eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WieliczkaPrzedmiotem zamówienia są roboty budowlane przy remoncie odcinków dróg gminnychzadanie 1 Odcinkowe odwodnienie drogi Trąbki(UG)-Sułów o nr K 560024 (nr dz.272/1) w Trąbkach, zadanie 2 Biskupice-Zagumnie, km 0+450 - 0+750 o nr K 560056 (nr dz.193) w Biskup



Ogłoszenie z dnia 2007-07-12

Wieliczka: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane przy remoncie odcinków dróg gminnych: zadanie 1 Odcinkowe odwodnienie drogi Trąbki(UG)-Sułów o nr K 560024 (nr dz.272/1) w Trąbkach, zadanie 2 Biskupice-Zagumnie, km 0+450 - 0+750 o nr K 560056 (nr dz.193) w Biskupicach zadanie 3 Tarnówka, km 0+000 - 0+510, o nr K 56 0023 ( nr dz. 57) w Trąbkach, zadanie 4 Do Dobranowic, km 0+000 - 0+310 o nr K 560045 (nr dz.558/2,557/2, 562/2, 563/2) w Sławkowicach, Zadanie 5 Lebiest-Gąsiorowski w Szczygłowie, km 0+000 - 0+280, o nr dz. 101/1, 100/1,99/8, 123/1,121/6,125/2 w Szczygłowie
Numer ogłoszenia: 117715 - 2007; data zamieszczenia: 12.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Biskupice z/s w Trąbkach, Wieliczka 1, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.biskupice.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane przy remoncie odcinków dróg gminnych: zadanie 1 Odcinkowe odwodnienie drogi Trąbki(UG)-Sułów o nr K 560024 (nr dz.272/1) w Trąbkach, zadanie 2 Biskupice-Zagumnie, km 0+450 - 0+750 o nr K 560056 (nr dz.193) w Biskupicach zadanie 3 Tarnówka, km 0+000 - 0+510, o nr K 56 0023 ( nr dz. 57) w Trąbkach, zadanie 4 Do Dobranowic, km 0+000 - 0+310 o nr K 560045 (nr dz.558/2,557/2, 562/2, 563/2) w Sławkowicach, Zadanie 5 Lebiest-Gąsiorowski w Szczygłowie, km 0+000 - 0+280, o nr dz. 101/1, 100/1,99/8, 123/1,121/6,125/2 w Szczygłowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane przy remoncie odcinków dróg gminnych: zadanie 1 Odcinkowe odwodnienie drogi Trąbki(UG)-Sułów o nr K 560024 (nr dz.272/1) w Trąbkach, zadanie 2 Biskupice-Zagumnie, km 0+450 - 0+750 o nr K 560056 (nr dz.193) w Biskupicach zadanie 3 Tarnówka, km 0+000 - 0+510, o nr K 56 0023 ( nr dz. 57) w Trąbkach, zadanie 4 Do Dobranowic, km 0+000 - 0+310 o nr K 560045 (nr dz.558/2,557/2, 562/2, 563/2) w Sławkowicach, Zadanie 5 Lebiest-Gąsiorowski w Szczygłowie, km 0+000 - 0+280, o nr dz. 101/1,100/1,99/8 123/1,121/6,125/2 w Szczygłowie. Przedmiot zamówienia dokładnie opisuje: - dokumentacja projektowa, na którą składa się przedmiar robót, oraz - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiące załączniki do niniejszej specyfikacji.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 28.09.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Przystępujący do postępowania o zamówienie publiczne wykonawca zobowiązanu jest wnieść wadium w wysokości : zadanie 1 - 200 zł zadanie 4 - 1 300 zł zadanie 2 - 1 500 zł zadanie 5 - 800 zł zadanie 3 - 2 700 zł Wadium można wnieść w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub, jako zobowiązanie pieniężne, poręczeniach spół-dzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późniejszymi zmianami). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy BS Wie liczka 63 8619 0006 0010 0200 3131 0008. Wadium wnoszone w innej lub innych formach należy wnieść w kasie Urzędu Gminy Bisku-pice w miejscowości Trąbki w godzinach: - w poniedziałek 900 - 1600, - od wtorku do piątku 800 - 1500. Zwrot wadium nastąpi na zasadach określonych w art. 46 ustawy pzp..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na wskutek okolicz-ności określonych w art. 24 ustawy Pzp. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana poprzez sprawdzenie czy Wykonawca dołączył do oferty wymagane oświadczenia i dokumenty, czy z ich treści wynika spełnianie warunków udziału w postępowaniu i czy one są podpisane przez osobę (osoby) upoważnioną (upoważnione) do reprezentowania Wykonawcy na zewnątrz. Upoważ-nienie do podpisania oferty,oświadczeń,dokumentów powinno być dołączone do oferty o ile nie wynika bezpośrednio z innych dokumentów załączonych do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy mają do-starczyć: Oświadczenie, że Wykonawca, 1) spełnia warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia określone w punkcie 5 SIWZ, 2) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ustawy Pzp. Druk oświadczenia stanowi załącznik do SIWZ. dokumenty: Dokument należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 1. w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie przedmiotu zamówienia, Wykonawca ma dostarczyć: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wy-konawca ma dostarczyć: 1) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodza-jem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z poda-niem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - wykaz ma dokumentować wyko-nanie co najmniej 2-ch takich robót, z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 2) dokumenty potwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiada-ją wymagane prawem uprawnienia wraz z zaświadczeniem, z datą ważności zaświad-czenia na dzień składania ofert, wydanym przez właściwą izbę samorządu zawodowe-go o wpisie na listę członków tej izby: a) kierownika budowy - do kierowania robotami budowlanymi w specjal-ności drogowej. 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Wykonawca ma dostarczyć: 1) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpie-czony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodar-czej,na sumę ubezpieczenia co najmniej 100 000 zł. 4. W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzie-lenie zamówienia na wskutek okoliczności określonych w art. 24 ustawy Pzp, Wykonaw-ca ma dostarczyć: 1) zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 2) zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadcze-nie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na ra-ty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składa-nia ofert. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgod-ność z oryginałem przez Wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biskupice.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W Urzędzie Gminy Biskupice w miejscowości Trąbki pokój nr 11 od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 15:00 lub na stronie internetowej www.biskupice.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.08.2007 godzina 09:00, miejsce: W Urzędzie Gminy Biskupice w miejscowości Trąbki pokój nr 5 od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 15:00..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zadanie 1 Odcinkowe odwodnienie drogi Trąbki(UG)-Sułów o nr K 560024 (nr dz.272/1) w Trąbkach,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane przy remoncie odcinków dróg gminnych: zadanie 1 Odcinkowe odwodnienie drogi Trąbki(UG)-Sułów o nr K 560024 (nr dz.272/1) w Trąbkach,.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.09.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zadanie 2 Biskupice-Zagumnie, km 0+450 - 0+750 o nr K 560056 (nr dz.193) w Biskupicach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane przy remoncie odcinków dróg gminnych: zadanie 2 Biskupice-Zagumnie, km 0+450 - 0+750 o nr K 560056 (nr dz.193) w Biskupicach.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.09.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: zadanie 3 Tarnówka, km 0+000 - 0+510, o nr K 56 0023 ( nr dz. 57) w Trąbkach,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane przy remoncie odcinków dróg gminnych: zadanie 3 Tarnówka, km 0+000 - 0+510, o nr K 56 0023 ( nr dz. 57) w Trąbkach,.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.09.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: zadanie 4 Do Dobranowic, km 0+000 - 0+310 o nr K 560045 (nr dz.558/2,557/2, 562/2, 563/2) w Sławkowicach,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane przy remoncie odcinków dróg gminnych: zadanie 4 Do Dobranowic, km 0+000 - 0+310 o nr K 560045 (nr dz.558/2,557/2, 562/2, 563/2) w Sławkowicach,.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.09.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie 5 Lebiest-Gąsiorowski w Szczygłowie, km 0+000 - 0+280, o nr dz. 101/1,100/1,99/8 123/1,121/6,125/2 w Szczygłowie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane przy remoncie odcinków dróg gminnych: Zadanie 5 Lebiest-Gąsiorowski w Szczygłowie, km 0+000 - 0+280, o nr dz. 101/1,100/1,99/8, 123/1,121/6,125/2 w Szczygłowie..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.09.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.