eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecinświadczenie usług w zakresie całodziennego żywienia osób zatrzymanych w KPP w Białogardzie, KPP w Drawsku Pomorskim, KPP w Kamieniu Pomorskim, KPP w Kołobrzegu, KPP w Myśliborzu, KP w Dębnie, KPP w Sławnie, KPP w Szczecinku, KPP w Świdwinie, KPP w Wałczu,



Ogłoszenie z dnia 2009-04-23

Szczecin: świadczenie usług w zakresie całodziennego żywienia osób zatrzymanych w KPP w Białogardzie, KPP w Drawsku Pomorskim, KPP w Kamieniu Pomorskim, KPP w Kołobrzegu, KPP w Myśliborzu, KP w Dębnie, KPP w Sławnie, KPP w Szczecinku, KPP w Świdwinie, KPP w Wałczu, KMP w Świnoujściu.
Numer ogłoszenia: 117450 - 2009; data zamieszczenia: 23.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji , ul. Małopolska 47, 70-515 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. (091) 8211479, 8211478, faks (091) 8211477 8215406.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecin.kwp.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usług w zakresie całodziennego żywienia osób zatrzymanych w KPP w Białogardzie, KPP w Drawsku Pomorskim, KPP w Kamieniu Pomorskim, KPP w Kołobrzegu, KPP w Myśliborzu, KP w Dębnie, KPP w Sławnie, KPP w Szczecinku, KPP w Świdwinie, KPP w Wałczu, KMP w Świnoujściu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usług w zakresie całodziennego, w tym także w dni wolne od pracy i święta, żywienia osób zatrzymanych w : części I: Komendzie Miejskiej Policji w Świnoujściu, Policyjna Izba Zatrzymań przy ul. Krzywoustego 2a. Szacunkowa liczba zatrzymanych w miesiącu: 21 osób, cześci II: Komendzie Powiatowej Policji w Białogardzie, Policyjna Izba Zatrzymań przy ul. Staromiejskiej 35. Szacunkowa liczba zatrzymanych w miesiącu: 15 osób, części III: Komendzie Powiatowej Policji w Drawsku Pomorskim, Policyjna Izba Zatrzymań przy ul. Obrońców Westerplatte 3. Szacunkowa liczba zatrzymanych w miesiącu: 14 osób. części IV: Komendzie Powiatowej Policji w Kamieniu Pomorskim, Policyjna Izba Zatrzymań przy ul. Żwirki i Wigury 2. Szacunkowa liczba zatrzymanych w miesiącu: 25 osób. części V: Komendzie Powiatowej Policji w Kołobrzegu, Policyjna Izba Zatrzymań przy ul. Kilińskiego 20. Szacunkowa liczba zatrzymanych w miesiącu: 43 osoby. części VI: Komendzie Powiatowej Policji w Myśliborzu, Policyjna Izba Zatrzymań przy ul. Piłsudskiego 4. Szacunkowa liczba zatrzymanych w miesiącu: 8 osób. części VII: Komisariacie Policji w Dębnie, Policyjna Izba Zatrzymań przy ul. Kościuszki 7. Szacunkowa liczba zatrzymanych w miesiącu: 20 osób. części VIII: Komendzie Powiatowej Policji w Sławnie, Policyjna Izba Zatrzymań przy ul. Gdańskiej 2. Szacunkowa liczba zatrzymanych w miesiącu: 11 osób. części IX: Komendzie Powiatowej Policji w Szczecinku, Policyjna Izba Zatrzymań przy ul. 28-Lutego 17/19. Szacunkowa liczba zatrzymanych w miesiącu: 11 osób. części X: Komendzie Powiatowej Policji w Świdwinie, Policyjna Izba Zatrzymań przy ul. Wojska Polskiego 18a. Szacunkowa liczba zatrzymanych w miesiącu: 10 osób. części XI: Komendzie Powiatowej Policji w Wałczu, Policyjna Izba Zatrzymań przy ul. Kościuszki 33. Szacunkowa liczba zatrzymanych w miesiącu: 19 osób. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: przygotowanie, dowiezienie i wydanie (uprawnionemu funkcjonariuszowi) trzech posiłków dziennie (śniadanie, obiad, kolacja) w tym co najmniej jednego gorącego, przez siedem dni w tygodniu, również w dni ustawowo wolne od pracy i święta. 3. Posiłki mają być przygotowywane według dziennej normy żywieniowej (tzw. wsad do kotła) obowiązującej w resorcie spraw wewnętrznych i administracji zgodnie z Decyzją nr 2/8 z dnia 21 sierpnia 2008r. Dyrektora Departamentu Bezpieczeństwa Publicznego MSWiA i Dyrektora Departamentu Budżetu MSWiA, która wynosi: - 7,80zł. dla osób dorosłych, - 9,75zł dla osób poniżej 18 roku życia i kobiet w ciąży, W przypadku, gdy zatrzymane osoby przebywają w konwoju ponad 6 godzin należy przygotować i dowieźć suchy prowiant wg norm: - 11,70zł dla osób dorosłych, - 14,62zł dla osób poniżej 18 roku życia i kobiet w ciąży. 4. Sporządzając posiłki należy kierować się następującym podziałem dziennej normy żywieniowej: 1) śniadanie -25% wartości dziennej normy żywieniowej, 2) obiad - 50% wartości dziennej normy żywieniowej, 3) kolacja - 25% wartości dziennej normy żywieniowej. 5. Posiłki mają być urozmaicone i o odpowiedniej wartości energetycznej. Wartość energetyczna dziennej normy żywieniowej zgodnie z rozporządzeniem MSWiA z dnia 13 października 2008r. w sprawie pomieszczeń w jednostkach organizacyjnych Policji przeznaczonych dla osób zatrzymanych lub doprowadzonych w celu wytrzeźwienia oraz regulaminu pobytu w tych pomieszczeniach (Dz.U. Nr 192, poz. 1187 z 2008r.) powinna wynosić: - nie mniej niż 2600 kcal dla osób dorosłych, - nie mniej niż 3200 kcal dla kobiet w ciąży i osób, które nie ukończyły 18 lat..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki wykonawca spełnił na dzień składania ofert..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 uPzp zawartych w załączniku nr 1 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert (w przypadku kserokopii poświadczone za zgodność z oryginałem przez: patrz rozdz. X ust. 6 SIWZ). 3. Decyzja Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego zezwalająca na prowadzenie działalności w zakresie żywienia zbiorowego wydana na podstawie Ustawy z dnia 25.08.2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. Nr 171, poz. 1225 z 2006r.), która ma być aktulna na dzień składania ofert i przez cały okres trwania umowy (w przypadku kserokopii poświadczone za zgodność z oryginałem przez: patrz rozdz. X ust. 6 SIWZ)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szczecin.kwp.policja.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie, ul. Małopolska 47, 70-515 Szczecin Zespół ds. Zamówień Publicznych pok. 219..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.04.2009 godzina 11:30, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie, ul. Małopolska 47, 70-515 Szczecin Zespół ds. Zamówień Publicznych pok. 219..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 01 NAZWA: Komenda Miejska Policji w Świnoujściu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: świadczenie usług w zakresie całodziennego, w tym także w dni wolne od pracy i święta, żywienia osób zatrzymanych. Szacunkowa liczba zatrzymanych w miesiącu: 21 osób.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 02 NAZWA: Komenda Powiatowa Policji w Białogardzie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: świadczenie usług w zakresie całodziennego, w tym także w dni wolne od pracy i święta, żywienia osób zatrzymanych. Szacunkowa liczba zatrzymanych w miesiącu: 15 osób.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 03 NAZWA: Komenda Powiatowa Policji w Drawsku Pomorskim.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: świadczenie usług w zakresie całodziennego, w tym także w dni wolne od pracy i święta, żywienia osób zatrzymanych. Szacunkowa liczba zatrzymanych w miesiącu: 14 osób.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 04 NAZWA: Komenda Powiatowa Policji w Kamieniu Pomorskim.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: świadczenie usług w zakresie całodziennego, w tym także w dni wolne od pracy i święta, żywienia osób zatrzymanych. Szacunkowa liczba zatrzymanych w miesiącu: 25 osób.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 05 NAZWA: Komenda Powiatowa Policji w Kołobrzegu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: świadczenie usług w zakresie całodziennego, w tym także w dni wolne od pracy i święta, żywienia osób zatrzymanych. Szacunkowa liczba zatrzymanych w miesiącu: 43 osoby.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 06 NAZWA: Komenda Powiatowa Policji w Myśliborzu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: świadczenie usług w zakresie całodziennego, w tym także w dni wolne od pracy i święta, żywienia osób zatrzymanych. Szacunkowa liczba zatrzymanych w miesiącu: 8 osób.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 07 NAZWA: Komisariat Policji w Dębnie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: świadczenie usług w zakresie całodziennego, w tym także w dni wolne od pracy i święta, żywienia osób zatrzymanych. Szacunkowa liczba zatrzymanych w miesiącu: 20 osób.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 08 NAZWA: Komenda Powiatowej Policji w Sławnie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: świadczenie usług w zakresie całodziennego, w tym także w dni wolne od pracy i święta, żywienia osób zatrzymanych. Szacunkowa liczba zatrzymanych w miesiącu: 11 osób.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 09 NAZWA: Komenda Powiatowa Policji w Szczecinku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: świadczenie usług w zakresie całodziennego, w tym także w dni wolne od pracy i święta, żywienia osób zatrzymanych. Szacunkowa liczba zatrzymanych w miesiącu: 11 osób.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Komenda Powiatowa Policji w Świdwinie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: świadczenie usług w zakresie całodziennego, w tym także w dni wolne od pracy i święta, żywienia osób zatrzymanych. Szacunkowa liczba zatrzymanych w miesiącu: 10 osób.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Komenda Powiatowa Policji w Wałczu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: świadczenie usług w zakresie całodziennego, w tym także w dni wolne od pracy i święta, żywienia osób zatrzymanych. Szacunkowa liczba zatrzymanych w miesiącu: 19 osób.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.