eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dzierżoniów › Dostawa laptopów dla sołtysów i radnych, urządzeń wielofunkcyjnych oraz kwalifikowanych podpisów elektronicznych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-18

Dzierżoniów: Dostawa laptopów dla sołtysów i radnych, urządzeń wielofunkcyjnych oraz kwalifikowanych podpisów elektronicznych
Numer ogłoszenia: 11761 - 2010; data zamieszczenia: 18.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dzierżoniów , ul. Piastowska 1, 58-200 Dzierżoniów, woj. dolnośląskie, tel. 074 8325695, faks 074 8325694.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ug.dzierzoniow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa laptopów dla sołtysów i radnych, urządzeń wielofunkcyjnych oraz kwalifikowanych podpisów elektronicznych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa (transport na koszt Wykonawcy) 30 laptopów wraz z oprogramowaniem 15 urządzeń wielofunkcyjnych (drukarka-kopiarka-skaner) oraz 30 kwalifikowanych podpisów elektronicznych. Specyfikacja sprzętu stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ. Dopuszcza się sprzęt równoważny lub lepszy w zakresie wymaganych parametrów techniczno-użytkowych, określonych przez Zamawiającego w Załączniku nr 2 do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.32.00 - Komputer tablet 30.23.20.00 - Sprzęt peryferyjny 79.13.21.00 - Usługi uwierzytelniania podpisu elektronicznego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 35.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 2 500 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz charakteryzują się brakiem podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy oraz ustawy z 29.01.2004 Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zmianami)- zwanej dalej ustawą Pzp. 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1.1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania 1.2. posiadania wiedzy i doświadczenie 1.3.dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 1.4.sytuacji ekonomicznej i finansowej. Warunek I. Zamawiający wymaga aby wykonawca zrealizował w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością stanowiącym przedmiot zamówienia z tym, że minimalna wartość dostaw winna wynosić nie mniej niż 90 000 zł brutto każda, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. Warunek II Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia Warunek III W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy charakteryzujący się brakiem podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia. Warunek IV Wykonawca złożył dokumenty i zaświadczenia wskazane w punkcie VI SIWZ i przyjął projektu umowy. 2. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 1-9 . 3. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również wykonawców, którzy: a) wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji. b) nie wnieśli wadium do upływu terminu składania ofert , na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie o którym mowa w art. 46 ust. 3 ustawy Pzp, albo nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą, c) złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ lub mogące mieć wpływ na wynik prowadzonego postępowania; c) nie wykazali spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku wykonawców, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków wymienionych w pkt V wykonawca zobowiązany jest dołączyć następujące dokumenty: 1. Wypełniony formularz ofertowy - Załącznik nr 1 wraz z 1 A ( w przypadku podmiotów występujących wspólnie, oświadczenie woli składa pełnomocnik reprezentujący Wykonawców w postępowaniu) 2. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. (załącznik B, w ofercie wspólnej każdy z Wykonawców) 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp., (w ofercie wspólnej każdy z Wykonawców) 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert (w ofercie wspólnej każdy z Wykonawców) 5. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub KRUS potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert (w ofercie wspólnej każdy z Wykonawców) 6. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy (załącznik A, w ofercie wspólnej każdy z Wykonawców) 7. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością stanowiącym przedmiot zamówienia z tym, że minimalna wartość dostaw winna wynosić nie mniej niż 90 000 zł brutto każda, z podaniem ich wartości przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (załącznik nr C) 8. Opłacona polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. 9. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy. 10. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej , zamiast dokumentów, o których mowa w niniejszej części, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, - nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu. 11. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 3, 4, 5 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 12. Dowód wniesienia wadium. 13. Oświadczenie o podwykonawstwie - w przypadku nie występowania podwykonawców dokument również wymagalny z odpowiednią adnotacją (załącznik D) 14. Opis proponowanego sprzętu - Załącznik E 15.Pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów: wiedza i doświadczenie, zdolność finansowa itp. na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia ( o ile dotyczy) Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Wyżej wymienione dokumenty potwierdzają warunki udziału w prowadzonym postępowaniu i stanowią o przyjęciu oferty. Dopuszcza się możliwość składania jednej oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców, pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania: - Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o zamówienie publiczne i zawarcia umowy. Dotyczy to również wspólników spółek cywilnych. Pełnomocnictwo musi być podpisane przez upełnomocnionych przedstawicieli wszystkich pozostałych Wykonawców, - Wykonawcy odpowiadają solidarnie za oddany przedmiot zamówienia przez cały okres gwarancji, - w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z Wykonawców oddzielnie musi złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 oraz o braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. Każdy z Wykonawców ubiegający się wspólnie o zamówienie przedkłada oddzielnie dokumenty wymienione w punkcie 2, 3, 4, 5, 6 niniejszego Rozdziału, - potencjał ekonomiczny i techniczny oraz dysponowanie niezbędną wiedzą i doświadczeniem Wykonawców w sumie musi spełniać wymagane warunki, - w przypadku warunku posiadania pracowników zdolnych do wykonania zamówienia Wykonawcy w sumie muszą spełniać wymagane warunki, - oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie, - wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących ich stosunków. Wykonawca z takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. (pkt. 14 wykazu dokumentów).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ug.dzierzoniow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Dzierżoniów Ul. Piastowska 1 58-200 Dzierżoniów pokój nr 219.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.02.2010 godzina 14:00, miejsce: Urząd Gminy Dzierżoniów Ul. Piastowska 1 58-200 Dzierżoniów sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013, Priorytet 2 Społeczeństwo informacyjne, Działanie 2.2 Rozwój usług elektronicznych..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.