Ogłoszenie z dnia 2009-07-22
Szczecin: Dostawa i montażu dźwigu osobowego w obiekcie Wydziału Budownictwa i Architektury Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie przy ul. Żołnierskiej 50 wraz z odbiorem i rejestracją w UDT oraz robotami towarzyszącymi
Numer ogłoszenia: 117501 - 2009; data zamieszczenia: 22.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie , Al. Piastów 17, 70-310 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-91 449 4250, 449 4042, faks 0-91 449 4690.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zut.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montażu dźwigu osobowego w obiekcie Wydziału Budownictwa i Architektury Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie przy ul. Żołnierskiej 50 wraz z odbiorem i rejestracją w UDT oraz robotami towarzyszącymi.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup, dostawa i montaż dźwigu osobowego, opracowanie dokumentacji technicznej dźwigu, przeprowadzenie oceny zgodności CE przez jednostkę notyfikowaną, dopuszczenie do eksploatacji i rejestracja urządzenia; roboty towarzyszące.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 4.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wymagane jest wniesienie wadium w ysokości 4 000 zł. Forma i sposób wniesienia wadium podane zostały w dziale VI SIWZIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy zgodnie z treścią art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Wykonawca wraz z ofertą złoży na piśmie oświadczenie o spełnianiu tych warunków oraz dodatkowo potwierdzi spełnianie warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy-Prawo zamówień publicznych dokumentem niżej wskazanym. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie ustalenia istnienia jednego z dwóch alternatywnych zdań: spełnia, nie spełnia warunek.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca, w celu potwierdzenia, że nie podlega wykluczeniu na podst. art 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Pzp oraz posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, przedkłada aktualny odpis z właściwego rejestru przedsiębiorców albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (odpowiednio, w zależności od formy prawnej prowadzonej przez wykonawcę działalności gospodarczej). Uwaga: za aktualne w rozumieniu niniejszego punktu uznaje się dokumenty (odpis lub zaświadczenie) wystawione z datą nie wcześniejszą niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu; 2.W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę określonych w dziale IV ust. 2 - 3 warunków udziału w postępowaniu wymagane jest przedłożenie: a)odpowiednich dokumentów stwierdzających, że kierownik budowy przewidziany przez wykonawcę do kierowania robotami posiada wymagane uprawnienia budowlane; zaświadczenia właściwej dla wykonawcy Izby Inżynierów Budownictwa o wpisaniu kierownika budowy przewidzianego przez wykonawcę do wykonania niniejszego zamówienia na listę inżynierów budownictwa i opłaceniu składek na ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. b)wykazu (oświadczenia wykonawcy) zawierającego wyszczególnienie osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia oraz zakresu robót przewidzianego do realizacji przez podwykonawców. Katalog informacji wymaganych do podania w wykazie osób określa załącznik nr 3 SIWZ (na dwóch stronach - część A i B), a jeżeli wykonawca przewiduje posłużyć się podwykonawcami w wykonaniu zamówienia, załącznik nr 4 specyfikacji; c)wykazu (oświadczenie wykonawcy) wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum trzech robót polegających na montażu dźwigów osobowych, przy czym przynajmniej jedna z tych robót musi być o wartości brutto nie mniejszej niż cena oferty. W odniesieniu do każdej roboty wymienionej w wykazie należy podać wartość brutto roboty (kwota zapłaty z tytułu jej wykonania), datę jej wykonania oraz miejsce (adres odbiorcy roboty, na rzecz którego została wykonana). Oświadczenie należy złożyć według wzoru podanego na druku stanowiącym załącznik nr 5 SIWZ; d)dokumentów potwierdzających, że roboty wyszczególnione przez wykonawcę w wykazie, o którym mowa w pkt.c) (wyszczególnione w załączniku nr 5 SIWZ ) zostały wykonane należycie (dokumentami takimi mogą być np. referencje lub rekomendacje odbiorców robót lub protokoły odbiorów robót). 3.Wykonawca zagraniczny przedkłada w miejsce dokumentów, o których mowa w pkt.1 aktualny dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym wykonawca zagraniczny zamieszkuje lub ma siedzibę (odpowiedni, w zależności od formy prawnej prowadzonej działalności gospodarczej), potwierdzające, że nie otwarto wobec niego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości. Jeżeli w kraju wykonawcy zagranicznego nie wydaje się dokumentów, o których mowa w niniejszym punkcie wymagane jest przedłożenie w ich miejsce dokumentu zawierającego aktualne oświadczenie wykonawcy odnośnie wskazanych okoliczności, złożone (według wyboru wykonawcy zagranicznego) przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego odpowiednio: kraju siedziby lub miejsca zamieszkania wykonawcy zagranicznego. Uwaga: za aktualne w rozumieniu niniejszego punktu uznaje się dokumenty wystawione lub sporządzone z datą nie wcześniejszą niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu; 4. Dokumenty, o których mowa w pkt. 2 lit. a) wykonawca zagraniczny przedstawia zgodnie z przepisami kraju miejsca zamieszkania lub pochodzenia osób, których dotyczą. 5. Dokumenty, o których mowa w pkt. 2 lit. b-d) wykonawca zagraniczny składa tak jak wykonawca polski.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zut.edu.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Inwestycji ZUT, 70-311 Szczecin, al. Piastów 48 pokój 415 - IV piętro (Budynek Jednostek Międzywydziałowych).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.08.2009 godzina 09:00, miejsce: Dział Inwestycji ZUT, 70-311 Szczecin, al. Piastów 48 pokój 415 - IV piętro (Budynek Jednostek Międzywydziałowych).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Świadczenie usług przygotowywania i dowozu posiłków dla osób wskazanych przez Centrum Usług Społecznych w Szczecinie
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń specjalistycznych - Florysta i Sztukator dla uczniów Zespołu Szkół Budowlanych im. Kazimierza Wielkiego w Szczecinie.
- Zakup samochodu specjalistycznego - chłodni dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej w Szczecinie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych (mięso, wędliny) dla statku Nawigator XXI na 2026 rok
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych (kawa, herbata, kakao) dla statku Nawigator na 2026 rok
- Monitoring obiektów Zakładu Usług Komunalnych w Szczecinie (w podziale na części)
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Nakładki bitumiczne na wybranych odcinkach dróg gminnych w Gminie Sokolniki
- PRZEBUDOWA WRAZ Z ROZBUDOWĄ BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W RUDNIKU - etap I
- Budowa sieci wodociągowej na terenie gminy Skępe
- Bud. kabl. sieci elektroenergetycz. 15kv,konten. stacji transform. 15kV/0,4kV,kablowej sieci elektroenergetycz. 0,4kV wraz ze złącz. kabl., wiaty z inst. fotowolt. do 50 kW i mag. en. wraz z niez(...)
- "Adaptacja części budynku Przedszkola we Władysławowie z przeznaczeniem na żłobek Aktywny Maluch"
- REMONT I BIEŻĄCA KONSERWACJA WRAZ Z KONIECZNĄ WYMIANĄ STROPU W BUDYNKU, ZLOKALIZOWANYM PRZY UL. GENERAŁA JÓZEFA CHŁOPICKIEGO 4 W KRAKOWIE DLA WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU FARMACEUTYCZNEGO W KRAKOWIE.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





