eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Puławyzorganizowanie i przeprowadzenie zajęć

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-05-11

Puławy: zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć
Numer ogłoszenia: 117463 - 2010; data zamieszczenia: 11.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , al. Królewska 3, 24-100 Puławy, woj. lubelskie, tel. 81888 04 92, faks 81888 04 92.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.efs-pcpr.pulawy.pl ; www.pcpr_pulawy.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie treningu kompetencji i umiejętności społecznych wraz z treningiem kompetencji opiekuńczo-wychowaczych, warsztatami psychoedukacyjnymi i doradztwem zawodowym, indywidualną terapią psychologiczna i pedagogiczną podczas 7- dniowego wyjazdu dla 84 osób tj. rodziców zastępczych w wieku do 64 r. ż. razem w dziećmi w wieku do 15 lat, łącznie z zakwaterowaniem, ubezpieczeniem od następstw nieszczęśliwych wypadków, wyżywieniem, dowozem z Puław do miejsca zakwaterowania oraz z zapewnieniem powrotu. Uczestnicy w wyniku rekrutacji zostali podzieleni na 2 grupy: I grupa - 41 osób (tj. 20 rodziców zastępczych i 21 dzieci) II grupa - 43 osoby (tj. 21 rodziców zastępczych i 22 dzieci) Termin wykonania zamówienia: Zamówienie winno być zrealizowane w okresie pomiędzy 28.06.2010r. - 31.07.2010r. Przy czym dwie grupy mogą jechać jednocześnie w tym samym czasie, jak również każda w innym, jednak w przedziale czasowym określonym wyżej. Miejsce realizacji: Zamawiający zastrzega, że miejscem realizacji zamówienia ma być jedna z miejscowości nadmorskich położonych pomiędzy Ustroniem Morskim a Krynicą Morską, z uwzględnieniem miejscowości położonych na Półwyspie Helskim począwszy od Władysławowa do miasta Hel, z zastrzeżeniem że odległość ośrodka miejsca zakwaterowania uczestników od morza nie może przekraczać 1,5 km. Dla dwóch grup zamówienie ma być realizowane w tej samej miejscowości. Wymagalny minimalny zakres tematyczny zajęć realizowanych w ramach zamówienia: W poniższych zajęciach uczestniczyć mają jedynie rodzice zastępczy. a.trening kompetencji i umiejętności społecznych -nabycie kompetencji społecznych w zakresie komunikacji interpersonalnej, - wzmacnianie wizerunku własnej osoby, - psychoprofilaktyka ( zachowania prozdrowotne), - integracja społeczna b. trening kompetencji opiekuńczo-wychowawczych - wypełnianie ról społecznych, - kształtowanie prawidłowych postaw rodzicielskich, - znaczenie kar i nagród w procesie wychowania c.warsztaty psychoedukacyjne - radzenie sobie z trudnymi sytuacjami, uczuciami ( techniki relaksacyjne) d.doradztwo zawodowe - porady ułatwiające poruszanie się po rynku pracy, - metody skutecznego poszukiwania pracy, - autoprezentacja, - przygotowanie do rozmowy kwalifikacyjnej, - dokumenty aplikacyjne, - zawody przyszłości e.terapia indywidualna z psychologiem - wzmacnianie wizerunku własnej osoby, - adekwatne wyrażanie uczuć, - prawidłowa komunikacja w rodzinie f.terapia indywidualna z pedagogiem - poznanie własnych zasobów i trudności w wypełnianiu funkcji rodzica zastępczego, - nabycie umiejętności radzenia sobie z trudnościami Sposób prowadzenia szkoleń oraz czas trwania: Zajęcia wymienione mają być zrealizowane poprzez warsztaty grupowe, jak i w formie terapii indywidualnej. Czas trwania poszczególnych zajęć: a)trening kompetencji i umiejętności społecznych -2 godziny treningu na każdą grupę, przy czym 1 godzina treningu to 45 minut zajęć b)trening kompetencji opiekuńczo-wychowawczych-3 godziny treningu na każdą grupę, przy czym 1 godzina treningu to 45 minut zajęć c)warsztaty psychoedukacjne-2 godziny warsztatów na każdą grupę, przy czym 1 godzina warsztatów to 45 minut zajęć d)doradztwo zawodowe-2 godziny warsztatów na każdą grupę,przy czym 1 godzina warsztatów to 45 minut zajęć e)terapia indywidualna z psychologiem- po 2 godziny terapii indywidualnej z psychologiem na każdego rodzica zastępczego, przy czym 1 godzina terapii to 45 minut zajęć f)terapia indywidualna z pedagogiem-po 2 godziny terapii indywidualnej z pedagogiem na każdego rodzica zastępczego, przy czym 1 godzina terapii to 45 minut Wymagane minimalne kwalifikacje kadry, która będzie prowadziła poszczególne zajęcia: a.trening kompetencji i umiejętności społecznych-wykształcenie wyższe psychologiczne, b.trening kompetencji opiekuńczo-wychowawczych-wykształcenie wyższe pedagogiczne, c.warsztaty psychoedukacyjne-wykształcenie wyższe pedagogiczne, d.doradztwo zawodowe -wykształcenie wyższe z uprawnieniami doradcy zawodowego e. terapia indywidualna z psychologiem - wykształcenie wyższe psychologiczne, f. terapia indywidualna z pedagogiem -wykształcenie wyższe pedagogiczne Inne wymagania: 1. Wykonawca powinien zapewnić oraz wliczyć w koszt treningu także: a) transport autokarowy uczestników z Puław do miejsca zakwaterowania oraz przywóz uczestników do Puław, autokar wyposażony ma być w klimatyzację, b) transport w przypadku gdy odległość od miejsca zakwaterowania do miejsca, w którym odbywać się będą zajęcia przekracza 2 km, c) suchy prowiant na czas powrotu, d) pełne wyżywienie (3 posiłki dziennie tj. śniadanie, obiad, kolacja) dla wszystkich uczestników, e) bazę noclegową: -zakwaterowanie uczestników w domu wczasowym, pensjonacie lub hotelu w jednym budynku lub w dwóch położonych obok siebie, - zakwaterowanie uczestników w pokojach 2, 3 - osobowych, tj.: dla I grupy - 7 pokoi 2-osobowych, 9 pokoi 3-osobowych, dla II grupy - 11 pokoi 2-osobowych i 7 pokoi 3-osobowych - wszystkie pokoje mają być z pełnym węzłem sanitarnym ( łazienka i toaleta), f)opłatę klimatyczną, miejscową lub inną związaną z pobytem uczestników za cały okres pobytu za wszystkich uczestników, jeśli jest wymagana, g) materiały dydaktyczne/szkoleniowe dla każdego uczestnika niezbędne do realizacji zajęć oraz materiały biurowe dla każdego uczestnika tj. po 1 notatniku A-5 i po 1 długopisie na każdego rodzica zastępczego, które po zakończeniu szkolenia stają się własnością uczestników; Wszystkie materiały wydane uczestnikom winny być oznaczone logotypem PCPR w Puławach, UE, EFS i PO KL, h) ubezpieczenie uczestników od następstw nieszczęśliwych wypadków na czas wyjazdu ( tj. od wyjazdu z Puław do powrotu do Puław), i )po 1 kierowniku wyjazdu na grupę ( tj. łącznie 2 kierowników) na czas całego wyjazdu (łącznie z podróżą); do zadań kierownika należeć ma m.in. nadzór nad prawidłową realizacją harmonogramu wyjazdu i programu poszczególnych zajęć, j) dostęp do opieki medycznej, k) zapewnienie na czas zajęć (grupowych, jak i terapii indywidualnej) rodziców zastępczych po co najmniej 2 opiekunów dzieci na grupę, ( tj. łącznie co najmniej 4 opiekunów) którzy posiadają co najmniej wykształcenie wyższe pedagogiczne; do zakresu ich obowiązków należeć będzie m.in. organizowanie grupowych zabaw sportowo-rekreacyjnych dla dzieci; Do obowiązków wykonawcy należeć będzie zapewnienie również pomocy, przyborów, materiałów do prowadzenia ww. zajęć zarówno w budynku, jak i na świeżym powietrzu, w szczególności: piłki, skakanki, kredki, bloki do rysowania, farby, gry planszowe itp., l) serwis kawowy ( tj. kawa, herbata, cukier, woda mineralna, śmietanka do kawy, ciastka, paluszki) dla każdego rodzica zastępczego podczas zajęć grupowych oraz napoje dla dzieci (tj. soki owocowe, woda mineralna) podczas ich zajęć z pedagogiem, ł) zapewnienie uczestnikom wyjazdu dostępu do bazy rekreacyjnej, w tym infrastruktury sportowej, w szczególności do boiska do gier zespołowych, jak również dostępu do sali/świetlicy wyposażonej w TV, oraz zapewnienie uczestnikom wyjazdu obsługi kulturalno-oświatowej, programów integracji społecznej tj. co najmniej 1 ognisko z pieczeniem kiełbasek lub grillowanie, co najmniej 1 wieczorek przy muzyce dla dzieci. m) sale szkoleniowe wyposażone w meble i sprzęt niezbędny do przeprowadzenia danych zajęć, w szczególności w krzesła, stoły, tablica, 2.Każdy z rodziców zastępczych otrzyma zaświadczenie o uczestnictwie odrębne dla każdego rodzaju zajęć, które mają być oznaczone logotypem PCPR w Puławach, UE, EFS i PO KL,.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku będzie prowadzona w oparciu o złożone przez wykonawcę oświadczenia i dokumenty określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na zasadzie: spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku będzie prowadzona w oparciu o złożone przez wykonawcę oświadczenia i dokumenty określone Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na zasadzie: spełnia/nie spełnia. Przy czym za spełniony niniejszy warunek zamawiający uzna m.in. wykonanie przez wykonawcę( tj. rozpoczęcie i zakończenie)w okresie 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej 2 usług szkoleniowych o tożsamym bądź zbliżonym do przedmiotu zamówienia zakresie tematycznym.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku będzie prowadzona w oparciu o złożone przez wykonawcę oświadczenia i dokumenty, o których mowa w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na zasadzie: spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku będzie prowadzona w oparciu o złożone przez wykonawcę oświadczenia i dokumenty, o których mowa w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na zasadzie: spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku będzie prowadzona w oparciu o złożone przez wykonawcę oświadczenia i dokumenty określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na zasadzie: spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej Wojewódzki Urząd Pracy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

a.zmianie terminu zakończenia zamówienia spowodowanej warunkami atmosferycznymi - w przypadku klęski żywiołowej lub gdy warunki atmosferyczne uniemożliwiają wykonanie zamówienia, b.zmianie spowodowanej wystąpieniem siły wyższej, czyli zdarzenia którego strony nie mogły przewidzieć i któremu nie mogły zapobiec, ani któremu nie mogą przeciwdziałać, a które uniemożliwią Wykonawcy wykonanie w części lub w całości jego zobowiązań, c.zmianie warunków płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych Instytucji Wdrażającej dotyczących realizacji projektu, d.zmianie osób upoważnionych do współpracy w sprawach związanych z wykonaniem umowy, o których mowa w § 8, e.za zgodą Zamawiającego zmianie osób, przy pomocy których Wykonawca realizować będzie zamówienie, wynikającej z ważnych przyczyn, które nie mogły być wcześniej przewidziane, z zastrzeżeniem, że proponowane przez Wykonawcę osoby będą spełniały warunki określone w SIWZ; zmiana taka nie wymaga aneksu do umowy, f.zmianie, w przypadku wystąpienia innych nieprzewidzianych okoliczności mających wpływ na możliwość wykonania umowy ( np. żałoba narodowa)

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcpr.pulawy.pl; www.efs-pcpr.pulawy.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie Al. Królewska 3 24-100 Puławy.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.05.2010 godzina 08:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie Al. Królewska 3 24-100 Puławy.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Programu aktywności lokalnej - dla rodziców zastępczych do 64 roku życia spokrewnionych z dzieckiem i posiadających dziecko w wieku do 15 lat, realizowany przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Puławach, jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.