eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnów › zakup wraz z dostawą aparatu usg

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-05-11

Tarnów: zakup wraz z dostawą aparatu usg
Numer ogłoszenia: 117912 - 2016; data zamieszczenia: 11.05.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 70218 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Medyczne "KOL-MED" SP ZOZ, Pl. Dworcowy 6, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 014 6213848, faks 014 6276075.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup wraz z dostawą aparatu usg.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: sprzedaż fabrycznie nowego aparatu USG, z datą produkcji 2015 r. lub 2016 r. oraz jego dostawę, instalację i uruchomienie, a także szkolenie dla personelu medycznego i technicznego Zamawiającego. Wymagania techniczne graniczne i oceniane zostały określone w specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik nr 4 do SIWZ. Wykonawca jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich pozycji załącznika zgodnie z oferowanymi parametrami. Przedmiot dostawy ma spełniać wymagania określone w ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych t. j. Dz. U. z 2015 r., poz. 876 z późn. zm., ma być oznakowany znakiem CE, a jeżeli ocena zgodności była przeprowadzona pod nadzorem jednostki notyfikacyjnej to obok znaku CE ma być umieszczony nr identyfikacyjny właściwej jednostki notyfikacyjnej. Minimalny okres gwarancji na przedmiotu zamówienia - 24 miesiące od daty instalacji i uruchomienia data końcowego protokołu zdawczo-odbiorczego. Zamawiający wymaga, by Wykonawca w okresie gwarancji wykonał nieodpłatnie niezbędne przeglądy techniczne i konserwację aparatu z częstotliwością zalecaną przez producenta. Dopuszcza się wskazanie przez Wykonawcę innego podmiotu, który realizował będzie to zadanie, jednak wówczas Wykonawca odpowiada za działania lub zaniechania tego podmiotu jak za działania własne. Oferta powinna zawierać informacje na temat serwisowania aparatu po wygaśnięciu gwarancji, w tym wykaz podmiotów upoważnionych przez wytwórcę lub autoryzowanego przedstawiciela do wykonania czynności serwisowych zgodnie z art. 90 ustawy o wyrobach medycznych. Do przedmiotu zamówienia powinny być dołączone następujące dokumenty : instrukcja obsługi poszczególnych elementów oferowanego aparatu usg w formie pisemnej, w języku polskim/dopuszcza się wersję elektroniczną wgraną w aparat w języku polskim, karta gwarancyjna, instrukcja konserwacji, mycia, dezynfekcji i sterylizacji, paszporty techniczne. Wykonawca udzieli Zamawiającemu na dostarczoną aparaturę /wszystkie jej elementy/ co najmniej 24 - miesięcznej gwarancji jakości. Udzielenie gwarancji na dłuższy okres będzie punktowane dodatkowo. Niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji Zamawiający uprawniony będzie do dochodzenia swoich uprawnień z tytułu rękojmi za wady w okresie 24 miesięcy liczonym od dnia dokonania odbioru końcowego przedmiotu zamówienia potwierdzonego stosownym protokołem. Zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy, Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, spełniających warunki dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte w niniejszej SIWZ. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia występują nazwy własne, należy je traktować wyłącznie jako przykład wyrobu, który dokładnie odpowiada opisowi przedmiotu zamówienia. W każdym takim przypadku Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty równoważnej, jednak pod warunkiem, że zaproponowany przez Wykonawcę wyrób równoważny będzie spełniał minimum wymogów tej samej klasy, jakiej oczekuje Zamawiający, tzn. będzie odpowiadał wymaganiom opisanym przez Zamawiającego w SIWZ. Asortyment zaproponowany jako równoważny nie może odbiegać jakością, standardem, parametrami technicznymi od założonych przez Zamawiającego. W przypadku wskazania znaków towarowych bądź nazw własnych, używając określenia typu Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych w danym asortymencie. Ilekroć w niniejszej treści SIWZ, w zakresie dotyczącym opisu przedmiotu, jest mowa o znaku towarowym, patencie, lub pochodzeniu, przyjmuje się, że wskazaniu takiemu towarzyszy wyraz: lub równoważne. Za asortyment równoważny Zamawiający uzna ten, który posiada te same lub lepsze od opisanych w SIWZ parametry techniczne i jakościowe, a jego zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie na prawidłowe funkcjonowanie asortymentu zgodnie z jego przeznaczeniem. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego art. 30 ust. 5 ustawy. Ciężar dowodowy w zakresie udowodnienia równoważności zaoferowanych rozwiązań z rozwiązaniami opisanymi poprzez wskazanie przykładowego znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, spoczywa na Wykonawcy składającym ofertę równoważną. Przed rozstrzygnięciem przetargu i zawarciem umowy Zamawiający zastrzega sobie możliwość prezentacji przez Wykonawcę aparatu USG w celu potwierdzenia, że oferowany aparat spełnia wymogi SIWZ. Szczegółowy opis dotyczący prezentacji zawarto w § 12 niniejszej SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.22.00 - Aparaty ultrasonograficzne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.05.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MIRO sp. z o.o., ul. Floriańska 6 lok.9, 03-707 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 305556,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 290000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 259200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 290000,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.