eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdnik › Dostawa sortów mundurowych leśnika i sortów bhp na 2013r

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-03-25

Świdnik: Dostawa sortów mundurowych leśnika i sortów bhp na 2013r
Numer ogłoszenia: 117572 - 2013; data zamieszczenia: 25.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 96904 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Świdnik, ul. Lotnicza 4, 21-040 Świdnik, woj. lubelskie, tel. 081 7513011, 7513012, faks 081 7512091.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sortów mundurowych leśnika i sortów bhp na 2013r.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego sortów mundurowych leśnika i sortów bhp wykonanych według wzorów określonych: Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 12 marca 2007r. w sprawie wzoru mundurów leśnika i oznak dla osób uprawionych do ich noszenia (Dz. U. z 2007r., nr 51, poz. 342); Zarządzeniem Nr 57 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 31 maja 1999r. w sprawie wprowadzenia wzorcowych mundurów leśnika, przedmiotów uzupełniających do mundurów leśnika oraz oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia; Zarządzeniem nr 68 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 20 lipca 2001r. w sprawie określenia rodzajów tkanin jakie mogą być używane do szycia mundurów leśnika; Zarządzeniem nr 16 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 marca 2005r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno - technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika; Zarządzenie nr 44 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 maja 2012r. w sprawie zmian dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika(EO-1743-2/2012); Zarządzeniem nr 54 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 06 lipca 2012 r. w sprawie zmian dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika (EO-1743-3/2012); opisem przedmiotu zamówienia podanym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Kopie dokumentacji techniczno-technologicznej wraz z w/w zarządzeniami są dostępne na stronie internetowej Ośrodka Rozwojowo-Wdrożeniowego Lasów Państwowych w Bedoniu (www.bedon.lasy.gov.pl). Odzież ochronna i obuwie bhp powinna odpowiadać wzorcom określonym w Polskich Normach. Szczegółowy opis odzieży bhp zawierają Polskie Normy: odzież ochronna (ubrania) PN-EN 340:1996, obuwie ochronne PN 345:1996, odzież ochronna p. deszczowa PN 343:2004. Wielkość przedmiotu zamówienia w zakresie umundurowania określona jest na 4935 pkt, ustalonych w oparciu o zarządzenie nr 62 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 28 czerwca 1999 r. oraz zarządzenia nr 34 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 7 czerwca 2000 r. Łączna ilość zamówienia na poszczególne elementy umundurowania: I. Mundur wyjściowy leśnika: 1. Mundur wyjściowy męski - marynarka 4 szt. (100pkt), - spodnie 17 szt. (255pkt). 2. Mundur wyjściowy damski - marynarka 2 szt. (50pkt), - spódnica 2 szt. (30pkt), - spodnie 1 szt. (15pkt). 3. Koszula biała męska z długim rękawem 4 szt. (24pkt). 4. Koszula biała męska z krótkim rękawem 14 szt. (84pkt). 5. Bluzka biała damska z długim rękawem 2szt. (12pkt). 6. Bluzka biała damska z krótkim rękawem 2 szt. (12pkt). 7. Krawat 1 szt. (3pkt). 8.Plaszcz wiosenno-jesienny damski 1 szt.(45pkt) 9.Płaszcz wiosenno -jesienny męski szt. 1 (45pkt) 10.Kapelusz męski 1 szt. (9pkt). 11. Kurtka zimowa męska 12 szt.(480pkt). 12. Czapka mundurowa 6 szt. (42pkt). II. Mundur codzienny leśnika: 1. Koszula męska z długim rękawem 27 szt. (162pkt). 2. Koszula męska z krótkim rękawem 1 szt. (6pkt). 3. Bluzka damska z krótkim rękawem 1 szt. (6pkt). 4. Bluzka damska z długim rękawem szt. 1 (pkt 6) 5. Spodnie męskie 1 szt. (15pkt). 6. Spódnica szt. 1(pkt 15) 7. Sweter 17 szt. (170pkt). 8. Kamizelka 17 szt. (204pkt). 9. Bluza z polaru 19 szt. (323pkt). 10. Kurtka 14 szt. (420pkt). 9. Czapka zimowa 6 szt. (30pkt). III. Mundur terenowy leśnika: 1. Ubranie letnie /bluza, spodnie, kamizelka/ 2 szt. (74pkt). 2. Bluza letnia z wzorem panterki szt. 15 (pkt 330) 3. Spodnie letnie z wzorem partnerki szt.8 (pkt120) 4. Ubranie zimowe / kurtka spodnie/panterka szt.7 (pkt 350) 5.Ubranie zimowe /kurtka/ 4 szt. (120pkt). 6. Ubranie zimowe /spodnie/ 7 szt. (140pkt). 7. Czapka letnia 5 szt. (10pkt). 8. Czapka zimowa 2 szt. (10pkt). IV. Przedmioty uzupełniające: 1. Szalik szt. 3 (pkt 6) 2. Rękawice damskie 1 szt. (6pkt). 3. Rękawice męskie 5 par (30pkt). 4. Skarpety 15 par (15pkt). 5. Półbuty wyjściowe 12 par (120pkt). 6 Półbuty wyjściowe damskie szt. 1 (pkt 10) 7. Peleryna 1 szt. (18pkt). 8. Półbuty codzienne 12 par (120pkt). 9. Trzewiki terenowe 10 par (200pkt). 8. Buty Goretex 19 par (760pkt). 9. Skarpety zimowe szt. 22 (pkt 22) V. Oznaki: 1. Stylizowany wizerunek orła 1 szt. (5pkt). 2. Oznaki służbowe 1 szt. (5pkt). Łączna ilość zamówienia w rozbiciu na poszczególne elementy sortów bhp: ubranie robocze ocieplane 1 szt., ubranie robocze letnie 4 szt., Ubranie całoroczne 3 szt., czapka robocza letnia/beret/ 2 szt., płaszcz przeciw deszczowy 17 szt., gumofilce 31 par, buty gumowe 32 par, trzewiki przemysłowe 7, koszula flanelowa 2 szt., kalesony bawełniane 2 szt., torba lesna bhp 11 szt. Zamawiający ustala, że maksymalna wartość nominalna zamówienia wynosi 125% ceny ofertowej. Zamawiający zastrzega sobie prawo redukcjiwielkości zamówienia o 50 %. Jeżeli zajdzie konieczność dokonania redukcji, Zamawiający niezwłocznie powiadomi o tym Wykonawcę. Wykonawca zapewni 12 miesięczną (liczoną od daty dostawy - podpisania odbioru dostawy) gwarancję na dostarczone przedmioty umundurowania i sorty bhp na warunkach określonych w umowie i wynikających z rękojmi. Wykonawca musi posiadać dokumentację z warunkami technicznymi surowców i materiałów, które mogą być zastosowane do produkcji elementów umundurowania leśnika. Realizacja dostaw odbywać się będzie w ilościach, rozmiarach, rodzajach sortów, terminach - każdorazowo indywidualnie uzgadnianych pomiędzy Wykonawcą, a Zamawiającym. Dostawy elementów umundurowania i odzieży roboczej będą realizowane do siedziby Zamawiającego lub odbiór nastąpi z punktu odbioru Wykonawcy położonego w odległości do 20 km od siedziby Zamawiającego. W przypadku dostaw do siedziby Zamawiającego zapotrzebowanie na poszczególne sorty z podaniem rozmiarów Zamawiający zgłosi na 30 dni wcześniej przed żądaną dostawą. Wykonawca zapewni dostawę elementów umundurowania leśnika i sortów bhp dla osób nietypowych. Szacunkowa wartość zamówienia wynosi 58306,75 zł..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.00.00.00 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki 18.10.00.00 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki 18.11.00.00 - Odzież branżowa 18.20.00.00 - Odzież wierzchnia 18.23.00.00 - Odzież różna 18.33.00.00 - Koszulki i koszule 18.40.00.00 - Odzież specjalna i dodatki 18.42.30.00 - Krawaty 18.42.40.00 - Rękawice 18.44.00.00 - Kapelusze i nakrycia głowy 18.80.00.00 - Obuwie 18.81.50.00 - Buty .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Obsługi Leśnictwa H. Skrocka-Bałata, P.Bałata SJ, Mieszka I 4, 39-400 Tarnobrzeg, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 58306,75 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 79699,08

  • Oferta z najniższą ceną: 79699,08 / Oferta z najwyższą ceną: 79699,08

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.