Ogłoszenie z dnia 2007-07-12
Lublin: 1.remont mostów w ciągu drogi krajowej nr 76 w km 76+898, 76+900 w m. Łuków .
2. remont mostu w ciągu drogi krajowej nr 63 w km 301+783 w m. Łuków .
Numer ogłoszenia: 117399 - 2007; data zamieszczenia: 12.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział, ul. Ogrodowa 21, 20-075 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5349242, fax 081 5349239.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1.remont mostów w ciągu drogi krajowej nr 76 w km 76+898, 76+900 w m. Łuków . 2. remont mostu w ciągu drogi krajowej nr 63 w km 301+783 w m. Łuków ..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.remont mostów w ciągu drogi krajowej nr 76 w km 76+898, 76+900 w m. Łuków . 2.remont mostu w ciągu drogi krajowej nr 63 w km 301+783 w m. Łuków . Szczegółowe wymagania co do przedmiotu zamówienia zawarte są w Szczegółówej Specyfikacji technicznej Wykonania Obdioru Robót Budowlanych stanowiacej integralną część SIWZ Wykonawca zobowiązuje sie równiez do: - uczestniczenia w protokolarnym przekazaniu terenu pasa drogowego z udzialem przedstawiciela Zamawiającego Przed złożeniem oferty Wykonawca zobowiazany jest do dokonania wizji lokalnej celem okreslenia niezbędnych robót do wykonania
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.92 - Instalowanie urządzeń ochronnych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.92 - Instalowanie urządzeń ochronnych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Minimalne warunki szczegółowe udziału w postępowaniu, które Wykonawca musi spełnić są następujące Doświadczenie zawodowe oraz potencjał kadrowy Wykonawcy: 1.Wykonawca w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej 2 zamówienia polegające na budowie lub remoncie mostów o wartości umownej nie mniejszej niż 80% ceny złożonej oferty. 2.Dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi oraz posiadającą aktualny wpis do właściwej okręgowej izby inżynierów budownictwa.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Druk oferta wraz z kosztorysami ofertowymi. 2.Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych - według wzoru ZAŁĄCZNIK NR 4 do SIWZ. W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę, powyższe oświadczenie powinno być złożone wspólnie przez wszystkich Wykonawców składających wspólną ofertę. 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu przewidzianego do składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentu, o którym mowa wyżej, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wraz z dokumentami stwierdzającymi posiadanie uprawnień do kierowania robotami wg załącznika nr 5 do siwz. 5. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie wg załącznika nr 6 do siwz.. 6. Wykaz stawek i narzutów wg załącznika nr 3 do siwz
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Genaralna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad o/Lublin Rejon Lubartów 21-100 Lubartrów ul. Krańcowa 6.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.08.2007 godzina 09:00, miejsce: Genaralna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad o/Lublin Rejon Lubartów 21-100 Lubartrów ul. Krańcowa 6 pokój nr 4.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa owoców i warzyw dla Zespołu Szkół nr 13 w Lublinie w okresie od 1.09.2025 roku do 31.12.2026 roku
- Dostawa nabiału dla Zespołu Szkół nr 13 w Lublinie w okresie od 1.09.2025 roku do 31.12.2026 roku
- Dostawa mięsa, drobiu i wędlin dla Zespołu Szkół nr 13 w Lublinie w okresie od 1.09.2025 roku do 31.12.2026 roku
- Dostawa talonów towarowych dla emerytów i rencistów byłych pracowników UMCS
- Dostawa odzieży ochronnej radiologicznej - 8 zadań
- Kompleksowa organizacja zajęć doradztwa zawodowego z wykorzystaniem gogli VR na terenie województwa lubelskiego dla uczniów szkół podstawowych i ponadpodstawowych
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaproj. i wyk.robót bud. poleg. na bud. nowych oraz przebud. istn.ekranów akustycznych wzdłuż trasy tramwajowej KST III i dróg towarzyszących
- Zaprojektowanie i wykonanie pełnej sygnalizacji świetlnej dla przejść dla pieszych wraz z systemem umożliwiającym weryfikację prędkości przejeżdżających pojazdów.
- Wykonanie prac rekultywacyjnych, wykonania dróg i przepustów w ramach zadania pn.: ,,Scalenie gruntów położonych w obrębie Stanisławic, gmina Bochnia"
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego "Przebudowa skrzyżowania ul. Piłsudskiego z drogą powiatową Nr 4354W ul. Fabryczna w Markach"
- Budowa kolumbarium na cmentarzu komunalnym w Krupskim Młynie
- Budowa magazynu soli w Bazie Materiałowej w Strzelnie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.