eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Zadanie I - Modernizacja budynku wraz z otoczeniem internatu Zespołu Szkół Spożywczych w Rzeszowie - remont łazienek w internacie (bud D) oraz zadanie II - Modernizacja budynku wraz z otoczeniem Zespołu Szkół Spożywczych w Rzeszowie - remont łazienki męskiej w budynku Starej szkoły (bud B).

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-04

Rzeszów: Zadanie I - Modernizacja budynku wraz z otoczeniem internatu Zespołu Szkół Spożywczych w Rzeszowie - remont łazienek w internacie (bud D) oraz zadanie II - Modernizacja budynku wraz z otoczeniem Zespołu Szkół Spożywczych w Rzeszowie - remont łazienki męskiej w budynku Starej szkoły (bud B).
Numer ogłoszenia: 118075 - 2016; data zamieszczenia: 04.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Spożywczych im. Tadeusza Rylskiego , ul. Warszawska 20, 35-205 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 0-17 748 31 00, faks 0-17 748 31 28.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zss.rze.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zadanie I - Modernizacja budynku wraz z otoczeniem internatu Zespołu Szkół Spożywczych w Rzeszowie - remont łazienek w internacie (bud D) oraz zadanie II - Modernizacja budynku wraz z otoczeniem Zespołu Szkół Spożywczych w Rzeszowie - remont łazienki męskiej w budynku Starej szkoły (bud B)..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W zadaniu I Modernizacja budynku wraz z otoczeniem internatu Zespołu Szkół Spożywczych w Rzeszowie - remont 6 łazienek w internacie (bud D) oraz w zadaniu II Modernizacja budynku wraz z otoczeniem Zespołu Szkół Spożywczych w Rzeszowie - remont łazienki męskiej w budynku Starej szkoły (bud B) W budynku internatu (bud D) łazienki wychowanków składają się z dwóch pionów: żeńskiego (3 łazienki) oraz męskiego (3 łazienki). Na kondygnacji znajdują się: 1 łazienka męska i 1 żeńska (odpowiednio na I, II oraz III piętrze). Pod pojęciem łazienki kryją się trzy pomieszczenia: przedsionek, pomieszczeni umywalni oraz pomieszczenie sanitariatów. Dodatkowo na I piętrze usytułowana jest łazienka dla osób niepełnosprawnych. W budynku Starej szkoły (bud B) w istniejącej łazience męskiej należy wydzielić przedsionek. Zadania obejmują remont kapitalny wraz z wymianą istniejących instalacji i armatury. Dla zadania I i II przygotowane zostały: szczegółowe zakresy robót, projekty budowlane i instalacyjne, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót (odpowiednio załącznik 8 lub załącznik 9). Prace będą prowadzone: - dla części I w budynku internatu (bud D) Zespołu Szkół Spożywczych w Rzeszowie ul. Warszawska 20 - dla części II w budynku Starej szkoły (bud B) Zespołu Szkół Spożywczych w Rzeszowie ul. Warszawska 24. Zamawiający uważa, że konieczna jest wizja lokalna przed złożeniem oferty. W przypadku niewystarczających środków finansowych Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania lub ograniczenia zakresu realizowanego zadania (np. sam pion żeński). W przypadku uzyskania dodatkowych środków finansowych Zamawiający zastrzega sobie prawo do rozszerzenia zakresu realizowanego zadania (w oparciu o przedstawione w kosztorysie ceny jednostkowe oraz nośniki). Wykonawca będzie zobowiązany do zorganizowania robót w sposób umożliwiający ich realizację i zakończenie w określonym terminie. Wykonawca może prowadzić roboty na budynku internatu (bud D): -w okresie wakacyjnym oraz w dni wolne od pracy internatu w godz. 07.00 do 20.00, -w czasie roku szkolnego w godz. 07.00 do 16.30. Na budynku Starej szkoły (bud B) prace można prowadzić od godz. 07.00 do 16.00. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia miejsc robót przed uczniami, młodzieżą i innymi osobami oraz zabezpieczenia korytarzy (wiatrołapu) przed roznoszeniem kurzu oraz pyłu. Roboty należy prowadzić tak aby możliwa była praca szkoły i internatu. Dla części I - termin wykonania robót: pion damski od dnia podpisania umowy do 30 września 2016 r, natomiast pion męski od 01 października do 30 listopada 2016 r. Jeżeli Wykonawca zakończy prace na pionie żeńskim i zostanie on odebrany oraz potwierdzony Protokołem odbioru robót przed terminem, wówczas może (po uzyskaniu zgody szkoły) rozpocząć prace po stronie męskiej (bez oczekiwania na wymienioną powyżej datę). Ze względu na prowadzenie robót w czasie pracy internatu przez cały czas trwania remontu MUSI być czynny co najmniej jeden pion łazienek. Dla części II - termin wykonania robót od dnia podpisania umowy do 16 września 2016 r.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1, 45.45.30.00-7, 45.41.00.00-4, 45.44.00.00-3, 45.30.00.00-0, 45.31.00.00-3, 45.21.13.10-5, 45.32.00.00-6, 45.42.11.52-4, 45.43.10.00-7, 45.31.56.00-4, 45.33.00.00-9, 45.33.20.00-3, 45.33.10.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Dla części I ustala się wadium w wysokości 8.000 zł (słownie: osiem tysięcy zł)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni w/w warunek jeżeli prowadzi działalność gospodarczą w zakresie objętym niniejszym zamówieniem.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla części I - Wykonawca wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane obejmujące swoim zakresem roboty instalacyjno-budowlane każda o wartości minimum 300.000 PLN (trzysta tysięcy PLN) brutto. W przypadku inwestycji, których wartość została wyrażona w umowie w innej walucie niż PLN należy dokonać przeliczenia tej waluty na PLN przy zastosowaniu średniego kursu NBP na dzień zakończenia inwestycji (w przypadku inwestycji rozliczanych wyłącznie w walutach innych niż PLN).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla części I Część budowlana - Wykonawca dysponuje co najmniej jedną osobą która będzie pełniła funkcję kierownika budowy posiadają uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. Część instalacyjna -Wykonawca dysponuje co najmniej jedną osobą która będzie posiadała uprawnienia budowlane do kierowania robotami branży instalacyjnej. Część elektryczna -Wykonawca dysponuje co najmniej jedną osobą która będzie posiadała uprawnienia budowlane do kierowania robotami branży elektrycznej. W przypadku specjalistów zagranicznych posiadających uprawnienia wydane poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej wymaga się od Wykonawcy, aby osoby te spełniały odpowiednie warunki opisane w art. 12a ustawy Prawo budowlane. Zamawiający uzna uprawnienia zdobyte na podstawie przepisów obowiązujących przed wejściem w życie ustawy Prawo budowlane oraz właściwych aktów wykonawczych do niniejszej ustawy - w oparciu o art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2003 r. Nr 207, poz. 2016 z późn. zm.)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Rozliczenie za przedmiot zamówienia będzie odbywać się dwoma fakturami (pierwszą po zakończeniu prac i odbiorze pionu żeńskiego oraz drugą końcową).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Gwarancja - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w przypadku wystąpienia następujących okoliczności: - zmian przepisów prawnych w tym w szczególności przepisów podatkowych i rachunkowych. W przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT kwota brutto wynagrodzenia należna Wykonawcy nie może ulec podwyższeniu, a ewentualna zmiana umowy będzie dotyczyła kwoty podatku i kwoty netto tego wynagrodzenia. W przypadku zmian nazewnictwa oraz stosowanych dokumentów (faktur VAT) dostosowanie do obowiązujących przepisów.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zss.rze.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Spożywczych im Tadeusza Rylskiego w Rzeszowie 35-205 Rzeszów, ul. Warszawska 20, budynek A, pokój 112.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.07.2016 godzina 08:00, miejsce: Zespół Szkół Spożywczych im Tadeusza Rylskiego w Rzeszowie 35-205 Rzeszów, ul. Warszawska 20, budynek A, pokój 108(sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Modernizacja budynku wraz z otoczeniem internatu Zespołu Szkół Spożywczych w Rzeszowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont 6 łazienek w internacie (bud D). W budynku tym łazienki wychowanków składają się z dwóch pionów: żeńskiego (3 łazienki) oraz męskiego (3 łazienki). Na każdej kondygnacji znajdują się: 1 łazienka męska i 1 żeńska (odpowiednio na I, II oraz III piętrze). Pod pojęciem łazienki kryją się trzy pomieszczenia: przedsionek, pomieszczeni umywalni oraz pomieszczenie sanitariatów. Dodatkowo na I piętrze usytułowana jest łazienka dla osób niepełnosprawnych. Zadanie obejmuje remont kapitalny wraz z wymianą istniejących instalacji i armatury. Roboty należy przeprowadzić w oparciu o załączoną dokumentację projektową. Termin wykonania robót: pion damski od dnia podpisania umowy do 30 września 2016 r, natomiast pion męski od 01 października do 30 listopada 2016 r. Ze względu na prowadzenie robót w czasie pracy internatu przez cały czas trwania remontu MUSI być czynny co najmniej jeden pion łazienek.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1, 45.45.30.00-7, 45.41.00.00-4, 45.44.00.00-3, 45.30.00.00-0, 45.31.00.00-3, 45.21.13.10-5, 45.32.00.00-6, 45.42.11.52-4, 45.43.10.00-7, 45.31.56.00-4, 45.33.00.00-9, 45.33.20.00-3, 45.33.10.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Gwarancja - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Modernizacja budynku wraz z otoczeniem Zespołu Szkół Spożywczych w Rzeszowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont łazienki męskiej w budynku Starej szkoły (bud B). Zadanie obejmuje remont kapitalny wraz z wymianą istniejących instalacji i armatury oraz wydzieleniem przedsionka. Prace należy wykonać w oparciu o dostarczoną dokumentację projektową.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1, 45.45.30.00-7, 45.41.00.00-4, 45.44.00.00-3, 45.30.00.00-0, 45.31.00.00-3, 45.21.13.10-5, 45.32.00.00-6, 45.42.11.52-4, 45.43.10.00-7, 45.31.56.00-4, 45.33.00.00-9, 45.33.20.00-3, 45.33.10.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.09.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Gwarancja - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.