eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŚwieciePrzeprowadzenie zajęć - Magazynier z obsługą wózków jezdniowych dla uczennic i uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Świeciu, Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Nowem i Zespołu Szkół Specjalnych nr 1 w Świeciu uczestniczek i uczestników Projektu pn.Dobre kształcenie - lepszy start zawodowy IV

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-03-25

Świecie: Przeprowadzenie zajęć - Magazynier z obsługą wózków jezdniowych dla uczennic i uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Świeciu, Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Nowem i Zespołu Szkół Specjalnych nr 1 w Świeciu uczestniczek i uczestników Projektu pn.: Dobre kształcenie - lepszy start zawodowy IV
Numer ogłoszenia: 118082 - 2013; data zamieszczenia: 25.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 71736 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Świecki, ul. Gen. Józefa Hallera 9, 86-100 Świecie, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 56 83 100, faks 52 56 83 102.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie zajęć - Magazynier z obsługą wózków jezdniowych dla uczennic i uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Świeciu, Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Nowem i Zespołu Szkół Specjalnych nr 1 w Świeciu uczestniczek i uczestników Projektu pn.: Dobre kształcenie - lepszy start zawodowy IV.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć z zakresu obsługi wózków jezdniowych dla 45 uczestniczek i uczestników Projektu pn.: Dobre kształcenie - lepszy start zawodowy IV, tj. 30 uczennic i uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Świeciu, ul. Kościuszki 6A, 86-100 Świecie, 10 uczennic i uczniów Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Nowem, ul. Myśliwska 1, 86-170 Nowe i 5 uczennic i uczniów Zespołu Szkół Specjalnych nr 1 w Świeciu, ul. Paderewskiego 5A, 86 - 105 Świecie. 2. Szczegółowe wymagania Zamawiającego wobec Wykonawcy w ramach realizacji przedmiotu zamówienia: 1) Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania i przeprowadzenia zajęć, których celem jest nabycie przez uczestniczki i uczestników teoretycznych i praktycznych umiejętności z zakresu obsługi wózków jezdniowych i bezpiecznej wymiany butli gazowych w wózkach wyposażonych w te urządzenia oraz wyposażenie ich w podstawową wiedzę i umiejętności z zakresu gospodarki magazynowej; 2) zajęcia muszą obejmować realizację co najmniej 75 godzin (1 godzina = 45 minut) dla każdej grupy, z czego: a) 44 godziny zagadnień teoretycznych z obsługi wózków jezdniowych dla każdej grupy, b) 15 godzin praktycznej nauki jazdy dla każdej grupy nie większej niż 3 osoby, c) 3 godziny zajęć teoretycznych z zakresu bezpiecznej wymiany butli gazowych dla każdej grupy, d) 5 godzin samodzielnej wymiany butli gazowych w wózkach jezdniowych dla każdej grupy, e) 8 godzin zajęć z zakresu gospodarki magazynowej; 3) zajęcia teoretyczne odbywać się muszą w grupach 10 osobowych dla uczennic i uczniów ZSP w Świeciu i w ZSP w Nowem oraz w grupie 5 osobowej dla uczennic i uczniów ZSS nr 1 w Świeciu, liczebność grup nie może być zwiększona o osoby z wolnego naboru; 4) zajęcia muszą odbywać się poza zajęciami szkolnymi lub w dni wolne od nauki i nie więcej niż 8 godz. dziennie; 5) zajęcia teoretyczne muszą odbywać się na terenie szkoły, w sali wyznaczonej i nieodpłatnie udostępnionej Wykonawcy przez dyrektora szkoły, tj. na terenie ZSP w Świeciu dla uczennic i uczniów ZSP w Świeciu, na terenie ZSS nr 1 w Świeciu dla uczennic i uczniów ZSS nr 1 w Świeciu, na terenie ZSP w Nowem dla uczennic i uczniów ZSP w Nowem; 6) zajęcia praktyczne realizowane na utwardzonym placu manewrowym powinny odbywać się na terenie miasta Świecia i Nowe lub na dowolnym placu wskazanym przez Wykonawcę w formularzu ofertowym pod warunkiem zapewnienia każdej uczestniczce i uczestnikowi bezpłatnego dowozu z terenu szkoły do miejsca prowadzenia zajęć oraz odwozu z powrotem; 7) Program zajęć musi obejmować następujące zagadnienia: a) wiadomości na temat typów stosowanych wózków jezdniowych, b) budowę i wyposażenie wózków jezdniowych, c) czynności operatora przy obsłudze wózków jezdniowych, d) czynności operatora w czasie pracy wózkami, e) wiadomości z zakresu ładunkoznawstwa, f) wiadomości z zakresu BHP i udzielania pierwszej pomocy, g) wiadomości o dozorze technicznym, h) praktyczną naukę jazdy, i) bezpieczną wymianę i obsługę butli z gazem propan - butan w wózkach jezdniowych, j) dokumentację magazynową, k) gospodarkę magazynową, l) przyjmowanie/wydawanie towarów do magazynu, m) sporządzanie zamówień, n) odbiór ilościowy i jakościowy, o) sposoby rozmieszczania towarów w magazynie. 10) Wykonawca zobowiązany jest opracować Program zajęć z obsługi wózków jezdniowych i bezpiecznej wymiany butli gazowych w wózkach wyposażonych w te urządzenia zgodnie z w/w zagadnieniami, według programu opracowanego lub zatwierdzonego przez jednostkę organizacyjną wyznaczoną przez ministra właściwego do spraw gospodarki oraz liczbą godzin wskazaną pkt 2 a,b,c,d , a także program zajęć z zakresu gospodarki magazynowej zgodnie z załączonym wzorem - załącznik nr 7 do SIWZ; 11) Wykonawca w zakresie świadczonej usługi zapewni każdej uczestniczce i uczestnikowi przed rozpoczęciem zajęć w ramach ceny ofertowej: a) przeprowadzenie badań lekarskich - kopie dokumentacji potwierdzającej wykonanie badań lekarskich należy przekazać Zamawiającemu, b) ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych podczas trwania zajęć praktycznych i teoretycznych oraz w drodze do i z miejsca zajęć. Kopie polisy ubezpieczeniowej należy przekazać Zamawiającemu, c) materiały szkoleniowe - skrypt tematyczny oznakowany w logotypy UE i POKL, teczka, zeszyt co najmniej 60-kartkowy, długopis, materiały szkoleniowe należy rozdać uczestniczkom i uczestnikom zajęć w pierwszym dniu zajęć, materiały szkoleniowe przechodzą na własność uczestniczek i uczestników po zakończeniu zajęć, potwierdzenie ich odbioru Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu wraz z dokumentacją z zajęć, jeden egzemplarz materiałów szkoleniowych należy przekazać Zamawiającemu; 12) Wykonawca zapewni uczestniczkom i uczestnikom w czasie trwania zajęć bezpieczne i higieniczne warunki nauki; 13) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za uczestniczki i uczestników w czasie trwania zajęć. 3. Obowiązki Wykonawcy wynikające z realizacji przedmiotu zamówienia: 1) oznakowanie sal, w których będą prowadzone zajęcia teoretyczne oraz dokumentacji zajęć, wywieszanie plakatów, posługiwanie się logotypami UE oraz PO KL itp. zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach PO KL wydanymi przez Departament Zarządzania Europejskim Funduszem Społecznym - Ministerstwo Rozwoju Regionalnego - 4 luty 2009 r.; 2) poinformowanie uczestniczek i uczestników zajęć, iż są one współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego; 3) przeprowadzenie z uczestniczkami i uczestnikami zajęć rozmowy sterowanejbnna temat równości płci na pierwszych zajęciach; 4) przeprowadzenie na początku i na końcu zajęć testu (opracowanego przez Wykonawcę) mierzącego poziom wiedzy i umiejętności uczestniczek i uczestników. Test musi zawierać co najmniej 20 pytań z zakresu wiedzy objętej programem zajęć; 5) opracowanie i uzgodnienie ze Szkolnymi Koordynatorami Projektu i dyrektorami szkół harmonogramów zajęć teoretycznych i praktycznych; 6) niezwłoczne powiadamianie Szkolnego Koordynatora Projektu o wszelkich zmianach w ustalonym harmonogramie zajęć; 7) bieżące sporządzanie dokumentacji związanej z realizacją zadania, w szczególności prowadzenie Dziennika zajęć i List obecności uczestniczek i uczestników zajęć na formularzach, których wzór określi Zamawiający; 8) niezwłoczne informowanie Szkolnego Koordynatora Projektu o nie zgłoszeniu się którejkolwiek uczestniczki lub uczestnika na zajęcia, przerwaniu zajęć lub rezygnacji z uczestnictwa oraz innych sytuacjach, które mają wpływ na realizację programu zajęć; 9) poddania się kontroli dokonywanej przez uprawnione podmioty w zakresie prawidłowości realizacji zadania; 10) zorganizowanie i przeprowadzenie egzaminu wewnętrznego dla uczestniczek i uczestników zajęć; 11) przygotowanie i wydanie uczestniczkom i uczestnikom, którzy ukończyli zajęcia, zaświadczenia o ukończeniu zajęć na drukach opatrzonych logotypami PO KL i UE; 12) opłacenie jednego egzaminu w UDT uczestniczkom i uczestnikom, którzy ukończyli zajęcia, w celu uzyskania zaświadczenia kwalifikacyjnego do obsługi wózków jezdniowych wydanego przez organ właściwej jednostki Urzędu Dozory Technicznego; 13) przekazanie Zamawiającemu całej dokumentacji z prowadzonych zajęć, w szczególności: Dziennika zajęć, List obecności, testów mierzących poziom wiedzy i umiejętności uczestniczek i uczestników zajęć, protokołu z egzaminu wewnętrznego, rejestru i kopii wydanych zaświadczeń, itp. w terminie do 10 dni od ich zakończenia.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, Projektu Dobre kształcenie - lepszy start zawodowy IV, Nr Projektu WND-POKL.09.02.00-04-038/12.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Eduk@tor Kursy i szkolenia, ul. Plac Niepodległości 5, 86-300 Grudziądz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 31500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 23490,00

  • Oferta z najniższą ceną: 23490,00 / Oferta z najwyższą ceną: 35900,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.