Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-03
Szczecinek: Dostawa sprzętu medycznego
Numer ogłoszenia: 117975 - 2008; data zamieszczenia: 03.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej, ul. T. Kościuszki 38, 78-400 Szczecinek, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3726720, 3726721, fax 094 3726729, 3726709.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.szczecinek.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis i wyszczególnienie zamawianego sprzętu medycznego stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ . Przybliżona wielkość zamówienia - 60 000,00 zł (bez VAT) Przedmiot dostawy musi być dopuszczony do obrotu i używania zgodnie z Ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 roku o wyrobach medycznych ( Dz..U, nr 93, poz. 896 z późn.zmianami).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.19.10.00 - Urządzenia sterylizujące, dezynfekcyjne i higieniczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.10.00 - Urządzenia sterylizujące, dezynfekcyjne i higieniczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.08.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy : spełniający postanowienia art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - tj . posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - posiadający niezbędną wiedzę oraz doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobowym zdolnym do wykonania zamówienia - znajdujący się sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust 1 i 2 Ustawy Którzy spełnią warunki specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz złożą dokumenty wymienione w pkt. 6 SWIZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty, jakie maja dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu : a) wypełniony formularz oferty, druk w Załączniku nr 1 do SIWZ b) oświadczenie zgodne z art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, druk w Załączniku nr 2 do SWIZ c) wypełniony formularz z wyszczególnieniem oferowanego sprzętu , wg Załącznika nr 3 d) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. e) Atesty i certyfikaty potwierdzające spełnienie warunków zawartych w Ustawie o wyrobach medycznych. f) Prospekty, foldery lub dokumentacje opisujące oferowany wyrób. Z postępowania wyklucza się Wykonawców na podst. Art.24 ust.1, pkt 1-10 i ust 2, pkt. 1-4. Ofertę wykluczonego Wykonawcy uznaje się za odrzuconą na podst. Art. 89 ust.1, pkt. 5 ustawy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.szczecinek.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Opieki Zdrowotnej, ul. Kościuszki 38, 78-400 Szczecinek.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.06.2008 godzina 08:30, miejsce: Sekretariat Zespołu Opieki Zdrowotnej, ul. Kościuszki 38, 78-400 Szczecinek.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SZCZECINKA
- Obsługa Schroniska dla zwierząt w zakresie pomocy weterynaryjnej w 2026 roku.
- DOSTAWA - ŚRODKÓW CZYSTOŚCI, CHEMII GOSPODARCZEJ I ARTYKUŁÓW HIGIENICZNYCH III
- Termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego przy ul. Koszalińska 48 w Szczecinku
więcej: przetargi w Szczecinku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa materiałów do sterylizacji plazmowej dla specjalistycznego Zespołu Opieki Zdrowotnej nad Matką i Dzieckiem w Poznaniu ul. A. Wrzoska 1
- Dostawa leków, produktów farmaceutycznych, środków do dezynfekcji i materiałów medycznych na potrzeby SPZOZ Przychodnia Miejska w Pieszycach.
- Dostawa różnej aparatury medycznej II.
więcej: Urządzenia sterylizujące, dezynfekcyjne i higieniczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





