Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-03
Kołobrzeg: Roboty budowlane polegające na:
- wykonaniu instalacji oddymiającej klatkę schodową,
- wykonaniu otworu w konstrukcji dachu obiektu,
- wykonaniu instalacji oświetlenia ewakuacyjnego na istniejącej instalacji oświetlenia elektrycznego,
- rozbudowie istniejącej instalacji sygnalizacji alarmu pożaru.
Numer ogłoszenia: 118219 - 2008; data zamieszczenia: 03.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Kołobrzegu, ul. Armii Krajowej 2, 78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3551900, 3551975, fax 094 3524838.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.us.kolobrzeg.pl, www.izba-szczecin.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane polegające na: - wykonaniu instalacji oddymiającej klatkę schodową, - wykonaniu otworu w konstrukcji dachu obiektu, - wykonaniu instalacji oświetlenia ewakuacyjnego na istniejącej instalacji oświetlenia elektrycznego, - rozbudowie istniejącej instalacji sygnalizacji alarmu pożaru..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają dokumentacje projektowe oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych wykonane dla każdego zadania stanowiącego przedmiot zamówienia, które stanowią załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 90.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: w postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym m.in. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, nie zalegają z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków, gdy uzyskano przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana zgodnie z formułą spełnia/ nie spełnia, na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty wykonawcy zgodnie z żądaniem zamawiającego określonym w SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działlności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (należy dołaczyć również stosowne umowy regulujące współpracę podmiotów występujących wspólnie), - oświadczenie wykonawcy, że dysponuje osobami niezbędnymi do wykonania zamówienia, m.in. które będą pełnić samodzielne funkcje techniczne tj.kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane o specjalności instalacyjno - inżynieryjnej w zakresie instalacji elektrycznych bez ograniczeń, kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane o specjalności konstrukcyjno - budowlanej (dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia /dot. kierowników budowy/ posiadaja wymagane uprawnienia należy przedłożyć na etapie podpisywania umowy o realizację zamówienia), - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające niezaleganie w opłacaniu podatków lub zaświadczenie, że uzyskano przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wytawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływam terminu składania ofert, - aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające niezaleganie w opłacaniu składek lub zaświadczenie, że uzyskano przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. -
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.us.kolobrzeg.pl, www.izba-skarbowa.szczecin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Skarbowy w Kołobrzegu, 78-100 Kołobrzeg, ul. Armii Krajowej 2.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.06.2008 godzina 11:00, miejsce: siedziba zamawiającego: Urząd Skarbowy w Kołobrzegu, 78-100 Kołobrzeg, ul. Armii Krajowej 2.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z KOŁOBRZEGU
- Modernizacja łazienek - stworzenie miejsc prysznicowych
- "Dostawa i montaż projektora i modernizacja kina"
- Zakup ambulansu z wyposażeniem
- Zakup aparatury medycznej: pomp infuzyjnych strzykawkowych - 6 sztuk oraz stacji dokującej - 2 sztuki
- DOSTAWA POJEMNIKÓW NA ODPADY KOMUNALNE
- Budowa ciągów pieszo-rowerowych w miejscowościach Korzystno i Grzybowo
więcej: przetargi w Kołobrzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa hali garażowo-magazynowej nr 2 na terenie Bazy Szkolenia Poligonowego i Innowacji Ratownictwa Akademii Pożarniczej w Nowym Dworze Mazowieckim
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy ul. Księdza Ożoga w Dynowie
- Wykonanie ścieżek oraz nasadzeń w Parku Etnograficznym nad Węgorapą wraz z przebudową schodów zewnętrznych
- Remont drogi pożarowej, zagospodarowanie terenu przed budynkiem Szkoły
- Wykonanie ścieżek oraz nasadzeń w Parku Etnograficznym nad Węgorapą wraz z przebudową schodów zewnętrznych
- "Budowa Centrum Przesiadkowego w Pankach"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.