eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WyszkówDostawę materiałów biurowych na I półrocze 2012r. w związku z realizacją projektu Dobry zawód - dobra praca dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2. - Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego.

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2012-01-13

Wyszków: Dostawę materiałów biurowych na I półrocze 2012r. w związku z realizacją projektu Dobry zawód - dobra praca dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2. - Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego.
Numer ogłoszenia: 11742 - 2012; data zamieszczenia: 13.01.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Kształcenia Praktycznego w Wyszkowie, Ul. I Armii Wojska Polskiego 82 A, 07-200 Wyszków, woj. mazowieckie, tel. 29 742 48 06, faks 29 742 48 06.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę materiałów biurowych na I półrocze 2012r. w związku z realizacją projektu Dobry zawód - dobra praca dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2. - Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa materiałów biurowych (I półrocze 2012r) dla projektu Dobry zawód - dobra praca dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2. - Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, wymienionych w załączniku nr 2.1 i 2.2 szczegółowa oferta cenowa- wykaz asortymentu, przy czym: 2. w załączniku nr 2/1 określono materiały dydaktyczne dla uczestników Projektu Dobry zawód - dobra praca 3. w załączniku nr 2.2 określono materiały biurowe dla Biura Projektu Dobry zawód - dobra praca. 4. Zamawiający wymaga, aby przedmiot dostawy był produkowany jako fabrycznie nowy, wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu oraz dobrej jakości. 5. Okres ważności wszystkich dostarczonych artykułów powinien wynosić minimum 12 m-cy od dnia dostawy. 6. Zamawiający nie dopuszcza wskazania w ofercie regenerowanych wkładów drukujących, tj. takich, które wytworzono przez samo uzupełnienie środka drukującego lub z pominięciem procesu produkcyjnego. 7. Wykonawca posiada prawo przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego, tzn. innego niż podany w załączniku nr 2.1 i 2.2 do SIWZ, pod warunkiem że posiada on takie same lub lepsze parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne oraz użytkowe, jak produkt oryginalny. Przez produkty równoważne rozumie się zamienniki charakteryzujące się pełną kompatybilnością z urządzeniami, w których mają być użytkowane jako materiały eksploatacyjne, a także posiadające nie gorsze niż produkt oryginalny parametry w zakresie jakości wydruku i wydajności. 8. W razie przedstawienia produktu równoważnego należy wpisać jego określenie (markę i model) w tabelce formularza szczegółowej oferty cenowej obok określonego przez Zamawiającego w załączniku nr 2.1 i 2.2. 9. Wszystkie wymienione w załączniku nr 2.1 i 2.2 artykuły powinny odpowiadać wymaganiom tam określonym i posiadać cechy pierwotnego opakowania. 10. Zamawiający może zażądać próbek w celu oceny jakości przedstawionych w ofercie produktów. 11. Szczegółowy przedmiot zamówienia opisany został w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 2.1 i 2.2 niniejszej SIWZ. 12. Oznaczenie przedmiotu zamówienia według CPV: - 30.19.00.00-7. 13. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wystawił oddzielnie jedną fakturę według asortymentu przedstawionego w załączniku nr 2.2, tj. za materiały biurowe dla Biura Projektu zaś za asortyment z załącznika nr 2.1- materiały dydaktyczne dla uczestników Projektu, według podziału na poszczególne zadania projektowe wskazane w załączniku nr 4 (w sumie na asortyment z obu załączników 15 faktur)- co przyspieszy i ułatwi rozliczenie poszczególnych zadań projektu Dobry zawód - dobra praca..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt Dobry zawód - dobra praca - Europejski Fundusz Społeczny, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój Wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2. - Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • HURT-DETAL Alicja Sikorska, ul. Jana Matejki 26, 07-200 Wyszków, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20602,44 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 23801,61

  • Oferta z najniższą ceną: 23801,61 / Oferta z najwyższą ceną: 23944,41

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Postępowanie prowadzone w trybie zapytania o cenę (art.69-73 ustawy Prawo zamówień publicznych) z uwagi na fakt, iż przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów powszechnie dostępnych o ustalonych standardach jakościowych.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.