załączonego wzoru wraz z oświadczeniami, dokumentami i wypełnionymi formularzami określonymi w pkt. 7 SIWZ. 12. Finansowanie inwestycji: a) Wykonawca sfinansuje określoną w pkt. 6.a) część inwestycji na następujących warunkach: - spłata przez okres 15 lat (180 miesięcy); - pierwsza rata spłaty w 1 miesiąc po wykonaniu i odbiorze końcowym robót; - system spłaty - stała rata kapitałowa, płatna comiesięcznie; - odsetki - wyłącznie od kapitału niespłaconego; - możliwość wcześniejszej spłaty bez dodatkowej prowizji lub innych opłat; - Wykonawca może naliczyć maksymalne wynagrodzenie stanowiące WIBOR 3M + stała marża do 1 punktu procentowego; - Zamawiający wyraża zgodę na cesję wierzytelności na rzecz instytucji finansowej (banku); W takim przypadku finansowanie tej części inwestycji będzie regulowane trójstronną umową podpisaną przez Zamawiającego, Wykonawcę i Bank, który przejmie cesję wierzytelności; b) Pozostała część należności płatna będzie na warunkach określonych w § 29 projektu umowy (zał. nr 9 do SIWZ). 13. Harmonogram rzeczowo - finansowy: Wykonawca jest zobowiązany sporządzić harmonogram rzeczowo- finansowy zgodnie z instrukcją zawartą w załączniku nr 8 do SIWZ. Wymienione wyżej warunki zostaną uznane przez Zamawiającego za spełnione, jeżeli złożone przez Wykonawcę, wymagane dokumenty, potwierdzą ich spełnianie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane dla potwierdzenia warunków, jakie muszą spełniać Wykonawcy: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust1 pkt. 4-8 ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 9 ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Oświadczenie Wykonawcy, że reprezentowana przez Niego firma nie jest w stanie upadłości, ani nie otwarto jej likwidacji. 7. Informację o doświadczeniu Wykonawcy - wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych- załącznik nr 4 do SIWZ. Do informacji należy załączyć dokumenty potwierdzające, że wymienione roboty zostały wykonane należycie. Dokumenty te powinny być wystawione przez inwestora (zamawiającego). Roboty w wykazie nie potwierdzone w/w dokumentami nie będą brane pod uwagę przez Zamawiającego. 8. Informacje o kwalifikacjach i doświadczeniach podstawowego personelu kierowniczego i technicznego proponowanego do zatrudnienia na budowie w realizacji robót załącznik Nr 5 do SIWZ. Informacja winna zawierać rodzaj i numery uprawnień budowlanych oraz potwierdzenie przynależności do Krajowej Izby Inżynierów budownictwa lub właściwej izby samorządu zawodowego architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów, zgodnie z art. 6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000r o samorządzie zawodowym architektów, inżynierów budownictwa i urbanistów (Dz.U. z 2001r Nr 5, poz. 42 z późn. zm.). 9. Informację o wymaganym sprzęcie, niezbędnym do realizacji robót - na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 6 do SIWZ- Wykaz sprzętu. 10. Informacje o wartości robót budowlanych wykonanych przez Wykonawcę w ciągu każdego z trzech ubiegłych lat. - zgodnie z treścią załącznika Nr 3 do SIWZ. 11. Dokument z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 12. Zobowiązanie do ubezpieczenia budowy na warunkach wymaganych w pkt. 6.7. SIWZ. 13. Informacja o ewentualnym zatrudnieniu podwykonawców robót - na formularzu zgodnym z treścią załącznika Nr 7 do SIWZ. 14. Oświadczenie o zaoferowanym okresie gwarancji na wykonane roboty. 15. Harmonogrem rzeczowo - finansowy- wykonany zgodnie z instrukcją w Zał. Nr 8 do SIWZ. 16. Wyceniony przedmiar robót (kosztorys ofertowy). 17. Dowód wniesienia wadium.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.pila.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe Al. Niepodległości 33/35 64-920 Piła pokój 320.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.08.2007 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe Al. Niepodległości 33/35 64-920 Piła pokój 111.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z PIŁY
- Remont kapitalny wirówki dekantacyjnej Spomasz W1D602 wraz z opcjonalnym wynajęciem wirówki mobilnej
- Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem decyzji pozwolenia na budowę Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w gminie Piła
- Świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych zbieranych selektywnie z terenu Szkoły Policji w Pile
- Świadczenie usług transportowych dwoma pojazdami wraz z kierowcami, obejmujących przewóz łączny materiałów i osób do budynków komunalnych oraz lokali mieszkalnych będących własnością Gminy (...)
- Budowa elektroenergetycznej sieci kablowej SN 15kV dla zasilania stacji transformatorowej w Oddziale ZUS w Pile w ramach zadania pn.: "Przebudowa elektroenergetycznej linii kablowej SN - O/ Piła"
więcej: przetargi w Pile »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





