eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdyniaDruk i kolportaż tygodnika Ratusz - Informacje Rady i Prezydenta Miasta 2016 r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-01-18

Gdynia: Druk i kolportaż tygodnika Ratusz - Informacje Rady i Prezydenta Miasta 2016 r.
Numer ogłoszenia: 11802 - 2016; data zamieszczenia: 18.01.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Gdyni , Al. Marszałka Piłsudskiego 52/54, 81-382 Gdynia, woj. pomorskie.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gdynia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Druk i kolportaż tygodnika Ratusz - Informacje Rady i Prezydenta Miasta 2016 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotu zamówienia obejmuje: druk nakładu, dostarczenie i kolportaż tygodnika RATUSZ - Informacje Rady i Prezydenta Miasta Gdyni, w tym: 1) Druk Ratusza w nakładzie 28 tys. egzemplarzy x 6 wydań w 2016 roku, cztery arkusze formatu A3 (zadrukowane dwustronnie, złożone do formatu A4, strona tytułowa A4 i strony 4, 5, 7, 8, 9 i 11 formatu A4 w kolorze, pozostałe strony jednokolorowe) na białym papierze offsetowym 80 gram/m2 (druk na papierze ekologicznym, bezchlorowym) 2) Druk Ratusza w nakładzie 28 tys. egzemplarzy x 17 wydań w 2016 roku, trzy arkusze formatu A3 plus jeden arkusz A4 (zadrukowane dwustronnie, złożone do formatu A4, strona A3 i strony 4, 5, 7, 8, 9 i 11 formatu A4 w kolorze, pozostałe strony jednokolorowe) na białym papierze offsetowym 80 gram/m2 (druk na papierze ekologicznym, bezchlorowym), 3) Druk Ratusza w nakładzie 28 tys. egzemplarzy x 3 wydań w 2016 roku, pięć arkuszy formatu A3 (zadrukowane dwustronnie, złożone do formatu A4, 1 strona A3 i strony 4, 5, 7, 8, 9 i 11 formatu A4 w kolorze, pozostałe strony jednokolorowe) na białym papierze offsetowym 80 gram/m2 (druk na papierze ekologicznym, bezchlorowym), 4) Druk Ratusza w nakładzie 28 tys. egzemplarzy x 4 wydań w 2016 roku, cztery arkusze formatu A3 plus jeden arkusz A4 (zadrukowane dwustronnie, złożone do formatu A4, 1 strona A3 i strony 4, 5, 7, 8, 9 i 11 formatu A4 w kolorze, pozostałe strony jednokolorowe) na białym papierze offsetowym 80 gram/m2 (druk na papierze ekologicznym, bezchlorowym), 5) Druk Ratusza w nakładzie 28 tys. egzemplarzy x 1 wydanie w 2016 roku, trzy arkusze formatu A3 plus jeden arkusz A4 (zadrukowane dwustronnie, kolor 4/4, złożone do formatu A4) na białym papierze offsetowym 80 gram/m2 (druk na papierze ekologicznym, bezchlorowym), 6) Druk Ratusza w nakładzie 28 tys. egzemplarzy x 6 wydań w 2016 roku, trzy arkusze formatu A3 (zadrukowane dwustronnie, złożone do formatu A4, strona A3 i strony 4, 5, 7 oraz 9 formatu A4 w kolorze, pozostałe strony jednokolorowe) na białym papierze offsetowym 80 gram/m2 (druk na papierze ekologicznym, bezchlorowym), 7) Druk Ratusza w nakładzie 30 tys. egzemplarzy x 1 wydania w 2016 roku, cztery arkusze formatu A3 (zadrukowane dwustronnie, kolor 4/4, złożone do formatu A4) na białym papierze offsetowym 80 gram/m2 (druk na papierze ekologicznym, bezchlorowym), 8) Druk kalendarza okolicznościowego w grudniu 2016, dołączonego do Ratusza w nakładzie 30 tys. egzemplarzy x 1 wydanie w 2016 roku. Minimum 3 propozycje kalendarza na rok 2017 - do 15 listopada 2016 r. zaprezentuje Wykonawca usługi. Minimalne wymagania: kolorowy kalendarz formatu A3 na sztywnym papierze 300 gram/m2, jednostronnie powlekany, lakier UV punktowy do 50% powierzchni, kalendarium jednodzielne 9) Kartka pocztowa w nakładzie 35 tys. sztuk wydana 1 razy w 2016 roku - załącznik do Ratusza. Kolorowa kartka pocztowa formatu A4 na sztywnym papierze 300 gram/m2, jednostronnie powlekana, lakier punktowy na 100% powierzchni.

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w zakresie dodatkowych ilości druku tygodnika RATUSZ - Informacje Rady i Prezydenta Miasta Gdyni w zależności od nie-przewidzianych okoliczności (np. nadzwyczajnych zdarzeń politycznych, społecznych lub losowych o charakterze ogólnopolskim lub lokalnym itp.) stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.40.00 - Usługi drukowania i dystrybucji .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, lub wykonuje, co najmniej 3 usługi w zakresie drukowania przynajmniej jednej z form druku: biuletynów, folderów, katalogów, ulotek, materiałów szkoleniowych, prasowych lub reklamowych o wartości netto minimum 50.000 zł każda.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje następującym urządzeniem technicznym w celu realizacji zamówienia: 1 maszyna offsetowa czteroagregatowa - 1 szt.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oferta wykonawcy musi zawierać: 1) oświadczenie wykonawcy z art. 22 ust. 1 ustawy o spełnianiu wymaganych przez Zamawiającego warunków udziału w postępowaniu (znajdujące się w Formularzu ofertowym) 2) wypełniony formularz cenowy 3) wykaz głównych usług wykonanych, lub wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, o treści odpowiadającej załącznikowi nr 3 wraz z załączeniem dowodów że usługi te zostały wykonane (lub są wykonywane) należycie. 4) wykaz urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami - o treści odpowiadającej załącznikowi nr 4. 5) pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia w przypadku, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym tych podmiotów - o treści odpowiadającej załącznikowi nr 9.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Ocena wydruku zaproponowanych przez zamawiającego dwóch numerów Ratusza - 30

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ustaleń zawartej umowy, na uzasadniony wniosek Wykonawcy w następujących przypadkach- zmiany podwykonawcy za zgodą zamawiającego (nowy podwykonawca musi spełniać takie same warunki jak podwykonawca pierwotny).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.gdynia.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Gdyni, Referat Relacji z Mediami, al. Marsz. Piłsudskiego 52/54, 81-382 Gdynia, pokój 201.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.01.2016 godzina 12:30, miejsce: Urząd Miasta Gdyni, Referat Relacji z Mediami, al. Marsz. Piłsudskiego 52/54, 81-382 Gdynia, pokój 201.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.