Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2010-04-28
Bia³obrzegi: DOSTAWA ARTYKU£ÓW BIUROWYCH I PAPIERU
DO JEDNOSTKI WOJSKOWEJ 2474 w BIA£OBRZEGACH
Numer og³oszenia: 118162 - 2010; data zamieszczenia: 28.04.2010
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 2474 , 05-127 Bia³obrzegi, woj. mazowieckie, tel. 022 6887331, faks 022 6887460.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny: jednostka wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: DOSTAWA ARTYKU£ÓW BIUROWYCH I PAPIERU DO JEDNOSTKI WOJSKOWEJ 2474 w BIA£OBRZEGACH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 2. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa artyku³ów biurowych i papieru do drukarek, kserokopiarek i urz±dzeñ wielofunkcyjnych, zwanych dalej artyku³ami do Jednostki Wojskowej 2474 w Bia³obrzegach. Szczegó³owy wykaz asortymentowo - ilo¶ciowy oraz wymogi dotycz±ce przedmiotu zamówienia zawarte s± w formularzu cenowym, stanowi±cym za³. nr 2 do SIWZ. Przedmiot zamówienia bêdzie realizowany sukcesywnie w asortymencie i ilo¶ciach wynikaj±cych z zapotrzebowañ sk³adanych bezpo¶rednio przez Zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy dopuszcza sk³adanie ofert równowa¿nych. Wykonawca mo¿e zaoferowaæ produkt równowa¿ny, nie gorszy ni¿ wymagany przez Zamawiaj±cego pod warunkiem, ¿e spe³nia on wymogi okre¶lone w opisie przedmiotu zamówienia okre¶lonego w za³. nr 2 do SIWZ). Wszystkie wskazania z nazwy wyrobów u¿yte w opisie przedmiotu zamówienia nale¿y rozumieæ jako okre¶lenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jako¶ciowych. Je¿eli Wykonawca zaoferuje produkt równowa¿ny, zobowi±zany jest dostarczyæ wraz z ofert± opis: pozycji równowa¿nych z podaniem producentów artyku³ów oraz parametrów indywidualizuj±cych zaoferowany towar (potwierdzonych aktualnym katalogiem, wydrukiem z katalogu umieszczonego na stronie internetowej lub innym dowodem).Ciê¿ar udowodnienia, ¿e zaoferowane przez Wykonawcê artyku³y odpowiadaj± wymaganiom wskazanym przez Zamawiaj±cego, spoczywa na Wykonawcy..
II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.
II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 30.19.00.00-7, 30.19.20.00-1, 44.42.42.00-0, 22.60.00.00-6, 22.85.00.00-0, 39.29.24.00-9, 39.54.11.30-6, 39.29.25.00-0, 30.19.76.30-1, 30.19.76.44-2, 30.19.93.30-2.
II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: tak, liczba czê¶ci: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 30.11.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiaj±cy nie wymaga wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Dzia³alno¶æ prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnieñ. Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³nia warunek po z³o¿eniu stosownego o¶wiadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Ocena spe³niania tego warunku nast±pi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcê o¶wiadczenia, na zasadzie spe³nia - nie spe³nia.
III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie. Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³nia warunek po z³o¿eniu stosownego o¶wiadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Ocena spe³niania tego warunku nast±pi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcê o¶wiadczenia, na zasadzie spe³nia - nie spe³nia.
III.3.3) Potencja³ techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie. Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³nia warunek po z³o¿eniu stosownego o¶wiadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Ocena spe³niania tego warunku nast±pi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcê o¶wiadczenia, na zasadzie spe³nia - nie spe³nia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie. Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³nia warunek po z³o¿eniu stosownego o¶wiadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Ocena spe³niania tego warunku nast±pi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcê o¶wiadczenia, na zasadzie spe³nia - nie spe³nia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie. Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³nia warunek po z³o¿eniu stosownego o¶wiadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Ocena spe³niania tego warunku nast±pi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcê o¶wiadczenia, na zasadzie spe³nia - nie spe³nia.
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych o¶wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJ¡CYCH, ¯E OFEROWANE DOSTAWY , US£UGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJ¡ OKRE¦LONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, ¿e oferowane dostawy, us³ugi lub roboty budowlane odpowiadaj± okre¶lonym wymaganiom nale¿y przed³o¿yæ:
inne dokumenty
Je¿eli Wykonawca zaoferuje produkt równowa¿ny, zobowi±zany jest dostarczyæ wraz z ofert± opis:pozycji równowa¿nych z podaniem producentów artyku³ów oraz parametrów indywidualizuj±cych zaoferowany towar (potwierdzonych aktualnym katalogiem, wydrukiem z katalogu umieszczonego na stronie internetowej lub innym dowodem).
III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian
Zamawiaj±cy, zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z pó¼n. zm.) przewiduje mo¿liwo¶æ wprowadzenia zmian do tre¶ci zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w nastêpuj±cym zakresie: zmian ilo¶ciowych poszczególnych artyku³ów w ramach maksymalnej kwoty okre¶lonej w umowie. Zmiana postanowieñ umowy mo¿e nast±piæ w przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci, których strony umowy nie mog³y przewidzieæ w chwili jej zawarcia. Zamawiaj±cy nie bêdzie ponosi³ ujemnych skutków finansowych i prawnych spowodowanych zmniejszeniem ilo¶ci zamawianych dostaw przewidzianych w umowie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.army.mil.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Jednostka Wojskowa 2474, 05-127 Bia³obrzegi, budynek nr 38, pok. nr 17..
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 10.05.2010 godzina 13:00, miejsce: Jednostka Wojskowa 2474 , 05-127 Bia³obrzegi, budynek nr 29 (sztab), parter - kancelaria jawna..
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
CZÊ¦Æ Nr: 1 NAZWA: Dostawa artyku³ów biurowych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Szczegó³owy wykaz asortymentowo - ilo¶ciowy oraz wymogi dotycz±ce przedmiotu zamówienia zawarte s± w formularzu cenowym, stanowi±cym za³. nr 2 do SIWZ..
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 30.19.00.00-7, 30.19.20.00-1, 44.42.42.00-0, 22.60.00.00-6, 22.85.00.00-0, 39.29.24.00-9, 39.54.11.30-6, 39.29.25.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 30.11.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 2 NAZWA: Dostawa papieru do drukarek, kserokopiarek i urz±dzeñ wielofunkcyjnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Szczegó³owy wykaz asortymentowo - ilo¶ciowy oraz wymogi dotycz±ce przedmiotu zamówienia zawarte s± w formularzu cenowym, stanowi±cym za³. nr 2 do SIWZ..
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 30.19.76.30-1, 30.19.76.44-2, 30.19.93.30-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 30.11.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa materia³ów biurowych i papierniczych do S±du Najwy¿szego
- "Dostawa papieru kserograficznego i artyku³ów biurowych na potrzeby "Pro-Medica" w E³ku Sp. z o.o."
- Sukcesywna dostawa materia³ów biurowych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rzeszowskiego przez okres 12 miesiêcy
- SUKCESYWNE DOSTAWY ARTYKU£ÓW BIUROWYCH RÓ¯NEGO RODZAJU DLA SZPITALI POMORSKICH SP. Z O.O.
- Zakup wraz z dostaw± materia³ów do zajêæ artystycznych do Gminnego Klubu Seniora w Trzcianie i Dziennego Domu Pomocy w Bratkowicach
- 38/2025 Sukcesywne dostarczanie artyku³ów biurowych oraz sprzêtu biurowego do Miejskiego Centrum Medycznego im. dr. Karola Jonschera w £odzi
wiêcej: Tusz »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.