eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinekUTWORZENIE I PROWADZENIE BIURA PROJEKTU CIVITAS RENAISSANCE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-03

Szczecinek: UTWORZENIE I PROWADZENIE BIURA PROJEKTU CIVITAS RENAISSANCE
Numer ogłoszenia: 117623 - 2008; data zamieszczenia: 03.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Szczecinek, Plac Wolności 13, 78-400 Szczecinek, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3714129, fax 094 3740254.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecinek.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: UTWORZENIE I PROWADZENIE BIURA PROJEKTU CIVITAS RENAISSANCE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest utworzenie i prowadzenie biura projektu 7 Programu Ramowego Unii Europejskiej - inicjatywa CIVITAS (akronim projektu - RENAISSANCE) w tym: 1) Utworzenie biura projektu w Szczecinku na okres minimum 4 lat obejmujące wynajęcie pomieszczeń i wyposażenie biura w sprzęt niezbędny do obsługi projektu. Biuro powinno być czynne w godzinach pracy Urzędu Miasta Szczecinek. 2) Wyposażenie stanowiska pracy dla pracownika Urzędu Miasta oddelegowanego przez Burmistrza Miasta na stanowisko Szefa Biura Projektu oraz dostarczenie wiedzy własnej niezbędnej do prowadzenia biura projektu 3) Obsługa operacyjna biura projektu przez okres minimum 4 lata 4) Do zadań biura projektu należeć będzie: a. zarządzanie i koordynacja działaniami projektu na poziomie lokalnym (w tym integracja działań demonstracyjnych i monitoring, zarządzanie techniczno - naukowe, działania promocyjne) b. koordynacja działań ewaluacyjnych projektu na poziomie lokalnym (w tym identyfikacja najlepszych praktyk i ich transfer, implikacje polityczne (analiza i raportowanie), transfer know-how) c. pełnienie roli punkt kontaktowy dla partnerów lokalnych i zagranicznych partnerów projektu d. udział w tworzeniu raportów technicznych i finansowych wymaganych przez Komisję Europejską w 4-letnim okresie trwania projektu e. nadzorowanie wykonania założeń budżetów partnerów lokalnych f. reprezentowanie Miasta Szczecinek i partnerów lokalnych na poziomie projektu i na forum europejskim g. rozwijanie nowych idei projektów i przygotowywanie nowych wniosków projektów h. inne nie wymienione powyżej zadania wynikające z wytycznych 7 Programu Ramowego UE oraz inicjatywy CIVITAS PLUS. Zadania wymienione powyżej będą wykonywane przez wykonawcę i osoby przez niego zatrudnione oraz przy pomocy pracownika Urzędu Miasta oddelegowanego przez Burmistrza Miasta na stanowisko Szefa Biura Projektu.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.14.21.00 - Usługi zarządzania projektem, inne niż w zakresie robot budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 79.42.10.00 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 48.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1) Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w kwocie 8.000,00 zł. 2) Wadium należy wnieść przed terminem składania ofert tj. do 12.06.2008, godz. 1000. 3) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości /Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275/. 4) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego - Bałtycki Bank Spółdzielczy w Darłowie O/Szczecinek Nr 71 8566 1042 0001 2250 2000 0002. Oznacza to, że przed terminem składania ofert na koncie zamawiającego muszą się znaleźć pieniądze przelane tytułem wadium. 5) Zamawiający wymaga w przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądzu wadium nieodwołalnego i bezwarunkowego, z którego wynika, że roszczenie Miasta Szczecinek zostanie zaspokojone bez obowiązku spełnienia jakichkolwiek warunków związanych z oceną zasadności roszczenia przez wykonawcę oraz warunków, które nie są w nim wymienione..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający określa następujące warunki udziału w postępowaniu: Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz niepodleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) spełnienie warunków art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych; 2) niepodleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych; Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 3) wykonanie w ciągu ostatnich trzech lat co najmniej 1 usługi w zakresie prowadzenia biura projektu badawczo - rozwojowego w tym zarządzania technicznego i finansowego projektem oraz ewaluacji i promocji projektu w ramach 6 lub 7 Programu Ramowego Unii Europejskiej lub programu Operacyjnego Współpracy Międzyregionalnej (INTERREG - komponent B lub C), odpowiadającej swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia o wartości minimum 300.000 zł, z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie; 4) Posiadanie odpowiedniej kadry umożliwiającej należyte wykonanie zamówienia - co najmniej jedna osoba powinna mieć doświadczenie w zarządzaniu projektem badawczo - rozwojowym w ramach 6 lub 7 Programu Ramowego Unii Europejskiej lub programu Operacyjnego Współpracy Międzyregionalnej (INTERREG - komponent B lub C) potwierdzone referencjami, umowami, lub dyplomami oraz potwierdzoną odpowiednim dokumentem/certyfikatem znajomość języka angielskiego na poziomie wyższym niż podstawowy. Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 5) Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości minimum 100.000,00 zł Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania tych warunków oraz sprawdzenia kompletności i poprawności na podstawie dostarczonych oświadczeń lub dokumentów dostarczonych zgodnie z sekcją VI SIWZ. Warunki będą oceniane wg formuły spełnia/ nie spełnia. Zamawiający wymaga spełnienia wszystkich tych warunków.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający określa następujące oświadczenia lub dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy: Potwierdzające posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz niepodleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) - oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych - zał. nr 2 do SIWZ; - aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; Potwierdzające posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 3) wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie - załącznik nr 3 do siwz; 4) wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności- załącznik nr 4 do siwz; Potwierdzające znajdowanie się sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 5) polisa, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szczecinek.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miasto Szczecinek Pl. Wolności 13 78-400 Szczecinek.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miasta Szczecinek, Plac Wolności 13, 78-400 Szczecinek.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie będzie współfinansowane z 7 Programu Ramowego UE - inicjatywa CIVITAS PLUS.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.