Ogłoszenie z dnia 2014-04-07
Wrocław: sprzątanie pomieszczeń biurowych i sanitarnych Dolnośląskiego Oddziału Regionalnego ARiMR we Wrocławiu i podległych 26 Biur powiatowych oraz utrzymanie terenu zewnętrznego w wybranych Biurach Powiatowych
Numer ogłoszenia: 118056 - 2014; data zamieszczenia: 07.04.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Dolnośląski Oddział Regionalny, ul. Giełdowa 8, 52-438 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 3697400, faks 71 3643702.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sprzątanie pomieszczeń biurowych i sanitarnych Dolnośląskiego Oddziału Regionalnego ARiMR we Wrocławiu i podległych 26 Biur powiatowych oraz utrzymanie terenu zewnętrznego w wybranych Biurach Powiatowych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprzątanie pomieszczeń (biurowych, socjalnych i sanitarnych, klatek schodowych, oraz okresowo składnic akt) Dolnośląskiego Oddziału Regionalnego ARiMR we Wrocławiu i podległych 26 Biur Powiatowych oraz utrzymanie terenu zewnętrznego wokół Biur Powiatowych w Bolesławcu, Górze, Jaworze, Lubaniu, Lubinie z/s w Rudnej, Lwówku Śl. z/s w Uboczu i Ząbkowicach Śl..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.03.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- CLAR SYSTEM S.A., 60-542 Poznań, ul. Janickiego 20b, 60-542 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 312389,53 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 332608,93
Oferta z najniższą ceną: 332608,93 / Oferta z najwyższą ceną: 410435,05
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Usługi sprzątania pomieszczeń biurowych i sanitarnych oraz utrzymanie terenu zewnętrznego są powszechnie dostępne, maja ustalone standardy jakościowe, świadczenie takich usług spełnia przesłanki określone przy zastosowaniu zapytania o cenę. świadczenie takich usług będzie obejmować standardowe utrzymanie czystości pomieszczeń i terenu zewnętrznego, bez wymagania użycia specjalistycznego sprzętu i środków czystości. zaproszenie zostało wysłane do 7 wykonawców.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- "Sukcesywna dostawa warzyw i owoców mrożonych do Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach." - ZP/TP/32/2025
- Usługa organizacji i realizacji szkoleń dla kadry pedagogicznej szkół podstawowych gminy Wrocław i gminy Kobierzyce - w podziale na 15 zadań
- Remont budynku mieszkalnego przy ul. Stanisławowskiej 103 we Wrocławiu w zakresie zmiany systemu ogrzewania.
- Wykonanie wanien hydroszczelnych w szybach dźwigów Fb1, Fb2, Fb3 i Fb5
- Świadczenie przez Wykonawcę usługi w zakresie przewozu pacjentów karetką transportową z miejsca zamieszkania do Poradni Leczenia Ran Przewlekłych u Zamawiającego i powrót II
- Wdrożenie projektu korekty docelowej organizacji ruchu na ul. Wieczystej i ul. Łódzkiej we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe utrzymanie czystości w budynku Urzędu Miasta Kalisza przy ul. Tadeusza Kościuszki 1a
- Usługi sprzątania powierzchni biurowych, użytkowych, ciągów komunikacyjnych i okien w budynkach użytkowanych przez Starostwo Powiatowe w Mogilnie w latach 2025/2026
- Park miejski przy ul. Świerkowej w Suwałkach
- Utrzymanie czystości pomieszczeń biurowych, korytarzy i sanitariatów w budynkach administracji MZBM położonych w Tychach oraz przyległych do nich terenów zewnętrznych
- Modernizacja dróg gminnych i wewnętrznych w Gminie Oświęcim - część II
- Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach oraz na posesji wokół budynków Sądu Rejonowego dla Wrocławia - Śródmieścia we Wrocławiu - 2 części-2025/2026
więcej: Usługi w zakresie trawników »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.