Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-05-11
Zagnańsk: WYKONANIE PRAC REMONTOWYCH W WYBRANYCH PLACÓWKACH OŚWIATOWYCH NA TERENIE GMINY ZAGNAŃSK
Numer ogłoszenia: 117641 - 2010; data zamieszczenia: 11.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , ul. Spacerowa 8, 26-050 Zagnańsk, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3001322, faks 041 3001373.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zagnansk.biuletyn.net
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE PRAC REMONTOWYCH W WYBRANYCH PLACÓWKACH OŚWIATOWYCH NA TERENIE GMINY ZAGNAŃSK.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1. Zespół Szkoły Przedszkola i Gimnazjum w msc. Kajetanów Zabłocie 1, 26-050 Zagnańsk; - wykonanie reperacji części dachu budynku; - uzupełnienie ogrodzenia z siatki na terenie szkoły; Zadanie 2. Zespół Szkoły Podstawowej Przedszkola i Gimnazjum w Tumlinie Tumlin Węgle Ul. Grodowa 2, 26-050 Zagnańsk a)remont posadzek w trzech salach; - zerwanie płytek PCV; - ułożenie posadzki z płytek terakotowych oraz paneli podłogowych; Zadanie 3. Szkoła Podstawowa Nr 1 w Zagnańsku Chrusty 60, 26-050 Zagnańsk a) wykonanie prac remontowych w następującym zakresie: - uszczelnienie orynnowania na budynku wysokim; - wymiana drewnianego wyłazu na strych na nowy stanowiący zabezpieczenie ppoż wg obowiązujących przepisów; Zadanie 4.Szkoła Podstawowa w Umrze, Umer 76, 26-050 Zagnańsk - wymiana instalacji elektrycznej; - wykonanie innych prac towarzyszących; ZADANIE 5. Zespół Szkoły Podstawowej Nr 2 Przedszkola i Gimnazjum w Samsonowie, Samsonów 24, 26-050 Zagnańsk; a) przedszkole; - wykonanie kompleksowego remontu przedszkola; - wykonanie prac towarzyszących; ZADANIE 6. Szkoła Podstawowa w Belnie, Belno 143, 26-050 Zagnańsk - malowanie korytarzy (parter +piętro) w obiekcie szkoły; - wykonanie chodnika z kostki brukowej; - wykonanie innych prac towarzyszących; Zadanie 7. Szkoła Podstawowa w msc. Szałas, Szałas 1A 26-050 Zagnańsk - wymiana uszkodzonego orynnowania; - wykonanie reperacji dachu. Zadanie 8. Budowa dróg dojazdowych i placów do zawracania przy szkole podstawowej w Samsonowie. - demontaż płyt betonowych; - wykonanie podbudowy; - ułożenie nawierzchni z kostki brukowej betonowej;.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00-1, 45.23.32.22-1, 45.20.00.07-, 45.26.21.20-8, 45.43.10.00-8, 45.11.12.20-6, 45.26.13.20-3, 45.31.10.00-0, 45.41.00.00-4, 45.44.30.00-4, 45.23.32.20-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 27.08.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Osobą uprawnioną do porozumiewania się jest Grzegorz Milcarz. Telefon (041)300- WADIUM Zamawiający wymaga złożenia wadium w następujących wysokościach Zadanie 1 -100zł (sto złotych) Zadanie 2 -100zł (sto złotych) Zadanie 3 -100zł (sto złotych) Zadanie 4 -100zł (sto złotych) Zadanie 5 -1000zł (tysiąc złotych) Zadanie 6 -100zł (sto złotych) Zadanie 7 -100zł (sto złotych) Zadanie 8 - 1000zł (tysiąc złotych) Wadium może być wniesione zgodnie z art. 45 ust.6 ustawy Pzp tj; w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Jeżeli wadium wnoszone będzie w formie gwarancji bankowej/ ubezpieczeniowej to w treści gwarancji winny znaleźć się następujące elementy: a) zobowiązanie banku towarzystwa ubezpieczeniowego do zapłaty sumy wadium przypadku gdy zajdą ku temu ustawowe okoliczności, określone w przepisie art. 46 ust. 5 Pzp., b) dokładną nazwę postępowania stanowiącego przyczynę wystawienia gwarancji, c) wskazanie sumy gwarancyjnej, d) wskazanie Zamawiającego, czyli beneficjenta gwarancji ubezpieczonego, tj. Gmina Zagnańsk- Wójt Gminy e) wskazanie Wykonawcy, czyli zleceniodawcy gwarancji ubezpieczyciela f) określenie okresu ważności gwarancji tj. wskazanie terminu, w którym zobowiązanie powstaje oraz wygasa, przy czym gwarancja o charakterze terminowym nie może zostać odwołana. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Samsonowie nr 58851200022001000001430005 z adnotacją WADIUM NA WYKONANIE PRAC REMONTOWYCH W WYBRANYCH PLACÓWKACH OŚWIATOWYCH NA TERENIE GMINY ZAGNAŃSK Kserokopie dowodu wpłaty (polecenie przelewu) należy dołączyć do oferty. Wadia (oryginały) w formach niepieniężnych należy zdeponować u zamawiającego (w kasie Urzędu Gminy w Zagnańsku ul. Spacerowa 8, w dni robocze od godz. 7.00 do 15.00). Do oferty należy dołączyć dowód wniesienia wadium (kserokopie - poświadczoną za zgodność z oryginałem). W przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji, z treści tej gwarancji winno wynikać bezwarunkowo, że na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego, w terminie związania ofertą, gwarant zobowiązuje się do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych art. 46 ust. 5 ustawy PZP. Wadium należy wnieść do dnia 26 maja 2010r. do godz. 11.00. Za zachowanie terminu do wniesienia wadium w przypadku przelewu lub przekazu uważa się uznanie rachunku bankowego Zamawiającego do dnia 26 maja 2010 r. do godz.11.00. Zwrot oraz zatrzymanie wadium następuje na zasadach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium musi być zabezpieczone na okres 30 dni, licząc od daty składania ofert - termin związania ofertą
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków udziału w postępowania dokonana zostanie wg. kryterium spełnia nie spełnia odbędzie się na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń wymienionych w punkcie 9 SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn. a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Za spełnienie warunku określonego w pkt. 8.1 lit. c) Zamawiający uzna: - posiadanie przez Wykonawcę ważnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowania dokonana zostanie wg. kryterium spełnia nie spełnia odbędzie się na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń wymienionych w punkcie 9 SIWZ. 8.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga się aby przynajmniej jeden z Wykonawców (lub wspólnie) spełniał wymagania o których mowa w pkt. 8.1. a),b),c). W przypadku konsorcjum żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art.24 ust. 1 i 2 ustawy. 8.3. Zamawiający zastrzega sobie, że w przypadku, kiedy umowa o wykonanie zamówienia publicznego będzie zawierana z kilkoma Wykonawcami występującymi wspólnie do umowy tej zostaną wprowadzone postanowienia ustalające solidarną odpowiedzialność tych Wykonawców za wykonanie zobowiązań wynikających z umowy w pełnym zakresie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków udziału w postępowania dokonana zostanie wg. kryterium spełnia nie spełnia odbędzie się na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń wymienionych w punkcie 9 SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków udziału w postępowania dokonana zostanie wg. kryterium spełnia nie spełnia odbędzie się na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń wymienionych w punkcie 9 SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków udziału w postępowania dokonana zostanie wg. kryterium spełnia/nie spełnia odbędzie się na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń wymienionych w punkcie 9 SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wypełniony formularz ofertowy Kosztorys ofertowy szczegółowy Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 9.1.d) SIWZ wykonawca wskazał osoby którymi będzie dysponował, Dowód wniesienia wadium.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Ewentualne zmiany umowy dotyczyć mogą wyłącznie: zmiany terminów wykonania robót: a) Zamawiający dopuszcza przedłużenie terminu realizacji zamówienia o okres niesprzyjających warunków atmosferycznych, uniemożliwiających prawidłową realizację zadania. - za niesprzyjające warunki atmosferyczne uznaje się takie warunki pogodowe (np.: temperatura, opady atmosferyczne), które uniemożliwiają zgodne ze sztuką budowlaną wykonanie zadania. b)wystąpią istotne zmiany zakresu rzeczowego robót wynikające ze zmian projektowych, lub innych wcześniej nieprzewidzianych okoliczności a zmianę zaakceptuje Zamawiający, c)zmiany osób lub podmiotów odpowiedzialnych za wykonywanie zadania ze strony Wykonawcy lub Zamawiającego - jeżeli zmiana taka nie wpłynie na pozostałe warunki realizacji umowy, d)zmiany zakresu robót - jeżeli z wnioskiem takim wystąpi Zamawiający lub zmiana taka stanie się konieczna ze względu na okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili składania oferty, e)zmiany wynagrodzenia - jeżeli nastąpi zmiana zakresu robót lub wystąpią roboty zamienne generujące zmianę kosztów, jak również w przypadku urzędowej zmiany wysokości stawki podatku VAT, f)zmian przewidzianych zapisami umowy lub SIWZ. Zamawiający dopuszcza także możliwość zmian umowy w następujących przypadkach: - gdy wprowadzenie zmian jest korzystne dla Zamawiającego - wystąpienie zdarzeń losowych - wystąpienie zmian których konieczność wprowadzenia będzie wynikała z wymagań instytucji współfinansujących realizację przedmiotu umowy. Urządzenia określone w dokumentacji przetargowej (w tym projektowej) przewidziane do zamontowania w ramach umowy należy traktować jako przykładowe tzn. muszą ściśle odpowiadać zakładanej funkcji. Poza tym parametry techniczne i estetyczne przyjętych do oferty urządzeń muszą być nie gorsze niż wskazane w naszej dokumentacji.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zagnansk.biuletyn.net
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Zagnańsku ul. Spacerowa 8, 26-050 Zagnańsk.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.05.2010 godzina 11:00, miejsce: sekretariat- Urząd Gminy w Zagnańsku ul. Spacerowa 8, 26-050 Zagnańsk.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1. Zespół Szkoły Przedszkola i Gimnazjum w msc. Kajetanów, Zabłocie 1, 26-050 Zagnańsk;.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - wykonanie reperacji części dachu budynku; - uzupełnienie ogrodzenia z siatki na terenie szkoły;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.13.20-3, 45.44.30.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.08.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2. Zespół Szkoły Podstawowej Przedszkola i Gimnazjum w Tumlinie, Tumlin Węgle Ul. Grodowa 2, 26-050 Zagnańsk.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: -remont posadzek w trzech salach; - zerwanie płytek PCV; - ułożenie posadzki z płytek terakotowych oraz paneli podłogowych;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.43.10.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.08.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3. Szkoła Podstawowa Nr 1 w Zagnańsku Chrusty 60, 26-050 Zagnańsk.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) wykonanie prac remontowych w następującym zakresie: - uszczelnienie orynnowania na budynku wysokim; - wymiana drewnianego wyłazu na strych na nowy stanowiący zabezpieczenie ppoż wg obowiązujących przepisów;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.21.20-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.08.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 4.Szkoła Podstawowa w Umrze, Umer 76, 26-050 Zagnańsk.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - wymiana instalacji elektrycznej; - wykonanie innych prac towarzyszących;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.08.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: ZADANIE 5. Zespół Szkoły Podstawowej Nr 2 Przedszkola i Gimnazjum w Samsonowie, Samsonów 24, 26-050 Zagnańsk;.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) przedszkole; - wykonanie kompleksowego remontu przedszkola; - wykonanie prac towarzyszących;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.43.10.00-8, 45.11.12.20-6, 45.41.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.08.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: ZADANIE 6. Szkoła Podstawowa w Belnie, Belno 143, 26-050 Zagnańsk.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - malowanie korytarzy (parter +piętro) w obiekcie szkoły; - wykonanie chodnika z kostki brukowej; - wykonanie innych prac towarzyszących;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.08.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie 7. Szkoła Podstawowa w msc. Szałas, Szałas 1A 26-050 Zagnańsk.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - wymiana uszkodzonego orynnowania; - wykonanie reperacji dachu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.13.20-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.08.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie 8. Budowa dróg dojazdowych i placów do zawracania przy szkole podstawowej w Samsonowie..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - demontaż płyt betonowych; - wykonanie podbudowy; - ułożenie nawierzchni z kostki brukowej betonowej;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00-1, 45.23.32.20-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.08.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa budynku Zespołu Szkół w Chociczy w ramach zadania "Poprawa jakości edukacji włączającej w Zespole Szkół w Chociczy"
- Budowa kanalizacji sanitarnej w m. Stanisławowo i Nowy Modlin
- Zakup obiektu budowlanego o konstrukcji modułowej z przeznaczeniem na Świetlicę Wiejską Sołectwa Huta Żabiowolska
- Prace remontowo-budowlane w istniejących pracowniach, montaż windy platformowej zewnętrznej, instalacja trzech platform przyschodowych oraz montaż pochylni zewnętrznej
- Głęboka termomodernizacja budynku szkoły wraz z salą gimnastyczną w miejscowości Iwkowa
- PRZEBUDOWA BUDYNKU ODDZIAŁU PULMONOLOGII ORAZ PRZEBUDOWA CZĘŚCI BUDYNKU GŁÓWNEGO SZPITALA IM. OJCA RAFAŁA Z PROSZOWIC SPZOZ W PROSZOWICACH NA POTRZEBY AMBULATORYJNEJ OPIEKI SPECJALISTYCZNEJ.
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





