Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2012-01-13
Wyszków: Dostawę materiałów biurowych na I półrocze 2012r.
w związku z realizacją projektu Dobry zawód - dobra praca dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2. - Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego.
Numer ogłoszenia: 11742 - 2012; data zamieszczenia: 13.01.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Kształcenia Praktycznego w Wyszkowie, Ul. I Armii Wojska Polskiego 82 A, 07-200 Wyszków, woj. mazowieckie, tel. 29 742 48 06, faks 29 742 48 06.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę materiałów biurowych na I półrocze 2012r. w związku z realizacją projektu Dobry zawód - dobra praca dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2. - Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa materiałów biurowych (I półrocze 2012r) dla projektu Dobry zawód - dobra praca dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2. - Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, wymienionych w załączniku nr 2.1 i 2.2 szczegółowa oferta cenowa- wykaz asortymentu, przy czym: 2. w załączniku nr 2/1 określono materiały dydaktyczne dla uczestników Projektu Dobry zawód - dobra praca 3. w załączniku nr 2.2 określono materiały biurowe dla Biura Projektu Dobry zawód - dobra praca. 4. Zamawiający wymaga, aby przedmiot dostawy był produkowany jako fabrycznie nowy, wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu oraz dobrej jakości. 5. Okres ważności wszystkich dostarczonych artykułów powinien wynosić minimum 12 m-cy od dnia dostawy. 6. Zamawiający nie dopuszcza wskazania w ofercie regenerowanych wkładów drukujących, tj. takich, które wytworzono przez samo uzupełnienie środka drukującego lub z pominięciem procesu produkcyjnego. 7. Wykonawca posiada prawo przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego, tzn. innego niż podany w załączniku nr 2.1 i 2.2 do SIWZ, pod warunkiem że posiada on takie same lub lepsze parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne oraz użytkowe, jak produkt oryginalny. Przez produkty równoważne rozumie się zamienniki charakteryzujące się pełną kompatybilnością z urządzeniami, w których mają być użytkowane jako materiały eksploatacyjne, a także posiadające nie gorsze niż produkt oryginalny parametry w zakresie jakości wydruku i wydajności. 8. W razie przedstawienia produktu równoważnego należy wpisać jego określenie (markę i model) w tabelce formularza szczegółowej oferty cenowej obok określonego przez Zamawiającego w załączniku nr 2.1 i 2.2. 9. Wszystkie wymienione w załączniku nr 2.1 i 2.2 artykuły powinny odpowiadać wymaganiom tam określonym i posiadać cechy pierwotnego opakowania. 10. Zamawiający może zażądać próbek w celu oceny jakości przedstawionych w ofercie produktów. 11. Szczegółowy przedmiot zamówienia opisany został w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 2.1 i 2.2 niniejszej SIWZ. 12. Oznaczenie przedmiotu zamówienia według CPV: - 30.19.00.00-7. 13. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wystawił oddzielnie jedną fakturę według asortymentu przedstawionego w załączniku nr 2.2, tj. za materiały biurowe dla Biura Projektu zaś za asortyment z załącznika nr 2.1- materiały dydaktyczne dla uczestników Projektu, według podziału na poszczególne zadania projektowe wskazane w załączniku nr 4 (w sumie na asortyment z obu załączników 15 faktur)- co przyspieszy i ułatwi rozliczenie poszczególnych zadań projektu Dobry zawód - dobra praca..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt Dobry zawód - dobra praca - Europejski Fundusz Społeczny, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój Wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2. - Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.06.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- HURT-DETAL Alicja Sikorska, ul. Jana Matejki 26, 07-200 Wyszków, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20602,44 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 23801,61
Oferta z najniższą ceną: 23801,61 / Oferta z najwyższą ceną: 23944,41
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Postępowanie prowadzone w trybie zapytania o cenę (art.69-73 ustawy Prawo zamówień publicznych) z uwagi na fakt, iż przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów powszechnie dostępnych o ustalonych standardach jakościowych.
INNE PRZETARGI Z WYSZKOWA
- Poprawa jakości infrastruktury Wyszkowskiego Ośrodka Kultury Hutnik w Wyszkowie etap II - modernizacja dachu budynku" w ramach zadania " modernizacja dachu budynku WOK Hutnik"
- Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do badań biochemicznych wraz z dzierżawą automatycznego analizatora biochemicznego i analizatora backup
- "Rozbudowa ulicy Słonecznej w Wyszkowie"
- Wykonanie (...):1) "Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębu ewidencyjnego 0004 Gulczewo, (...)",2) "Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębu ewidencyjnego 0008 Kręgi, (...)".
- "Naprawy odcinkowe nawierzchni dróg powiatowych metodą podwójnego powierzchniowego utrwalenia w roku 2025".
- "Przebudowa drogi powiatowej nr 4402W na odcinku Nowa Pecyna - Długosiodło - Etap V i Etap VI".
więcej: przetargi w Wyszkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy materiałów biurowych, papieru ksero i komputerowego
- Dostawa artykułów papierniczych dla ZZOZ w Wadowicach
- Dostawa materiałów biurowych
- Dostawa materiałów promocyjnych, biurowych oraz materiałów pomocniczych na potrzeby Szpitala Neuropsychiatrycznego im. Prof. Mieczysława Kaczyńskiego SPZOZ w Lublinie
- Dostawa materiałów logowanych
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na dostawę artykułów biurowych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.