To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-04-28
Lublin: Organizacja wycieczki na trasie (Morawski Kras-Wiedeń-Ołomuniec) w trzech terminach dla pracowników Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Lublinie
Numer ogłoszenia: 118176 - 2010; data zamieszczenia: 28.04.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 71423 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Lublinie, ul. Droga Męczenników Majdanka 12, 20-325 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7463191, faks 081 7462238.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja wycieczki na trasie (Morawski Kras-Wiedeń-Ołomuniec) w trzech terminach dla pracowników Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Lublinie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja autokarowej wycieczki zagranicznej na trasie (Morawski Kras-Wiedeń-Ołomuniec) w trzech terminach tj. 06.05.2010 - 09.05.2010r. dla 43 osób, w terminie 13.05-2010 - 16.05.2010r. dla 42 osób, w terminie 20.05.2010 - 23.05.2010r. dla 40 osób z zachowaniem zasad i wymagań określonych w ustawie o usługach turystycznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 223 poz. 2268). 2. Kod CPV: 63.51.10.00-4 3. Terminy realizacji: 06.05.2010 - 09.05.2010r. dla 43 osób, 13.05.2010 -16.05.2010r. dla 42 osób, 20.05.2010-23.05.2010r. dla 40 osób. Wykonawca zapewni trzy noclegi dla każdego terminu uczestnikom wycieczki w jednym budynku murowanym w pokojach z pełnym węzłem sanitarnym (oddzielne łóżka, nie dopuszcza się łóżek piętrowych ) w pokojach 2 - 3 osobowych. Noclegi dla trzech terminów wycieczki muszą być w tym samym hotelu o standardzie minimum trzygwiazdkowym. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilości uczestników do 40 osób w każdym terminie o czym pisemnie powiadomi Wykonawcę najpóźniej na 7 dni przed terminem realizacji zamówienia. 5. Ramowy opis programu wycieczki i menu podany został w załączniku nr 5 do SIWZ. Wykonawca oferując wykonanie przedmiotu zamówienia musi w szczegółowym programie wycieczki, który dołączy do Formularza Oferty, uwzględnić co najmniej punkty zawarte w załączniku nr 5 do SIWZ. 6. Wykonawca zapewni każdorazowo w czasie realizacji zamówienia: a) opiekę pilota wycieczki posiadającego zgodnie z ustawą o usługach turystycznych odpowiednie kwalifikacje potwierdzone stosownym dokumentem, oraz posiadającego znajomość języka powszechnie znanego w kraju odwiedzanym, b) lokalnego przewodnika w czasie zwiedzania miejsc zabytkowych, c) autokar posiadający: . fotele uchylne z podłokietnikami, . półki bagażowe podsufitowe, . klimatyzacje z indywidualnymi nawiewami, . barek, . toaletę, . nagłośnienie autokaru w tym mikrofon. 7. Wykonawca poniesie koszty z tytułu: a) ubezpieczenia każdego uczestnika wycieczki od następstw nieszczęśliwych wypadków w zakresie pełnym na wartość minimum 1.300 EURO oraz kosztów leczenia za granicą na sumę ubezpieczenia minimum 10.000 EURO od jednej osoby, b) realizacji wszystkich postanowień o których mowa w SIWZ w tym m.in. za: parkingi, noclegi, transport, opiekę pilota, lokalnych przewodników, opłaty za wjazdy do miast, opłaty graniczne, winiety oraz wyżywienie i ubezpieczenie, c) innych opłat związanych z organizacją wycieczki, a nie wymienionych w SIWZ.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.10.00-4.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.04.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 6.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Biuro Turystyczne Włóczykij, ul. Orla 2/2, 20-022 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 78000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 71250,00
Oferta z najniższą ceną: 66125,00 / Oferta z najwyższą ceną: 82500,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Opracowanie dokumentacji projektowej projektu zagospodarowania terenu Filharmonii Lubelskiej, wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego w czasie realizacji projektu
- Usługi szatniarskie w obiektach UMCS
- Opracowanie ekspertyz technicznych zabezpieczenia ppoż. dla budynków zarządzanych przez LCIT położonych w Lublinie przy ul. Uniwersyteckiej 4 oraz w Białej Podlaskiej przy ul. Warszawskiej 14
- RDW w Hrubieszowie. Remont drogi wojewódzkiej nr 867 Oleszyce - Lubaczów - Podemszczyzna - Werchrata - Hrebenne od km 79+090 do km 81+115
- Ustalenie przebiegu granic ewidencyjnych oraz sporządzenie podziału działek położonych w obrębie ewidencyjnym Borkowizna, gm. Strzyżewice
- Sukcesywne dostawy sprzętu i wyrobów medycznych jednorazowego użytku - 13 części
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja 6 szkolnych wycieczek językowych do Warszawy
- Kompleksowa organizacja wyjazdu na Ogólnopolską Konferencję Symulacji Medycznej MedSim 2025 w Katowicach
- Kompleksowe zorganizowanie i realizacja wyjazdu edukacyjnego z elementami integracji dla rodzin zastępczych będących uczestnikami projektu "Moc rodziny" współfinansowanego przez Unię Europejską
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie obozu terapeutycznego dla dzieci i młodzieży umieszczonych w rodzinach zastępczych (łącznie: 5 osób w przedziale wiekowym 6-17 lat) dla PCPR w Węgorzewie.
- Kompleksowa usługa organizacji i realizacji wyjazdu studyjnego do Włoch w dniach: 28.09-03.10.2025 r. w ramach operacji pn. Innowacyjne metody przetwórstwa produktów roślinnych i zwierzęcych[...]
- Organizacja 3-dniowego turnusu edukacyjnego dla rodzin zastępczych, prowadzących rodzinne domy dziecka oraz przebywających w tych rodzinach dzieci i młodzieży
więcej: Organizacja wycieczek »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.