eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówWykonanie usługi specjalistycznych szkoleń dla pracowników urzędów gmin i starostw powiatowych z doskonalenia komunikacji wewnętrznej, umiejętności zarządczych i przywódczych dla pracowników najwyższego i średniego szczebla kierowniczego w projekcie Podni

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-04-27

Kraków: Wykonanie usługi specjalistycznych szkoleń dla pracowników urzędów gmin i starostw powiatowych z doskonalenia komunikacji wewnętrznej, umiejętności zarządczych i przywódczych dla pracowników najwyższego i średniego szczebla kierowniczego w projekcie Podniesienie jakości działania urzędów i usług dla mieszkańców poprzez wdrożenie zaktualizowanej Metody PRI w gminach i powiatach
Numer ogłoszenia: 117750 - 2010; data zamieszczenia: 27.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Małopolska Szkoła Administracji Publicznej - Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie , ul. Rakowicka 27, 31-510 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 293 75 60, faks 12 293 75 59.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.msap.uek.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi specjalistycznych szkoleń dla pracowników urzędów gmin i starostw powiatowych z doskonalenia komunikacji wewnętrznej, umiejętności zarządczych i przywódczych dla pracowników najwyższego i średniego szczebla kierowniczego w projekcie Podniesienie jakości działania urzędów i usług dla mieszkańców poprzez wdrożenie zaktualizowanej Metody PRI w gminach i powiatach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wdrożenie narzędzia pn. Szkolenie z doskonalenia komunikacji wewnętrznej, umiejętności zarządczych i przywódczych dla pracowników najwyższego i średniego szczebla kierowniczego w 8 jednostkach samorządu terytorialnego (JST) (tj. 3 powiaty: świdnicki, świecki i wąbrzeski oraz 5 gmin: Nowosolna, Morawica, Murowana Goślina, Parzęczew, Wieliszew) w okresie 24 tygodni od daty podpisania umowy (tj. 168 dni od daty podpisania umowy) zgodnie z wytycznymi Zamawiającego w projekcie Podniesienie jakości działania urzędów i usług dla mieszkańców poprzez wdrożenie zaktualizowanej Metody PRI w gminach i powiatach (realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki). W przypadku każdej z 8 wymienionych JST specjalistyczne szkolenie obejmie ok. 12 osób (łącznie ok. 96 osób; ścisłe kierownictwo urzędu, starostwa - burmistrz, wójt, starosta, zastępcy, sekretarz, skarbnik, kierownicy wydziałów,referatów) i zostanie przeprowadzone w 2 etapach - na miejscu w urzędach gminy,starostwach lub w innym lokalu zapewnionym przez JST. Do realizacji usługi Wykonawca musi zapewnić co najmniej 3 osoby, przy czym trzy pierwsze dni szkolenia (I etap szkolenia) w każdej z 8 JST musi być prowadzony przez 2 trenerów.Wykonawca zobowiązuje się do wykonania usługi z należytą starannością, w tym do zapewnienia zastępstwa w przypadku choroby lub innej nieobecności któregoś z trenerów.Szkolenie będzie prowadzone metodami warsztatowymi z wykorzystaniem różnorodnych technik aktywizujących uczestników (m.in. dyskusja moderowana, omawianie studiów przypadku przygotowanych na potrzeby szkolenia - symulujących realne sytuacje, odgrywanie scenek w zespołach lub indywidualnie, lub inne adekwatne metody - wg scenariusza sesji szkoleniowej). Wykonawca przygotuje materiały i treści szkoleniowe dostosowane do sytuacji administracji publicznej i sytuacji kompetencyjnej (odpowiednio) gminy lub powiatu - w postaci prezentacji Power Point do każdego tematu szkolenia, które równocześnie będą wydrukowane i przekazane uczestnikom. Powielenie materiałów szkoleniowych, ich umieszczenie w teczce projektowej oraz dostarczenie na miejsce szkolenia będzie należeć do Zamawiającego. Wykonawca przekaże materiały i treści szkoleniowe Zamawiającemu minimum 7 dni roboczych przed planowanym terminem szkolenia w danej JST w celu powielenia.I i II etap szkolenia odbędzie się w miejscowości, w której dany urząd gminy,starostwo posiada swoją siedzibę. Salę i przerwy kawowe w etapie I oraz etapie II szkolenia zapewni urząd gminy,starostwo. Wykonawca ma obowiązek prowadzenia ewidencji obecności uczestników z każdego dnia szkoleniowego oraz ewidencji konsultacji prowadzonych dla każdej z 8 JST. Wzór listy obecności zostanie dostarczony przez Zamawiającego.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00 - Usługi szkolenia specjalistycznego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 168.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż osobiście jako osoba fizyczna lub poprzez swoich pracowników lub osoby, którymi dysponuje na podstawie umowy cywilnoprawnej jako osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej w ostatnich 3 latach przeprowadził co najmniej 8 szkoleń o tematyce podobnej do przedmiotu zamówienia, w tym 1. Nie mniej niż 2 szkolenia dla podmiotów administracji publicznej, 2. Nie mniej niż 1 szkolenie realizowane było w ramach projektu finansowanego z funduszy strukturalnych. Wykonawca dołączy do oferty wykaz wykonanych usług, przeprowadzonych szkoleń Na podstawie złożonych dokumentów Zamawiający dokona oceny spełnienia ww. wg formuły spełnia, nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełniania ww. warunku 1. Wykonawca przedstawi wykaz co najmniej 3 osób trenerów bezpośrednio realizujących przedmiot zamówienia, umowy; 2. Każdy trener musi posiadać wyższe wykształcenie oraz minimum 2 letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zarządzania i rozwoju osobistego o tematyce podobnej do przedmiotu zamówienia, 3. Co najmniej jeden z trenerów legitymuje się certyfikatem trenera, coacha. Wykonawca dołączy do oferty wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. Na podstawie złożonych dokumentów Zamawiający dokona oceny spełnienia ww. warunku wg formuły spełnia, nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu podmiotu składającego ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów; 2. Przedsiębiorcy występujący jako spółka cywilna zamiast upoważnienia o którym mowa powyżej mogą dołączyć do oferty umowę spółki cywilnej w przypadku, gdy umowa spółki jednoznacznie wskazuje na sposób reprezentowania spółki; 3.Potwierdzony przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy wzór umowy stanowiący zał. Nr 4 do SIWZ; 4. Kserokopie certyfikatów trenera, coacha; 5. CV trenerów potwierdzające posiadane wykształcenie i doświadczenie.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.msap.uek.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Małopolska Szkoła Administracji Publicznej Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie ul. Rakowicka 16, 31-510 Kraków, pokój nr 22, od poniedziałki do piątku w godzinach pracy Zamawiającego tj. 8:00-16:00.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.05.2010 godzina 12:00, miejsce: Małopolska Szkoła Administracji Publicznej Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie ul. Rakowicka 16, 31-510 Kraków, pokój nr 22, od poniedziałki do piątku w godzinach pracy Zamawiającego tj. 8:00-16:00.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Podniesienie jakości działania urzędów i usług dla mieszkańców poprzez wdrożenie zaktualizowanej Metody PRI w gminach i powiatach jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.