To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-05-11
Suwałki: dostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych i oprogramowania dla Sądu Okręgowego w Suwałkach ul. Waryńskiego 45
Numer ogłoszenia: 118061 - 2010; data zamieszczenia: 11.05.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 103118 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Suwałkach, ul. Waryńskiego 45, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5631300, faks 087 5631303.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych i oprogramowania dla Sądu Okręgowego w Suwałkach ul. Waryńskiego 45.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: dostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych i oprogramowania dla Sądu Okręgowego w Suwałkach ul. Waryńskiego 45, obejmująca: 1) System centralnego logowania i raportowania wraz z usługą serwisową i aktualizacjami do Systemu centralnego logowania i raportowania oraz szkoleniem obsługi Systemu - 1 szt. 2) stacja robocza - szt. 5, 3) drukarka A4 - szt. 3, 4) zasilacz awaryjny (UPS) - 4 szt., 5) komputer przenośny - 4 szt., 6) akcesoria komputerowe: Czytnik kart elektronicznych 3121 USB - 40 szt., Czytnik kart elektronicznych 5321 RFID - 3 szt., Dostępowa karta hybrydowa stykowa z paskiem magnetycznym Aladdin eToken PRO Smartcard - 40 szt., Akumulator do zasilacza awaryjnego - 10 szt., Pamięć DDR3 SO-DIMM - 4 szt., Akcesoria PPC - 1 zestaw, Przełącznik aktywny - 2 szt., Akumulator AA - 12 szt. , 7) oprogramowanie: Total Commander v.7 - 18 szt., Abbyy Finereader Professional PL - 2 szt., Norton Internet Security PL - 1 szt., Microsoft Windows 7 - 4 szt., Symantec Endpoint Protection PL - 9 szt., Norton Ghost - 1 szt..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 30.21.40.00 - Stacje robocze 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.72.00 - Akcesoria komputerowe 48.51.70.00 - Pakiety oprogramowania informatycznego 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe 72.25.32.00 - Usługi w zakresie wsparcia systemu 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.05.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CENTRUM INFORMATYKI "ZETO" S.A.
jakie przetargi wygrała firma
CENTRUM INFORMATYKI "ZETO" S.A.
- Centrum Informatyki ZETO S.A, ul. Skorupska 9, 15-048 Białystok, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 66287,36 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 76332,96
Oferta z najniższą ceną: 76332,96 / Oferta z najwyższą ceną: 80374,82
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Dostawa i montaż pierwszych mebli do Żłobka Miejskiego przy ul. Minkiewicza 50 w Suwałkach w ramach Programu Aktywny Maluch (część 3)
- Dostawa i montaż pierwszych mebli do Żłobka Miejskiego przy ul. Minkiewicza 50 w Suwałkach w ramach Programu Aktywny Maluch (część 2)
- Dostawa i montaż pierwszych mebli do żłobka Miejskiego przy ul. Minkiewicza 50 w Suwałkach w ramach Programu Aktywny Maluch (cz4_meble magazynowe)
- DOSTAWA OBŁOŻEŃ SPECJALISTYCZNYCH CHIRURGICZNYCH DLA SZPITALA WOJEWÓDZKIEGO IM. DR. LUDWIKA RYDYGIERA W SUWAŁKACH
- Zwiększenie powierzchni zielonej na Placu M.Konopnickiej
- DOSTAWA MATERIAŁU SZEWNEGO DLA SZPITALA WOJEWÓDZKIEGO IM. DR. LUDWIKA RYDYGIERA W SUWAŁKACH
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa przeprowadzenia pakietu szkoleń w zakresie rozwoju kompetencji cyfrowych pracowników Muzeum Narodowego w Lublinie. Postępowanie w podziale na cztery (4) części.
- Sukcesywne świadczenie usług w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia szkoleń i kursów dla uczniów i nauczycieli będących uczestnikami projektu"24krokidorozwoju-każdyinny,każdyważny,wszyscy równi"
- Dostawa w ramach realizacji projektu pn. "Poprawa jakości i dostępności kształcenia zawodowego w szkołach ponadpodstawowych wraz z doposażeniem pracowni w Powiecie Wałeckim."
- Szkolenia dla pracowników administracyjnych i nauczycieli akademickich w ramach projektu "Stay@SGH. Kompleksowy program przeciwdziałania przerywaniu edukacji wyższej"
- Kursy kwalifikacyjne i szkolenia zawodowe dla Uczestników projektu "Najlepsi na rynku pracy" - kursy dla uczniów Zespołu Szkół Techniczno - Motoryzacyjnych w Tomaszowie Lubelskim
- Usługa polegająca na organizacji i przeprowadzeniu spotkań edukacyjnych dla przedstawicieli gmin z terenu województwa lubelskiego w zakresie rewitalizacji w ramach 7 modułów tematycznych
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





