eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lesko › Remont dróg w Gminie Lesko

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-03

Lesko: Remont dróg w Gminie Lesko
Numer ogłoszenia: 118211 - 2008; data zamieszczenia: 03.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lesko, ul. Parkowa 1, 38-600 Lesko, woj. podkarpackie, tel. 013 4698001, 4698158, fax 0-13 4696458.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lesko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dróg w Gminie Lesko.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest Remont dróg w Gminie Lesko. I. Remont drogi nr dz. 742 od km 0.000 + 0.770 w miejscowości Hoczew dł. 770 mb 1.Mechaniczne profilowanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne -3080m². 2.Wykonanie podbudowy z tłucznia kamiennego gr. 15 cm z zaklinowaniem - 2310 m². 3.Wykonanie górnej warstwy nawierzchni z tłucznia kamiennego gr. 10 cm po uwałowaniu - 2310m². 4.Wykonanie dwukrotnego powierzchniowego zamknięcia nawierzchni przy pomocy emulsji asfaltowej w ilości 6 kg/m2 i 3 kg.m2 - 2310m². 5.Uzupełnienie poboczy pospółką gr. 20 cm - 770m². Remont drogi nr dz. 282 od km 0.400 + 0.777 w miejscowości Łączki - dł. 377 mb 1.Mechaniczne profilowanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne- 1508m². 2.Wykonanie podbudowy z tłucznia kamiennego gr. 10 cm z zaklinowaniem -1131m². 3.Wykonanie górnej warstwy nawierzchni z tłucznia kamiennego gr. 10 cm po uwałowaniu -1131m². 4.Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno- bitumicznych z warstwą wiążącą asfaltową o gr. 4cm -1131m². 5.Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno- bitumicznych z warstwą ścieralną asfaltową o gr. 4cm -1131m². 6.Uzupełnienie poboczy pospółką gr. 20 cm - 565.5m² Remont drogi nr dz. 184 od km 0.000 + 0.250 w miejscowości Manasterzec -dł. 250 mb 1.Mechaniczne profilowanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne - 1000m². 2.Wykonanie podbudowy z tłucznia kamiennego gr. 10 cm z zaklinowaniem - 750m². 3.Wykonanie górnej warstwy nawierzchni z tłucznia kamiennego gr. 10 cm po uwałowaniu -750 m². 4.Wykonanie dwukrotnego powierzchniowego zamknięcia nawierzchni przy pomocy emulsji asfaltowej w ilości 6 kg/m2 i 3 kg.m2 - 750m². 5.Uzupełnienie poboczy pospółką gr. 20 cm - 250m²

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.1.spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Na potwierdzenie spełnienia tego warunku w ofercie należy przedstawić odpowiednie oświadczenia i dokumenty wymagane niniejszą specyfikacją. 1.2.są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej Na potwierdzenie spełnienia tego warunku w ofercie należy przedłożyć aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Na potwierdzenie spełnienia warunków Wykonawcy winni przedstawić następujące dokumenty oryginały lub kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę i oświadczenia: 1.1.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 1.2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3.Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Sposób dokonywania oceny ich spełnienia: 1. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. 2. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w.w warunki Wykonawca spełnił. 3. Nie spełnienie, chociaż jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 4. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 5. Oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez Zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów. Ofertę stanowi wypełniony formularz ofertowy z załączonymi, wymaganymi dokumentami i zaświadczeniami oraz drukami sporządzonymi przez Zamawiającego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lesko.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: - w siedzibie Zamawiającego-Urząd Miasta i Gminy w Lesku, 38-600 Lesko, ul. Parkowa 1, pok.201 - na stronie www.lesko.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.06.2008 godzina 10:00, miejsce: ul. Parkowa1, 38-600 Lesko.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.