eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jasło › KOMPLEKSOWE UTRZYMANIE CHODNIKÓW I PLACÓW ORAZ TERENÓW ZIELONYCH W STREFIE II

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-05-19

Jasło: KOMPLEKSOWE UTRZYMANIE CHODNIKÓW I PLACÓW ORAZ TERENÓW ZIELONYCH W STREFIE II
Numer ogłoszenia: 117436 - 2015; data zamieszczenia: 19.05.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 68836 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Jasło, ul. Rynek 12, 38-200 Jasło, woj. podkarpackie, tel. 13 4486311, faks 13 4486360.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: KOMPLEKSOWE UTRZYMANIE CHODNIKÓW I PLACÓW ORAZ TERENÓW ZIELONYCH W STREFIE II.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe utrzymanie chodników i placów, parkingów ażurowych oraz terenów zielonych w strefie II, w zakres którego wchodzą: 1. Utrzymanie krzewów - (załącznik nr 6 do SIWZ) 2. Utrzymanie trawników - (załącznik nr 6 do SIWZ) 3. Utrzymanie trawników poza sezonem wegetacyjnym (w przypadku braku śniegu) - (załącznik nr 6 do SIWZ) 4. Oczyszczanie ręczne chodników, ciągów pieszych, placów i schodów , parkingów ażurowych- (załącznik nr 6 do SIWZ) 5. Wykonania dodatkowych zadań wynikłych w trakcie trwania umowy związanych z zakresem umowy, polegające na szybkim przywróceniu właściwego stanu utrzymanego terenu np.: - likwidacja szkód komunikacyjnych w zieleni, - uprzątniecie gałęzi i liści po wiatrach i nawałnicach itp. Szczegółowy opis zadań: a) przez utrzymanie krzewów, o których mowa w 3.1 ppkt 1 rozumie się: - formująco - odmładzające cięcia krzewów (2 razy w sezonie) - usuwanie odpadów między krzewami (dni robocze i wolne soboty w godz. od 600 do 2200 oraz w niedziele i święta w godz. od 600 do 800) b) przez utrzymanie trawników, o których mowa w 3.1 ppkt 2 umowy rozumie się: - na bieżąco usuwanie odpadów, opadłych liści, gałęzi (dni robocze i wolne soboty w godz. od 600 do 2200 oraz w niedziele i święta w godz. od 600 do 800) - na bieżąco odchwaszczanie i odmulanie krawężników trawników i płytek odbojowych, - sukcesywne koszenie trawy z usuwaniem biomasy i utrzymywanie jej na wysokości 5 - 7 cm! - zebranie i wywóz całości opadłych liści w sezonie jesiennym - podlewanie w razie suszy celem utrzymania należytego efektu. c) przez utrzymanie trawników, o których mowa w § 2 pkt 3 rozumie się: - na bieżąco usuwanie odpadów, opadłych liści, gałęzi (w przypadku braku śniegu)- (dni robocze i wolne soboty w godz. od 600 do 2200 oraz w niedziele i święta w godz. od 600 do 800) d) Przez oczyszczania ręczne chodników, ciągów pieszych, placów, alejek, schodów, parkingów ażurowych o których mowa w 3.1 ppkt 4 rozumie się: - usuwanie nieczystości na bieżąco (dni robocze i wolne soboty w godz. od 600 do 2200 oraz w niedziele i święta w godz. od 600 do 800) - oczyszczaniu z trawy (nie dotyczy parkingów ażurowych), chwastów i innych zanieczyszczeń, - odmulanie płytek odbojowych. - zamiatanie alejek, schodów 1 raz dziennie - w dni robocze i w soboty z zapewnieniem wyeliminowania negatywnego wpływu na otoczenie( kurz, hałas itp.), - na bieżąco odchwaszczanie, odmulanie powierzchni wraz z krawężnikami. Kompleksowe utrzymanie czystości odbywać się będzie w dni robocze i wolne soboty w godz. od 600 do 2200 oraz w niedziele i święta w godz. od 600 do 800.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.30.00.00 - Usługi ogrodnicze 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.04.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwem Produkcyjno - Handlowo - Usługowym Sp. z o.o. SOL-K-JAS, ul. Kazimierza Wielkiego 3, 38-200 Jasło, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 37037,04 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 38880,00

  • Oferta z najniższą ceną: 38880,00 / Oferta z najwyższą ceną: 38880,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.