Ogłoszenie z dnia 2006-01-09
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: dostawa artykułów żywnościowych do Ośrodków dla Uchodźców w Podkowie Leśnej-Dębaku i w Lininie Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Urząd do Spraw Repatriacji i Cudzoziemców, do kontaktów: Jan Węgrzyn - Dyrektor Generalny, ul. Koszykowa 16, 00-564 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6270680, fax 022 8454980, e-mail: BDG@uric.gov.pl, www.uric.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Urząd do Spraw Repatriacji i Cudzoziemców, Rafał Ginszt, ul. Koszykowa 16, 00-564 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 60-143-39, fax 0-22 60-143-39, e-mail: bdg@uric.gov.pl, www.uric.gov.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel centralny.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa artykułów żywnościowych do Ośrodków dla Uchodźców w Podkowie Leśnej-Dębaku i w Lininie. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: 1. Mięso i produkty mięsne. 2. Ryby i produkty rybne przetworzone i zakonserwowane. 3. Oleje, tłuszcze zwierzęce i roślinne. 4. Produkty mleczarskie. 5. Produkty przemiału zbóż. 6. Wody mineralne i napoje bezalkoholowe. 7. Chleb, wyroby ciastkarskie, świeże. 8. Owoce i warzywa przetworzone i zakonserwowane. 9. Produkty spożywcze pozostałe. 10. Owoce i warzywa świeże. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: 1. Ośrodek dla Uchodźców, 05-805 Podkowa Leśna-Dębak (woj. mazowieckie). 2. Ośrodek dla Uchodźców w Lininie, 05-530 Góra Kalwaria (woj. mazowieckie). Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.11.00.00 - Mięso Kod CPV wg słownika 2008: 15.11.00.00 - Mięso Oryginalny kod CPV: 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze Kod CPV wg słownika 2008: 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze Oryginalny kod CPV: 15.98.10.00 - Wody mineralne Kod CPV wg słownika 2008: 15.98.10.00 - Wody mineralne Oryginalny kod CPV: 15.30.00.00 - Owoce, warzywa i podobne produkty Kod CPV wg słownika 2008: 15.30.00.00 - Owoce, warzywa i podobne produkty Oryginalny kod CPV: 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie Kod CPV wg słownika 2008: 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: jednej części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: 1758081,64 PLN. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 16.03.2006; data zakończenia: 31.03.2007;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Dla części nr: 1: 2 000 PLN 2: 1 000 PLN 3: 500 PLN 4: 1 500 PLN 5: 100 PLN 6: 400 PLN 7: 1 300 PLN 8: 100 PLN 9: 1 800 PLN 10: 1 500 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Warunki płatności - 21 dni po otrzymaniu przez Zamawiającego faktury. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1. Nie podlegają wykluczenu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych. 2. Spełniają warunki i wymagania określone w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Wykonawca wykonał w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 dostawy artykułów żywnościowych podobnych do oferowanych w niniejszym postępowaniu artykułów. 4. Wykonawca musi posiadać dostęp do linii kredytowej lub wolne środki finansowe w wysokości nie mniejszej niż oferowana wartość zamówienia. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw lub usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy lub usługi te zostały wykonane należycie. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 1/BDG-II/ARTYKUŁY ŻYWNOŚCIOWE/PN/06. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 27.02.2006, cena - 0 EUR. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 27.02.2006 godzina 14:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 27.02.2006, godzina 14:15, Siedziba Zamawiającego, pokój nr 61.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 02.01.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Mięso i produkty mięsne. 3) Zakres lub wartość: Mięso wołowe bez kości z udźca, mięso wołowe drobne, skrzydło kurczaka, udo kurczaka, filet drobiowy z kurczaka, filet drobiowy z indyka, korpus drobiowy, flaki wołowe (mrożone), żołądki drobiowe, wątroba drobiowa, kiełbasa cienka drobiowa wędzona. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 16.03.2006 CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 05.12.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Ryby i produkty rybne przetworzone i zakonserwowane. 3) Zakres lub wartość: Filet z morszczuka, filet z dorsza, makrela wędzona, karp świeży, śledź solony filet, śledź w pomidorach w puszce (175 g) z otwieraczem, szprot w oleju w puszce (180 g) z otwieraczem, sałatka rybna w puszce (160 g) z otwieraczem, szprot w pomidorach. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 16.03.2006 CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.40.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Oleje, tłuszcze zwierzęce i roślinne. 3) Zakres lub wartość: Olej, margaryna typu Palma (250 g). 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 16.03.2006 CZĘŚĆ Nr: 4 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Produkty mleczarskie. 3) Zakres lub wartość: Mleko 3,2% (w folii) 1 litr, śmietana 18% (w folii 0,5 l), masło śmietankowe (200 g), jogurt 150 ml (termin przydatności do spożycia min. 21 dni), kefir 200 ml (termin przydatności do spożycia min. 21 dni), ser biały półtłusty, ser żółty. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 16.03.2006 CZĘŚĆ Nr: 5 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Produkty przemiału zbóż. 3) Zakres lub wartość: Mąka wrocławska - opakowanie 1 kg, kasza jęczmienna - opakowanie 1 kg, kasza gryczana - opakowanie 1 kg, kasza kukurydziana - opakowanie 0,5 kg, płatki jęczmienne - opakowanie 0,5 kg, płatki owsiane - opakowanie 0,5 kg, ryż - opakowanie 1 kg. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 16.03.2006 CZĘŚĆ Nr: 6 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.61.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Wody mineralne i napoje bezalkoholowe. 3) Zakres lub wartość: Woda mineralna gazowana w opakowaniach 0,5 litra, woda mineralna niegazowana w opakowaniach 0,5 litra, napój owocowy w opakowaniach 200 ml (różne smaki), sok w opakowaniach 1 litr (różne smaki). 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 16.03.2006 CZĘŚĆ Nr: 7 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.98.10.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Chleb, wyroby ciastkarskie, świeże. 3) Zakres lub wartość: Chleb 0,5 kg, bułka kajzerka 50 g, chleb razowy 0,5 kg, bułka grahamka 50 g, drożdżówka 100 gm pączek 100 g, strucla serowa, makowa itp. (500 g). 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 16.03.2006 CZĘŚĆ Nr: 8 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.10.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Owoce i warzywa przetworzone i zakonserwowane. 3) Zakres lub wartość: Ogórek konserwowy w opakowaniu 900 g, papryka konserwowa w opakowaniu 900 g, fasolka szparagowa konserwowa w opakowaniu 700 g, kalafior mrożony, szpinak mrożony, śliwka suszona, jabłko suszone. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 16.03.2006 CZĘŚĆ Nr: 9 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Produkty spożywcze pozostałe. 3) Zakres lub wartość: Czosnek, sól, kakao w opakowaniach (100 g), kawa inka w opakowaniach 150 g, herbata granulowana w opakowaniach 100 g, marmolada wieloowocowa w opakowaniach 870 g, dżem porcjowany w opakowaniach 25 g, miód porcjowany w opakowaniach 25 g. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 16.03.2006 CZĘŚĆ Nr: 10 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.30.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Owoce i warzywa świeże. 3) Zakres lub wartość: Ziemniaki, marchew, cebula, pietruszka korzeń, seler, por, buraki ćwikłowe, kapusta biała, kapusta czerwona, kapusta kiszona, ogórek zielony, ogórek kiszony, natka pietruszki (pęczki), koper (pęczki), szczypior (pęczki), pomidor, papryka. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 16.03.2006
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa odczynników do biologii molekularnej.
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Koźla 2/4 m 7, część nr 2: Piwna 45/47 m 4
- ODNOWIENIE WSPARCIA PRODUCENTA DLA SYSTEMU FLOWMON NA OKRES 3 LAT DLA WYDZIAŁU ELEKTRYCZNEGO
- Świadczenie usługi serwisu oprogramowania DLP Safetica Enterprise służącego do ochrony przed wyciekami informacji oraz udzielenie nowych licencji oprogramowania
- Dostawa wyrobów medycznych.
- Kompleksowa usługa wsparcia w zakresie przygotowania dokumentów do archiwizacji oraz zniszczenia
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do stołówki Szkoły Podstawowej nr 2 im. Księdza Jana Twardowskiego w Białymstoku ul. Bohaterów Monte Cassino 25, 15-873 Białystok
- "Dostawy żywności dla PP1 w Radlinie, w okresie lipiec, wrzesień-grudzień 2025r, z podziałem na 6 zadań"
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki w Szkole Podstawowej nr 9 w Lubinie na okres IX. 2025 r.- VIII. 2026 r.
- Dostawa artykułów nabiałowych dla potrzeb Małopolskiego Szpitala Chorób Płuc i Rehabilitacji im. Edmunda Wojtyły
- Dostawy warzyw i owoców
- Dostawy warzyw świeżych - wiosna do Zakładu Karnego w Nowym Wiśniczu
więcej: Mięso »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.