Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-02-06
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: wyroby medyczne: - wkłady i przedłużacze do strzykawek automatycznych, - elektrody (czujniki)do aparatu do znieczulania ogólnego, - protezy i łaty naczyniowe, - frezy i wiertła do wiertarki Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Wojskowy Instytut Medyczny, do kontaktów: Robert Kostka, ul. Szaserów 128, 00-909 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 681-67-49, fax 022 681-67-49, e-mail: wzm@wim.mil.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.wim.mil.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Wojskowy Instytut Medyczny, Robert Kostka, Szaserów 128, 04-349 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 6-816-917, fax 0-22 6-817-224, www.wim.mil.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Podmiot prawa publicznego; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wyroby medyczne: - wkłady i przedłużacze do strzykawek automatycznych, - elektrody (czujniki)do aparatu do znieczulania ogólnego, - protezy i łaty naczyniowe, - frezy i wiertła do wiertarki. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Wojskowy Instytut Medyczny 04-349 Warszawa ul. Szaserów 128. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: pakiet nr 1 wkłady strzykawkowe i łącznik wysokociśnieniowy do strzykawek automatycznych firmy Medrad, pakiet nr 2 przedłużacze do strzykawki automatycznej firmy Medrad, pakiet nr 3 protezy naczyniowe proste z powleczeniem żelatynowym, pakiet nr 4 protezy naczyniowe rozwidlone, pakiet nr 5 protezy naczyniowe proste wykonana z ePTFE, pakiet nr 6 protezy naczyniowe zbrojone z pierścieniami wewnątrz ściany, pakiet nr 7 łaty naczyniowe, pakiet nr 8 elektrody do monitorowania głębokości znieczulenia, pakiet nr 9 wiertła do wiertarki endoskopowej Unidraive 2+ firmy Carl Storz, pakiet nr 10 wiertła i frezy do wiertarki firmy Aesculap 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: określone w siwz 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne Oryginalny kod CPV: 33.13.60.00 - Przyrządy obrotowe i ścierne Kod CPV wg słownika 2008: 33.13.60.00 - Przyrządy obrotowe i ścierne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: określona w siwz 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 24
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki:* posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, * posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,* znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,* nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocenę spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamawiający przeprowadzi na podstawie analizy nw.dokumentów Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wypełniony załącznik nr 1 do siwz; b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;d) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; e) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;f) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; g) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt b, c, d, f, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:- nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości,- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (dla celów siwz tzw. dokument podatkowy),- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;h) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt e, składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4 - 8 ustawy;i) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt g, h, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złozone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania;j) dokumenty o których mowa w pkt g, h, i, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a tzw. dokument podatkowy nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wim.mil.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.02.2007 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: 20.03.2007 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 19.02.2007, godzina 10:00, Wojskowy Instytut Medyczny ul. Szaserów 128, 04-349 Warszawa pokój nr 408 IV piętro - budynek nr 32 Pionu Techniczno-Eksploatacyjnego.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 02.02.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: wkłady strzykawkowe i łącznik wysokociśnieniowy do strzykawek automatycznych firmy Medrad. 1) Krótki opis: poz. 1 wkład do kontrastu o pojemności 150 ml z szybkozłączem,poz. 2 wkład do kontrastu o pojemności 200 ml z szybkozłączem, poz. 3 łącznik wysokociśnieniowy; długość 122 cm, poz. 4 wkład do kontrastu o pojemności 200 ml z szybkozłączem oraz złączem niskiego ciśnienia, poz. 5 zestaw składający się z: dwóch wkładów do kontrastu o pojemności 200 ml każdy,poz. 6 zestaw składający się z: dwóch wkładów do kontrastu o pojemności 65 i 115 ml. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00. 3) Wielkość lub zakres: określony w siwz. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 24 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: przedłużacze do strzykawki automatycznej firmy Medrad. 1) Krótki opis: przedłużacz do automatycznego wstrzykiwacza kontrastu. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00. 3) Wielkość lub zakres: określona w siwz. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 24 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: protezy naczyniowe proste z powleczeniem żelatynowym. 1) Krótki opis: poz. 1 proteza naczyniowa prosta o śr. 6mm, dł. 60cm, poz. 2 proteza naczyniowa prosta o śr. 8mm, dł. 60cm, poz. 3 proteza naczyniowa prosta o śr. 10mm, dł. 60cm, poz. 4 proteza naczyniowa prosta o śr. 14mm, dł. 25cm, poz. 5 proteza naczyniowa prosta o śr. 16mm, dł. 25cm, poz. 6 proteza naczyniowa prosta o śr. 18mm, dł. 25cm, poz. 7 proteza naczyniowa prosta o śr. 20mm, dł. 25cm, poz. 8 proteza naczyniowa prosta o śr. 22mm, dł. 25cm, poz. 9 proteza naczyniowa prosta o śr. 24mm, dł. 25cm, poz. 10 proteza naczyniowa prosta o śr. 26mm, dł. 20cm, poz. 11 proteza naczyniowa prosta o śr. 30mm, dł. 20cm, poz. 12 proteza naczyniowa prosta o śr. 32mm, dł. 20cm, poz. 13 proteza naczyniowa prosta o śr. 34mm, dł. 20cm, poz. 14 proteza naczyniowa prosta o śr. 38mm, dł. 20cm. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00. 3) Wielkość lub zakres: określona w siwz. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 24 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: protezy naczyniowe rozwidlone. 1) Krótki opis: poz. 1 proteza naczyniowa rozwidlona o śr. 14x7mm,dł. 45cm, poz. 2 proteza naczyniowa rozwidlona o śr. 16x8mm, dł. 45cm, poz. 3 proteza naczyniowa rozwidlona o śr. 18x9mm,dł. 45cm, poz. 4 proteza naczyniowa rozwidlona o śr. 20x10mm,dł. 45cm, poz. 5 proteza naczyniowa rozwidlona o śr. 22x11mm,dł.45cm, poz. 6 proteza naczyniowa rozwidlona o śr. 24x12mm, dł. 45cm. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00. 3) Wielkość lub zakres: określona w siwz. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 24 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 5 Nazwa: protezy naczyniowe proste wykonana z ePTFE. 1) Krótki opis: protezy naczyniowe proste wykonana z ePTFE. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00. 3) Wielkość lub zakres: określona w siwz. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 24 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 6 Nazwa: protezy naczyniowe zbrojone z pierścieniami wewnątrz ściany. 1) Krótki opis: Protezy naczyniowe zbrojone z pierscieniami wewnątrz ściany. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00. 3) Wielkość lub zakres: określona w siwz. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 24 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 7 Nazwa: łaty naczyniowe. 1) Krótki opis: poz. 1 łata naczyniowa w rozmiarze 8mm x 75mm, poz. 2 łata naczyniowa w rozmiarze 10mm x 50mm. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00. 3) Wielkość lub zakres: określona w siwz. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 24 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 8 Nazwa: elektrody do monitorowania głębokości znieczulenia. 1) Krótki opis: elektroda do monitorowania głębokości znieczulenia do aparatu do znieczulania Dräger Infinity Kappa XLT lub równoważny. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00. 3) Wielkość lub zakres: określona w siwz. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 24 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 9 Nazwa: wiertła do wiertarki endoskopowej Unidraive 2+ firmy Carl Storz. 1) Krótki opis: poz.1 wiertło standardowe średnica główki 7,0 mm, poz. 2 wiertło diamentowe średnica główki 7,0 mm, poz. 3 wiertło diamentowe średnica główki 6,0 mm, poz. 4 wiertło diamentowe średnica główki 4,0 mm, poz. 5 wiertło diamentowe z grubą posypką średnica główki 7,0 mm, poz. 6 wiertło diamentowe z grubą posypką średnica główki 6,0 mm, poz. 7 wiertło diamentowe z grubą posypką średnica główki 5,0 mm, poz. 8 wiertło diamentowe z grubą posypką średnica główki 4,5 mm. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.13.60.00. 3) Wielkość lub zakres: określona w siwz. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 24 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 10 Nazwa: wiertła i frezy do wiertarki firmy Aesculap. 1) Krótki opis: poz.1 frez konisch a rozm.20 śr. 5,00 mm dł.95 mm, poz. 2 frez walcowaty wielki. 20 śr. 5,00 mm dł 95 mm, poz. 3 wiertło diamentowe śred. ziarniste wielk.6 śr 1,80 mm dł 95 mm, poz. 4 wiertło diamentowe śred. ziarniste wielk.20 śr 5,00 mm dł 95 mm, poz.5 wiertło rozetowe rozm.10, śr. 2,70 mm dł 95 mm, poz. 6 frez konisch a rozm.24 śr. 7,00 mm dł.95 mm,poz. 7 frez kostny t.lindemann dł 95 mm. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.13.60.00. 3) Wielkość lub zakres: określona w siwz. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 24 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przedłużenie licencji Nutanix Cloud Infrastructure (NCI) Ultimate wraz z Security na istniejącej infrastrukturze Zamawiającego na potrzeby systemu Archiwum Dokumentów Elektronicznych (ADE)
- Wykonanie pomiarów ruchu na bieżące potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w Warszawie w latach 2026 - 2028 - Badania prędkości chwilowej pojazdów i natężenia ruchu wraz ze strukturą rodzajową
- Pomiary ruchu na bieżące potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w latach 2026-2028 na ternie m.st. Warszawy
- Usługi doradcze dotyczące realizacji Projektu "Smart Geoportal" - wsparcie prawne
- Organizacja kompleksowej obsługi spotkania pn. Forum wiedzy Państwowej Inspekcji Sanitarnej.
- Wykonanie opracowania pt. Studium obsługi komunikacyjnej wschodniej części dzielnicy Białołęka
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego i wielorazowego użytku"
- DOSTARCZANIE WYROBÓW MEDYCZNYCH WG 7 PAKIETÓW
- Dostawa filtrów do usuwania leukocytów, płynów wzbogacających do przechowywania płytek krwi i krwinek czerwonych, pojemników, DMSO, wskaźników do napromieniowywania , drobnego sprzętu medycznego
- Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku
- Dostawa drobnego sprzętu i wyposażenia medycznego dla Akademii Tarnowskiej - etap I
- Sukcesywna dostawa sterylnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku i materiałów medycznych
więcej: Przyrządy obrotowe i ścierne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





