eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łowicz › Zakup sprzętu rehabilitacyjnego dla ZOZ w Łowiczu w ramach realizacji projektu pn. Rehabilitacja szansą godnego życia osób niepełnosprawnych.



Ogłoszenie z dnia 2008-01-16

Łowicz: Zakup sprzętu rehabilitacyjnego dla ZOZ w Łowiczu w ramach realizacji projektu pn. Rehabilitacja szansą godnego życia osób niepełnosprawnych.
Numer ogłoszenia: 11824 - 2008; data zamieszczenia: 16.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Łowicki, ul. Stanisławskiego 30, 99-400 Łowicz, woj. łódzkie, tel. 046 8375902, fax 46 8375015.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.lowicz.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.powiat.lowicz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup sprzętu rehabilitacyjnego dla ZOZ w Łowiczu w ramach realizacji projektu pn. Rehabilitacja szansą godnego życia osób niepełnosprawnych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa następującego sprzętu: łóżko rehabilitacyjne z wyposażeniem: materac, szafka i taboret - 30 kpl., podnośnik elektryczny transportowo - kąpielowy - 2 szt., elektryczny podnośnik pionizujący - 1 szt., podpórka dwukołowa dłoniowa - 3 szt., podpórka rehabilitacyjna czterokołowa - 2 szt., balkonik rehabilitacyjny dla chorych z RZS - 1 szt., balkonik stały - 3 szt., orteza do stabilizacji i redresji stawu kolanowego - 6 szt., sześcian do wymuszonego ułożenia kończyn dolnych - 5 szt., stabilizator dłoni i przedramienia - 4 szt., kołnierz Florida - 2 szt., leżanka do fizykoterapii - 7 szt., mata rehabilitacyjna - 1 szt., kabina do ćwiczeń i zawieszeń UGUL z przewieszką boczną do kabiny UGUL - 1 kpl., osprzęt do ćwiczeń i zawieszeń: linki do zawieszeń 4 szt., mankiet nadgarstkowy 4 szt., rękawica stabilizująca uchwyt dłoni - 2 szt., leżanka do UGUL-u - 1 szt., szyna do ćwiczeń biernych kończyny dolnej - 1 szt., zestaw do ćwiczeń biernych kończyny górnej - 1 szt., ergometr rowerowy - 1 szt., kolumna do ćwiczeń oporowych z ławką - 1 szt., lampa SOLLUX statywowa z filtrami i okularami w zestawie - 1 kpl., stół do masażu - 1 szt., aparat do uciskowego masażu sekwencyjnego - 1 szt., aparat do masażu wibracyjnego - 1 szt., wałki rehabilitacyjne - 4 szt., półwałki rehabilitacyjne - 6 szt., kliny rehabilitacyjne - 4 szt., piłeczki do ćwiczeń zginaczy i prostowników - 2 szt., aparat do terapii ultradźwiękowej - 1 szt., mata do masażu i magnetostymulacji - 1 szt., elektrody - 10 szt., tablica do ćwiczeń manualnych dłoni z oporem - 1 szt., przyrząd do ćwiczeń samowspomaganych stopy z oporem - 1 szt.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.19.00.00 - Różne urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne Oryginalny kod CPV: 33.19.21.20 - Łóżka szpitalne Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.21.20 - Łóżka szpitalne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 29.02.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu Wykonawca jest zobowiązany do dnia 25.01.2008 r. do godz. 10.00 wnieść wadium w wysokości 2 500,00 zł..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: 1) posiadają uprawnienia w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia; 2) posiadają niezbędną wiedzę oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655); 5) wykażą, że oferowany sprzęt posiada ważne dopuszczenia do obrotu i do używania - zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 93, poz. 896 z późn. zm.). 2. Ocena spełnienia warunków określonych w ust. 1 nastąpi na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów z użyciem formuły spełnia lub nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie zgodne z art. 24 ust. 1 i 2 oraz art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) ważne dopuszczenia do obrotu i do używania - zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 93, poz. 896 z późn. zm.) - dla każdego wyrobu medycznego zawartego w ofercie. Pozostałe dokumenty wchodzące w skład oferty: 1) wypełniony formularz ofertowy; 2) wypełniony formularz asortymentowo - cenowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.lowicz.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Łowiczu ul. Stanisławskiego 30, 99-400 Łowicz, pok. nr 5 godź. 8.00 - 15.00, cena 9 zł, płatne w kasie lub za zaliczeniem pocztowym 9 zł + koszty wysyłki..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.01.2008 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Starostwa Powiatowego w Łowiczu, ul. Stanisławskiego 30, 99-400 Łowicz..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.