eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZamośćWykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Miasta Zamość - Wydział Komunikacji

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-18

Zamość: Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Miasta Zamość - Wydział Komunikacji
Numer ogłoszenia: 11803 - 2010; data zamieszczenia: 18.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Zamość , Rynek Wielki 13, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, tel. 084 6392084, faks 084 6393054.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamosc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Miasta Zamość - Wydział Komunikacji.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem przetargu nieograniczonego jest wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Miasta Zamość - Wydział Komunikacji 2. Wykaz tablic rejestracyjnych : 2.1. Tablice samochodowe jednorzędowe zwyczajne, w tym tablice rejestracyjne indywidualne wg potrzeb - kpl. 4.900 (9.800 szt) 2.2. Tablice samochodowe dwurzędowe zwyczajne, w tym tablice rejestracyjne indywidualne wg potrzeb -kpl. 100 ( 200 szt.) 2.3. Tablice samochodowe jednorzędowe zwyczajne pojedyncze ( dla przyczep) - 250 szt. 2.4. Tablice samochodowe dwurzędowe zwyczajne pojedyncze ( dla przyczep ) - 50 szt. 2.5. Tablice motocyklowe zwyczajne, w tym tablice indywidualne wg potrzeb - 300 szt. 2.6. Tablice motorowerowe - 150 szt. 3. Tablice rejestracyjne muszą być wykonane zgodnie z wzorami i warunkami technicznymi określonymi w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002r. w sprawie rejestracji i oznaczenia pojazdów (t.j. Dz.U. z 2007r. nr 186, poz. 1322) 4. Miejsce realizacji zamówienia - dostawa : Wydział Komunikacji Urzędu Miasta Zamość ul. Partyzantów 3, 22-400 Zamość 5. Warunki : a) Dostawa tablic rejestracyjnych partiami wg zamówienia w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego b) Dostawa tablic rejestracyjnych - każdej zamówionej partii - na koszt Wykonawcy c) Termin dostawy tablic rejestracyjnych zwyczajnych - w ciągu jednego dnia roboczego od dnia złożenia zamówienia d) Termin dostawy wtórników tablic oraz tablic rejestracyjnych indywidualnych w ciągu jednego dnia roboczego od dnia zamówienia e) W przypadku stwierdzenia wad uniemożliwiających użytkowanie któregokolwiek z materiałów, będących przedmiotem zamówienia, Wykonawca dokona wymiany tablic na nowe w terminie 7 dni roboczych od daty ich zgłoszenia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.50.00 - Tablice 44.31.64.00 - Drobne artykuły metalowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 7.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące : 7.1.1. Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania 7.1.2. Posiadania wiedzy i doświadczenia 7.1.3. Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie 7.1.4. Sytuacji ekonomicznej i finansowej - Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie 7.2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona w oparciu o przedłożone przez Wykonawców oświadczenia i dokumenty. 7.3. Jako spełniający warunki udziału w postępowaniu zostaną ocenieni Wykonawcy, którzy : 7.3.1. w zakresie warunku 7.1.1. - wykażą spełnienie warunków dotyczących posiadania : a) ważnego certyfikatu ITS, uprawniającego do oznaczania wyrobów bezpieczeństwa b) aktualnego zezwolenia na produkcję tablic rejestracyjnych - zgodnie z art. 75a ustawy z dnia 20 czerwca 1997r Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz.U. z 2005r Nr 108 poz. 908 z późn. zm.) c) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej 7.3.2. w zakresie warunku 7.1.2. - wykażą spełnianie warunku dotyczącego wykonania min. 1 dostawy tablic rejestracyjnych w ilości co najmniej 5.000 szt. 7.4. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania przedmiotu zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. 7.5. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełniania wymaganych warunków zostaną wykluczeni z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta, wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz dokumenty i inne elementy potwierdzające, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego: 8.1. Oferta powinna składać się z wypełnionego formularza ofertowego, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ 8.2. Oświadczenia lub dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 8.2.1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wg załącznika nr 2 do SIWZ ) w zakresie : a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania b) posiadania wiedzy i doświadczenia c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia d) sytuacji ekonomicznej i finansowej 8.2.2. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków 8.2.3. Dokumenty wymienione w pkt 8.3. dla podmiotów, o których mowa pkt 8.2.2. jeżeli podmioty te będą brały udział w wykonywaniu zamówienia 8.2.4. Ważny certyfikat ITS, uprawniający do oznaczania wyrobów bezpieczeństwa 8.2.5. Aktualne zezwolenie na produkcję tablic rejestracyjnych - zgodnie z art. 75a ustawy z dnia 20 czerwca 1997r Prawo o ruchu drogowym (t,j, Dz.U. z 2005r Nr 108 poz. 908 z późn. zm.) 8.2.6. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 8.2.7. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie dostaw - min. 1 dostawa tablic rejestracyjnych w ilości co najmniej 5.000 szt. (wg załącznika nr 3 do SIWZ) oraz załączeniem dokumentu, potwierdzającego, że dostawy te zostały wykonane należycie. 8.2.8. W przypadku dostaw wykonywanych uprzednio w ramach konsorcjum i spółek cywilnych wykaz dostaw określonych w pkt 8.2.7. winien potwierdzać doświadczenie Wykonawcy (ów), składającego (ych) ofertę tzn. : w przypadku zamówienia wykonywanego wspólnie z innym bądź innymi Wykonawcami, wykaz powinien wskazywać jedynie zakres i wartość prac wykonanych przez Wykonawcę (ów) składającego (ych) ofertę w tym postępowaniu 8.3. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: 8.3.1. Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych (wg załącznika nr 4 do SIWZ) 8.3.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art.24 ust. 1 pk 2 ustawy 8.3.3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 8.3.4. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 8.4. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia: 8.4.1. Dokumenty wymagane w pkt 8.2.4, 8.2.5, 8.2.6. oraz 8.3.2., 8.3.3., 8.3.4. winien złożyć każdy Wykonawca 8.4.2. Pozostałe dokumenty oraz oświadczenia z art. 22 ust. 1 i 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych mogą być złożone wspólnie przez Wykonawców lub oddzielnie 8.5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 8.3.2.-8.3.4. składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że : 8.5.1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 8.5.2. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 8.5.3. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 8.6. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zamosc.um.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ (materiały przetargowe) można także uzyskać nieodpłatnie w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miasta Zamość ul. Rynek Wielki 13,22-400 Zamość, pokój nr 4.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.01.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Zamość, Rynek Wielki 13 (Ratusz), 22-400 Zamość sekretariat Prezydenta Miasta, pokój nr 7.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Urząd Miasta Zamość Rynek Wielki 13, 22-400 Zamość (Ratusz) pokój nr 12, dnia 29.01.2010r. o godz. 10:30 Osoby uprawnione do udzielenia informacji : Małgorzata Strzępek fax (84) 639-30-54, e-mail : zamowienia@zamosc.um.gov.pl.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.