To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-08-06
Lubartów: Usługi pralnicze dla SPZOZ w Lubartowie
Numer ogłoszenia: 117733 - 2015; data zamieszczenia: 06.08.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 100021 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Cicha 14, 21-100 Lubartów, woj. lubelskie, tel. 81 855 66 08, faks 81 855 66 08.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi pralnicze dla SPZOZ w Lubartowie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi usługa pralnicza. Usługa obejmuje pranie na zewnątrz szpitala wraz z transportem asortymentu brudnego do prania i przywóz asortymentu czystego po praniu do Zamawiającego na koszt Wykonawcy. Usługi pralnicze stanowiące przedmiot zamówienia w szczególności obejmują: 1. Asortyment prania który obejmuje: bieliznę pościelową (poszwy, poszewki, prześcieradła, podkłady, parawany), bieliznę operacyjną (bluzy, spódnice, spodnie, sukienki), bieliznę porodową, bieliznę zakażoną, bieliznę niemowlęcą plus pieluchy i kocyki, bieliznę noworodkową plus pieluchy i kocyki, rożki, kompresy białe i zielone, serwety, odzież szpitalna (piżamy, koszule, szlafroki itp.), odzież ochronną personelu (fartuchy, ubrania lekarskie damskie i męskie, bluzy, spodnie, fartuchy barierowe), materace, ręczniki, ścierki, obrusy i serwety, koce poduszki, kołdry, firanki, zasłony, wkłady wymienne, do mopa, ściereczki kolorowe. 2. Odbiór asortymentu brudnego z poszczególnych komórek organizacyjnych będzie odbywał się przez pracownika Zamawiającego. 3. Sortowanie, liczenie, ewidencjonowanie i pakowanie asortymentu brudnego prania leży po stronie Zamawiającego. 4. Odbiór asortymentu brudnego z magazynu od Zamawiającego i transport do pralni Wykonawcy odbywać się będzie 5 razy w tygodniu. 5. Dodatkowe kursy w zależności od potrzeb. Przerwa między kursami nie może być dłuższa niż 2 dni (np. Przerwy świąteczne, długie weekendy). 6. Prowadzenie w uzasadnionych sytuacjach wstępnej dezynfekcji lub dezynsekcji wydzielonej oznakowanej przez Zamawiającego bielizny i odzieży szpitalnej i innej. 7. Suszenie, prasowanie, maglowanie. 8. Oddzielne pakowanie bielizny i odzieży nadającej się do reperacji ma odbywać się po uprzednim jej upraniu (część bielizny ulega uszkodzeniu w czasie użytkowania, jak również w czasie prania). Bielizna czysta nie nadająca się do reperacji (nie z winy Wykonawcy) wykorzystywana jest przez Zamawiającego do innych celów. 9. Oddzielne pakowanie uszkodzonej bielizny i odzieży nie nadającej się do reperacji. 10. Pakowanie suchego asortymentu czystego w worki foliowe na czas transportu - worki zabezpiecza Wykonawca. 11. Dostarczenie przez Wykonawcę upranej, spakowanej i posegregowanej na poszczególne komórki organizacyjne w worki lub pojemniki do pakowania asortymentu czystego - do magazynu bielizny czystej dzierżawionego przez Wykonawcę w siedzibie Zamawiającego. 12. Bielizna będzie ważona przed upraniem. 13. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zasady i warunki świadczenia usługi pralniczej zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ. 14. Wspólny Słownik Zamówień (CPV) : - 98310000-9 Usługa prania i czyszczenia na sucho - 98311000-6 Usługa odbierania prania - 98315000-4 Usługa prasowania - 98300000-6 Różne usługi 15. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych. 16. Nie dopuszcza się składania ofert równoważnych. 17. Dla potrzeb wyliczenia ceny oferty, należy przyjąć ilość asortymentu do prania w okresie jednego miesiąca 6.500 kg. 18. Ilość asortymentu zleconego przez Zamawiającego do prania w okresie jednego miesiąca wyniesie szacunkowo 6.500 kg., ilość ta może być w poszczególnych miesiącach większa lub mniejsza w zależności od potrzeb Zamawiającego....
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho 98.31.50.00 - Usługi prasowania 98.30.00.00 - Różne usługi .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Usługi pralnicze dla SPZOZ w Lubartowie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.07.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe "SUPER OLA" Robert Hanc
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe "SUPER OLA" Robert Hanc
- Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe Super Ola Hanc Robert, ul. Chełmska 26 Wierzbica Osiedle, 22-150 Wierzbica, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 196560,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 200460,00
Oferta z najniższą ceną: 200460,00 / Oferta z najwyższą ceną: 240240,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z LUBARTOWA
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1520 L w miejscowości Wolica - opracowanie geodezyjne
- Modernizacja systemu ppoż na hali sortowni ZZO w Wólce Rokickiej
- Zaprojektowanie i budowa skateparku przy ul. Mucharskiego w Lubartowie
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1432 L w miejscowości Walentynów na długości ok. 1200 m - etap I.
- Zakup sprzętu ICT oraz elementów wyposażenia dla 6 szkół podstawowych
- Przebudowa mostu na rzece Wieprz w ciągu drogi powiatowej nr 1538 L w miejscowości Luszawa.
więcej: przetargi w Lubartowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług w zakresie prania bielizny ogólnoszpitalnej i bielizny zakaźnej
- "Świadczenie kompleksowych usług pralniczych"
- Świadczenie kompleksowych usług pralniczych pościeli i bielizny szpitalnej oraz innego asortymentu dla potrzeb SPZZOZ w Przysusze
- ŚWIADCZENIE KOMPLEKSOWYCH USŁUG PRALNICZYCH
- Świadczenie usług pralniczych dla Domu Pomocy Społecznej w Koninie w II półroczu 2024r
- Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń spadochronowych oraz praktycznego wykonywania skoków spadochronowych dla Jednostki Wojskowej Działań Niekonwencjonalnych GRYF
więcej: Różne usługi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.