eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DźwierzutyZakup pojazdów pożarniczych dla OSP Targowo i OSP Rańsk

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-05-11

Dźwierzuty: Zakup pojazdów pożarniczych dla OSP Targowo i OSP Rańsk
Numer ogłoszenia: 117422 - 2016; data zamieszczenia: 11.05.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 97424 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dźwierzuty, ul. Niepodległości 6, 12-120 Dźwierzuty, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 621 12 32, faks 89 621 12 33.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup pojazdów pożarniczych dla OSP Targowo i OSP Rańsk.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa dwóch używanych średnich samochodów ratowniczo -gaśniczych z napędem 4x4 lub opcjonalnie 4x2 z blokadą tylnego mostu. Podstawowe wymagania: - spełnia wymogi polskich przepisów o ruchu drogowym z uwzględnieniem wymagań dotyczących pojazdów uprzywilejowanych zgodnie z ustawą z 20 czerwca 1997 r Prawo o ruchu drogowym ( Dz.U. z 2012r. poz. 1137 ze zm.), - bezwypadkowy, - rok produkcji nie wcześniej niż 1998 r., - oryginalny pojazd pożarniczy, - sprawny technicznie, - moc silnika min. 250 KM, - pojemność silnika min. 9800 cm3, - skrzynia biegów manualna, - kierownica fabrycznie montowana po lewej stronie pojazdu, - kabina dla minimum 8 osób, - ABS, - przebieg max 80.000 km, - brak śladów korozji na karoserii, - kolor czerwony bez ubytków lakieru, - hamulec górski silnikowy, - opony min. R 22,5, maksymalne zużycie bieżnika 30%. Wyposażenie: - wspomaganie kierownicy, - autopompa min. 1600 l/min. , - zbiornik wody o pojemności min. 2500 litrów, - zwijadło szybkiego natarcia elektryczne z wężem o długości min. 40m zakończone prądownicą W25, - tablica sterująca pracą autopompy ( manometr, manowakuometr), - maszt oświetleniowy wysuwany pneumatycznie min. 24V LED - 10000 lm, - wciągarka elektryczna o uciągu min. 9000 kg, - belka świetlno-ostrzegawcza LED + kogut LED, - szperacz oświetleniowy przedni LED z pilotem, - sygnalizacja dźwiękowa samochodu uprzywilejowanego,uchwyty pod aparaty powietrzne min. 4 szt., - mocowanie na drabinę na dachu pojazdu, - skrzynia narzędziowa na dachu pojazdu , - oświetlenie boczne pola pracy pojazdu LED, - hak - zaczep , - elektryczne szyby przednie, - oświetlenie: kabiny kierowcy, załogi i schowków bocznych na sprzęt w technologii LED, - na bokach pojazdu skrytki na sprzęt zamykane żaluzjami wodno i pyłoszczelnymi, wykonane z materiału odpornego na korozję. Wymagania dodatkowe - dokumenty dostarczone przed podpisaniem umowy : - w przypadku samochodu sprowadzonego z zagranicy musi posiadać komplet dokumentów niezbędnych do rejestracji pojazdu jako samochodu specjalnego, przeznaczenie pożarnicze, - każdy musi być ubezpieczony w Polsce- polisa, - aktualne przeglądy techniczne pojazdów. Wymagania stawiane Wykonawcy: Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga, aby wykonawca udzielił min. 12 m-cy gwarancji na oferowany przedmiot umowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.32.10 - 34.14.32.10 .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.05.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Auto-Kris Krzysztof Pitek ,, ul. Sienkiewicza 20c, 32-400 Myślenice, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 284552,85 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 350000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 350000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 350000,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.